Strona 1 z 15 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 145

Temat: Gdzie sa te konie ?

  1. #1
    MaxiBB
    Gość

    Domyślnie Gdzie sa te konie ?

    Witam
    pisze poniewaz mam problem w swojej alfie 156 1.8 TS z moca, postaram sie dokladnie opisac objawy: do 2600obr/min samochod nie jedzie, naciskam gaz do dechy a on wydaje dziwny dzwiek i nie jedzie, dopiero jak popuszcze gazu i bede dodawal go spokojnie to po przekroczeniu ok 2600obr/min moge depnac i samochod jedzie jak sie patrzy, nieraz mam tez wrazenie ze na niskich obrotach jak chcem szybciej ruszyc to jaby jakas dziure mial (az normalnie chamuje jakby go ktos trzymal) pozatym dzisiaj wsiadlem w swoj stary samochod astra gsi 115km i moja alfa nie ma do niej szans z kopem czy to na niskich czy na wysokich obrotach, czy te silniki sa takie zamulone ? , co mnie jeszcze zaciekawilo to temp. silnika na trasie nigdy nie przekracza 55stopni, w miescie musze sie niezle napocic zeby osiagnela 70st, dopiero jak samochod chodzi na wolnych obrotach to po 15min zagrzewa sie do 90st i wlacza sie wentylator.
    Licze na jakies sugestie bo meczy mnie to strasznie ze cosik nie chodzi jak powinno.
    Goraco pozdrawiam MaxiBB

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    tak na wejście do wymiany termostat oraz płyn chłodzący.
    potem przepływomierz lub katalozator albo upgrade oprogramowania centralki.
    A powodem jest sonda lambda, tylko jej nie wymianiaj, poczekaj az zrobisz uaktualnienie oprogramowania centralki.

  3. #3
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    Stawiam na przepływomierz. Miałem podobnie. Zacznij od tego. Nie jest to duży wydatek, a montaż dziecinnie prosty.

  4. #4
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał csscss
    Stawiam na przepływomierz. Miałem podobnie. Zacznij od tego. Nie jest to duży wydatek, a montaż dziecinnie prosty.
    miałem to samo i przyczyna był własnie przepływomierz
    [*]


  5. #5
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Również stawiam na przepływomierz, niestety do najtańszych nie należy.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  6. #6
    MaxiBB
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki wielkie chlopaki, przeplywomierz zamowiony na allegro, bosch cena 249zl.
    Jak wymienie to napiszy czy cosik lepiej jest.

    Dzisiaj odlaczylem przeplywomierz (wtyczke) i samochod jak jezdzil tak jezdzi (slaby przy dolnych obrotach a mocny przy wyzszych), logicznie myslac skoro nie ma roznicy to chyba przeplywka moze byc uszkodzona.

    Tak czy inaczej wymienie na nowa.

    Termostat tez zamowilem (vernet).

    Bede informowal na biezaco

    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał MaxiBB
    Dzieki wielkie chlopaki, przeplywomierz zamowiony na allegro, bosch cena 249zl.
    Jak wymienie to napiszy czy cosik lepiej jest.

    Dzisiaj odlaczylem przeplywomierz (wtyczke) i samochod jak jezdzil tak jezdzi (slaby przy dolnych obrotach a mocny przy wyzszych), logicznie myslac skoro nie ma roznicy to chyba przeplywka moze byc uszkodzona.

    Tak czy inaczej wymienie na nowa.

    Termostat tez zamowilem (vernet).

    Bede informowal na biezaco

    Pozdrawiam
    Widzę, że kolega się zna i wie, że zamienników przepływomierza nie należy stosować. A verneta i ja sobie zapodałem do swojej 1.8 no jak narazie odpukać działa prawidłowo.
    Jak już wymienisz ten przepływomierz daj znać, czy pomogło.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #8
    Kondziu
    Gość

    Domyślnie

    [quote="MaxiBB"]Dzieki wielkie chlopaki, przeplywomierz zamowiony na allegro, bosch cena 249zl.
    Jak wymienie to napiszy czy cosik lepiej jest.

    Dzisiaj odlaczylem przeplywomierz (wtyczke) i samochod jak jezdzil tak jezdzi (slaby przy dolnych obrotach a mocny przy wyzszych), logicznie myslac skoro nie ma roznicy to chyba przeplywka moze byc uszkodzona.

    Tak czy inaczej wymienie na nowa.

    Termostat tez zamowilem (vernet).

    Witam, mam bardzo podobny problem i wlasnie koles proponowal mi podrobke przeplywomierza ale jakos nie jestem przekonany... Moglbys kolego jakis link do tego boscha mi podac ??

    znalazlem cos takiego i niby 99zl

    http://www.allegro.pl/item296573220_...6_166_gtv.html

    czy bylby OK ??


    I tak odrazu to co moze byc powodem na zimnym szarpie mi silnikiem i nie da sie wogole dodac gazu, cos jakby delikatnie strzela gdy wciskam go mocniej jakby nie dostawal paliwa... kiedy przelaczy sie na LPG jest ok no ale to musi najpierw zlapac kilka stopni . Czytalem rozne posty i dzis rano zdjalem wtyczke z przeplywomierza i chodzil normalnie na wolnych obrotach ale jak tylko dodalem gazu to praktycznie gasl... Jak sie troche zagrzeje jest juz lepiej ale ze zdjeta wtyczka nie da sie jechac nawet na cieplejszym... Zastanawia mnie tez czemu jak juz zlapie temperature ok 60/70 stopni i jechalem na LPG przelaczam na benzyne i do 3 tys obr. jakis bardzo slaby jest jak go przegazuje juz zaczyna normalnie chodzic ale i tak jakis mulasty do tych 3tys... potem jakby "turbinka sie zalaczala" na cieplym chodzi i na benzynie i na LPG bardzo dobrze kreci do 7tys i ma kopa no ale i tak do tych nieszczesnych 3tys muli..., PROSZE POMOZCIE MI !! Alfa 156 1.8 TS, dzieki za wszelkie odpowiedzi i wskazowki.

  9. #9
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Zróbcie to co najtańsze i najprostrze odłącz na wtyczkę od sondy lambda - dobrze było by w międzyczasie odpiąć też na chwile akumulator - jeżeli ie pomoże to znaczy że sonda jest OK czyli w zasadzie zostaje przepływka.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    a co da odpiecie na chwilę akumulatora ?
    to tak z ciekawości, czy tylko robimy wszystko w ciemno, po omacku.

Podobne wątki

  1. Uciekające konie Alfa 147 1.6 TS 120 KM ...
    Utworzone przez KRYTOL36 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 22:13
  2. [156] konie uciekły spod maski i poszły sobie w las
    Utworzone przez bija22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-10-2008, 17:56
  3. Pytanie gdzie gdzie i u kogo zrobić rozrząd w Wielkopolsce
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2008, 13:47
  4. [145] Gdzie te konie...?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 12:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory