Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: problem z silnikiem alfa 156 1.8 ts

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Cater3
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Biłgoraj (Dąbrowica)
    Auto
    Alfa 156 1.8 T.S
    Postów
    70

    Domyślnie problem z silnikiem alfa 156 1.8 ts

    witam. posiadam alfe 156 1.8 ts mam problem z silnikiem jak odpalam go rano to strasznie nim szarpie tak przez 2 minuty potem jest ok. podczas jazdy trzymajac gaz na stalych obrotach to zaczyna nim rowniez szarpac powyzej 2500 obrotow nie ma tego problemu dzieje sie tak na benzynie i gazie i co jest jeszcze dziwne na benzynie nie pojedzie wiecej niz 120 a na gazie leci jak zly. bylem juz moze w 10 warsztatach nikt nie ma pojecia co jest grane podlaczali mi go rowniez pod orginalny serwisowski komputer fiata do lanci fiata i alfy pokazuje jedynie ze sonda podaje za duze napiecie czyli ze mieszanka jest uboga ale sprawdzalem dolot i jest niby szczelny tak ze moze ktos z forum bedzie wiedzial o co kaman ??

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Sprawdz świece i przewody- to trzeba wykluczyć jako pierwsze...
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 28-11-2011 o 19:40
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    i cewki bym dodał do sprawdzenia, ale tak jak pisze QBA - świece i przewody to pierwszy i chyba jedyny podejrzany

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Co wy z tymi świecami i przewodami... przecież kolega wyraźnie pisze, że problem występuje na benzynie. Gdyby to były świece to na LPG byłby to samo. Sprawdź słynny przepływomierz

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Cater3
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Biłgoraj (Dąbrowica)
    Auto
    Alfa 156 1.8 T.S
    Postów
    70

    Domyślnie

    Przewody mają jakies 2 miesiace swiece ponad rok maja przejechane 18 tys km nie wiem moze juz duzo jak na swiece na gazie smigaja tylko 3000 km swiece zalozylem bosch przewody tez sa orginalne tak szczerze mowiac to zaczelo sie jebac po wymianie rozrzadu wszystko raz mi zrobili i kiepsko za drugim razem jeszcze gorzej bylo dopiero za trzecim im sie udalo ale auto na gazie ladnie smiga tylko ze jest tez problem przy duzych predkosciach np.tak od 160 kmh nie da sie dac gazu do konca bo sie dusi normalnie zwalnia odpuszcze gazu i idealnie*

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    to już mamy winnego
    ustawiali Ci rozrząd na blokadach ?
    obstawiam że nie skoro ustawiali go kilka razy

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Cater3
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Biłgoraj (Dąbrowica)
    Auto
    Alfa 156 1.8 T.S
    Postów
    70

    Domyślnie

    jak sie pytalem czy maja przyzady i czy maja pojecie to tak zrobimy to a pozniej sie okazalo ze nie maja blokad za 3 razem robili to za pomoca wykresu elektronicznego prownywali wykres polozenia walkow z oscyloskopu z orginalnm i niby bylo ok.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    nie jestem mechanikiem ale w TSie bez blokad to do rozrządu nie wolno podchodzić i pewnie koledzy mnie poprą..

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Cater3
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Biłgoraj (Dąbrowica)
    Auto
    Alfa 156 1.8 T.S
    Postów
    70

    Domyślnie

    no z tego co wiem to cie popieram ale na gazie naprawde bardzo ladnie sie zwija.jestem jeszcze w tym tygodniu umowiony z jakims szpecem ale juz u tylu mechanikow bylem ze szczeze powiem ze ten tez rece rozlozy

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    hehehe kolejni spece co dadza rade na oko i pewnie rozjechal sie dol z gora zalatw blokady chociaz zeby sprawdzic.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Alfa GT 2.0 JTS problem z silnikiem
    Utworzone przez dundek94 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-07-2014, 22:01
  2. Alfa 147 1,9 JTD i problem z silnikiem.
    Utworzone przez izych w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 10:46
  3. Alfa 1.8 TS. Problem z silnikiem
    Utworzone przez Hejnas1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 21:05
  4. alfa 156 2.5 V6 problem z silnikiem lub elktryką???
    Utworzone przez stanislaw.w w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 20:14
  5. Alfa Romeo GT 2.0 JTS - problem z silnikiem...
    Utworzone przez bigthing05 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 07:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory