Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: alfa 156 2.5 V6 problem z silnikiem lub elktryką???

  1. #1
    stanislaw.w
    Gość

    Domyślnie alfa 156 2.5 V6 problem z silnikiem lub elktryką???

    otóz na niskich obrotach szarpie i się dławi czyli do 3000 nie ma mocy pozniej ok na innych biegach to samo na wyzszych ta sama sytuacja tylko ze przy 4000 ,wymieniłem czujnik położenia pedału gazu niedawno także cewki, przepływkę, czujnik położenia wału korbowego, i nic stoi na warsztacie jeżeli ktoś kojarzy "jublewscy" lubartów jeżeli tam jeździlem zawsze wszystko było ok wyjezdzalem zadowolony teraz natomiast nie wiedzą i oni o co chodzi na kompie wychodzi wszystko ok ale samcohod nie jezdzi tak jak trzeba dodam jeszcze ze powyzsze problemy wynikaja na zimnym silniku na goracy problem ginie no lipa !!! moze ktos doradzi moze mieliscie taki problem

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    masz kabel? zrzuty z alfadiaga to podstawa.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    stanislaw.w
    Gość

    Domyślnie

    nie mam kabli auto stoi w warsztacie i to juz kolo 1,5 miesiąca i zrobi nie moga ale najwyżej poprosze w poniedzialek zeby podłaczyli i zrobili mi jakies screeny.
    tragedia normalnie pierwszy raz mowia ze spotkali sie z takim problemem no ale mysle ze kazdy jest do rozwiazania...

    ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:29 ----------

    jeszcze dodam kilka informacji alfa z 1999 r 2.5 v6 24 zaworowa z założonym gazem landirenzzo około pół roku temu wymieniany parownik najmocniejszy "zawoli" tak mi doradzono. Auto miało wymienione zawieszenie przednie i wszystkie czesci jak wyzej opisywalem. Prosze o jakas pomoc i z gory dziekuje

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar RobertWroc
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2JTS
    Postów
    354

    Domyślnie

    no to faktycznie zagadka, ale często przyczyna okazuje sie błaha .
    to szarpanie, jezeli jest to takie że odnośisz wrażenie zę zaraz rozerwie samochód na pół a głowę będziesz zbierał z tylnej kanapy , to przyczyną może być paliwo. Co prawda Vki są wszystkożerne, ale w zimie mogła wytrącic się woda z benzyny, mogłeś zalać jakiś syf.
    Spuść paliwo albo dolej środek czyszczący i absorbujący wodę z paliwa ( coś np takiego : http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html )
    Może być zawieszająca się lub zasyfiała przepustnica, i w początkowym momencie nie otwiera się w pełni lub otwiera się skokowo, albo po prostu przymyka.
    poluzowany kabelek w e wtyczce przepływomierza. Narażony na ciągłe drganie chwilami nie styka, na większych obrotach już , rozpędzony silnik już jakos sobie radzi, na wolnych się dławi.

    Szukaj rzeczy które nie wykrywalne przez komputer, ale są banalne, bo często one właśnie sprawiają największy problem w zdiagnozowaniu.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    jak auto stoi u mechanika 1,5 miesiaca to ja zrezygnowalbym z jego uslug... kup kabel za 60 zl i do dziela... poszukaj tematu o alfadiagu co jest potrzebne i tyle.. aa i jeszcze jedno to sie dzieje na PB czy LPG?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #6
    stanislaw.w
    Gość

    Domyślnie

    to tak adaptacja przepustnicy byla robiona ze 2 razy, auto zachowuje sie i na benzynie i na gazie tak samo, przeplywka byla wyciagana i sprawdzana na nowej, to samo z innymi czesciami, zagadka jest bardzo trudna a auto mam we wtorek do odbioru czy zrobi czy nie bo za dlugo to trwa.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    nie ma to jak sprawdzanie czegokolwiek metoda prob i bledow... zacznij od kabla to moje zdanie bo tak to kolejne 1.5 miesiaca auto bedzie stalo
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebacfc
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    156 2.5 V6 :D
    Postów
    55

    Domyślnie

    może sonda? najlepiej wrzuć screeny mogła tez mapa pb się rozjechać

  9. #9
    stanislaw.w
    Gość

    Domyślnie

    sonda tez byla sprawdzona na nowej i nie wiadomo teraz jest sprawdzana z druga alfa tylko ze 3.2 no ale zobaczymy czy cos to da, podejrzenia sa co do sterownika ale tez nie wiadomo bo moze daloby rade wgrac nowy soft tylko jak to zrobic podobno drogi sprzet do tego zeby wgrywac????

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    to tez Ci podsuneli Ci mechanicy?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Alfa GT 2.0 JTS problem z silnikiem
    Utworzone przez dundek94 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-07-2014, 22:01
  2. Alfa 147 1,9 JTD i problem z silnikiem.
    Utworzone przez izych w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 10:46
  3. problem z silnikiem alfa 156 1.8 ts
    Utworzone przez Cater3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-12-2011, 18:34
  4. Alfa 1.8 TS. Problem z silnikiem
    Utworzone przez Hejnas1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 21:05
  5. Alfa Romeo GT 2.0 JTS - problem z silnikiem...
    Utworzone przez bigthing05 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 07:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory