Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Łożysko pompy wspomagania

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie Łożysko pompy wspomagania

    Zdjąłem pasek wielorowkowy od pompy i alternatora bo mam dziwny gwizd (klucz 15 oczkowy)
    podejrzenia padały na alternator ale okazało się że pompa wspomagania ma luz poprzeczny tj gdy ruszam kołem pasowym to jest luz od boku do boku a nie wzdłuz osi.
    Czy można wymienić samo łożysko w pompie czy raczej nie jest to opłacalne??
    Wspomaganie dziala mimo wszytko bez zarzutów.
    Jezeli mozna wymienic tylko łożysko to jaki ma rozmiar??
    Wszytkie pompy w 156 były takie same czy tez jest podzial na TS, JTD czy tez na V6??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Tam jest łożysko ślizgowe (panewka) więc wymiana raczej nieopłacalna.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Moze i oplacalna ale dolicz uszczelniacz i skad wziac taaka panewke...
    Jesli nie leje to ten luz jest na zabezpieczeniu walka,pierscien segera albo drucik jesli dobrze pamietam
    Do regeneracji do kogos madrego

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Jeszcze nie leje ale gwiżdze niesamowicie
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Jeszcze nie leje ale gwiżdze niesamowicie
    Tylko wymian Kolego.Odradzam tanie zamienniki,używka lepsza.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Jeszcze nie leje ale gwiżdze niesamowicie
    A mozesz opisac jakiego rodzaju to swist?? Mam podobnie w zakresie od 2tys obr w gore i tylko podczas jazdy. Na postoju cisza nawet krecac kiera.


  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał JackDaniels Zobacz post
    A mozesz opisac jakiego rodzaju to swist?? Mam podobnie w zakresie od 2tys obr w gore i tylko podczas jazdy. Na postoju cisza nawet krecac kiera.
    Sprawdź dolot. Może masz gdzieś nieszczelność i dlatego świszczy

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    U mnie to w sumie bardziej jek niz swist. Dolot inaczej swiszczy


  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał JackDaniels Zobacz post
    A mozesz opisac jakiego rodzaju to swist?? Mam podobnie w zakresie od 2tys obr w gore i tylko podczas jazdy. Na postoju cisza nawet krecac kiera.
    Jezeli miałeś kiedyś padnięte łozyska w altermnastorze to jest niemal identycznie lub padająca któraś rolka
    A jeżeli dodasz na postoju gazu to też cisza??
    Narasta tylko z wzrostem obrotów czy też zależne jest od prędkości??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Na postoju przy pracujacym silniku nic. Jek slychac podczas jazdy niezaleznie od predkosci, na kazdym biegu gdy dodaje mocniej gazu.

    Ktos mi cos jeszcze wspominal o sprzegielku dwumasowym na alternatorze
    Ostatnio edytowane przez JackDaniels ; 08-04-2011 o 20:56


Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-03-2014, 06:34
  2. Wymiana pompy wspomagania
    Utworzone przez Pazur w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 13:29
  3. Łożysko pompy CR
    Utworzone przez solaris2007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-2012, 20:57
  4. Wymaiana pompy wspomagania w 156
    Utworzone przez Dudzio w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-04-2011, 08:19
  5. Wymiana pompy wspomagania
    Utworzone przez tomkap w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-11-2007, 08:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory