Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Alfa 1.8 TS. Problem z silnikiem

  1. #1
    Hejnas1989
    Gość

    Domyślnie Alfa 1.8 TS. Problem z silnikiem

    Witam was drodzy alfaholicy. Mam następujący problem z moją Alfą. Falowały mi obroty w mojej małej, ale po wymianie silniczka krokowego razem z przepustnicą i świecami falowanie całkowicie ustało. Oczywiście został zrobiony reset parametrów itp. Niestety po jakiś 2 tygodniach Alfa zaczeła dziwnie chodzić. Obroty nie falują natomiast silnik chodzi jak traktor:/ Tzn. najbardziej jest to słyszalne przy przyspieszaniu tak do około 2500 tys. obr. Na zimnym silniku jest to mniej słyszalne niż na ciepłym. Razem z tym dziwnym chodzeniem Alfa zrobiła się też zauważalnie słabsza i wydaje mi się, że zaczęła też troszke więcej palić:/ Aaa i bywa czasami też tak, że z rana na zimnym silniku po dodaniu gazu przez jakąś chwile nie ma siły jechać tak jakby sie dławiła:/ Doradźcie mi co to może być bo brakuje mi pomysłów. Tak jak mówiłem silniczek krokowy wymieniony, świece wymienione, sonda lambda też... Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam Hejnas1989

  2. #2
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    moze wariator ?

  3. #3
    Hejnas1989
    Gość

    Domyślnie

    Wariator był wymieniany razem z rozrządem jakies 12 tys. km temu:/

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    kolego mowiac ze slychac ja jak traktor to co masz na mysli?? tak jakby nie palila na ktorys cylinder i silnik caly drzy?? Jesli tak i mowisz ze mial;es wymieniany rozrzad to moze ktos kto wymienial co rozrzad to zle napial "balans" i przeskoczyl na zebach kol zebatych pasek i i teraz nie ma prawidlowego wywazenia silnika. ( ja tak mialem przy swojej AR) Silnik caly mi drzal i slychac bylo jakby nie palil na ktorys cylinder, natomiast rozebralem oslone rozrzadu i ustawilem sam od nowa balans na znaki tak jak powinien byc i naciagnalem pasek tak jak powinien byc napiety i teraz jest o jakies 70% lepiej i jezdzie sie az miod Ale niewiem jak tam u Ciebie ta sytuacja wyglada.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    A wszyscy tu trąbią że rozrząd to tylko na blokach , żadne tam znaki.
    To jak to jest?
    Moja Bella

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    A wszyscy tu trąbią że rozrząd to tylko na blokach , żadne tam znaki.
    To jak to jest?
    Jeśli chcesz zrobić jak bóg przykazał to zrobisz na blokadach
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Raczej staram się żyć według przykazań.
    Moja Bella

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    Raczej staram się żyć według przykazań.
    Przyznam,że ja też chociaż czasem bywa to trudne
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    nagraj ten traktor i pomyślimy co dalej razem

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    pasek balansu w 2.0 ts nie ma nic do blokad, to jest osobny pasek wałków balansujących i ustawia się go na znaki, z tym że w 1.8 nie ma paska balansu

Podobne wątki

  1. Alfa GT 2.0 JTS problem z silnikiem
    Utworzone przez dundek94 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-07-2014, 22:01
  2. Alfa 147 1,9 JTD i problem z silnikiem.
    Utworzone przez izych w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 10:46
  3. problem z silnikiem alfa 156 1.8 ts
    Utworzone przez Cater3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-12-2011, 18:34
  4. alfa 156 2.5 V6 problem z silnikiem lub elktryką???
    Utworzone przez stanislaw.w w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 20:14
  5. Alfa Romeo GT 2.0 JTS - problem z silnikiem...
    Utworzone przez bigthing05 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 07:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory