Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: 147 8V 115 KM - zaslepienie EGR

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie 147 8V 115 KM - zaslepienie EGR

    Szukalem w historii, ale nie znalazlem odpowiedzi na pytanie: gdzie nalezy poprawnie umiescic zaslepke EGR w 147 JTD 115 PS: przy samej przepustnicy przy zaworze EGR, czy przy samej turbinie, tam, gdzie recyrkulacja sie zaczyna?


    KOLEGO MASZ NA PIERWSZEJ STRONIE DZIAŁU PODWIESZONY TEMAT - w nim jest wszysyko
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 21-02-2011 o 10:48
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  2. #2
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    z tego co wiem to przy samym zaworze... chodzi chyba o to aby EGR nie miało wpływu na ilość powietrza w dolocie... ale ręki nie dam obciąć


    coś mi się wydaję, że bardzo krótko szukałeś...

    w którymś z tych tematów znajdziesz odpowiedź na swoje pytania... zwłaszcza w drugim linku

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._9_jtd_8v.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html
    Ostatnio edytowane przez Zonkil ; 21-02-2011 o 10:28

Podobne wątki

  1. [159] Alfa zgasla podczas jazdy, wymiana panewek, zaslepienie egr
    Utworzone przez Kąkol w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 04-10-2015, 19:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory