Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Stuki w zawieszeniu przód od strony kierowcy :/

  1. #1
    viruskill
    Gość

    Exclamation Stuki w zawieszeniu przód od strony kierowcy :/

    Witam mam taki problem od dawna stuka mi w zawieszeniu przód od kierowcy.
    Jadąc prosto nie stuka podczas np przejazdu po łączeniu asfaltu
    Jadąc w lekkim łuku na łączeniu asfaltu jest głośny stuk metaliczny
    2 dni męczyli się na stacji okręgowej żeby wyłapać skąd ten stuk jest i nie udało im się sprawdzili wszystko zawieszenie sztywne zero luzów, nowe sprężyny z przodu amorki po 69 % i tył po 75 %, nigdzie nie ma luzu a jednak coś stuka i to przy najeżdzaniu na poprzeczną przeszkode typu połączenie asfaltu skręcając delikatnie w prawo, Co to może być bo już ręce mi opadają :/

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zwol4
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kłodawa
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    448

    Domyślnie

    U mojego wuja w 156 sw puka w maglownicy. Może to ona u Ciebie jest winna?
    Była : 146 1.6Ts 97r (2006-2011)
    Jest : 156 1.8Ts (2010 - ?)
    146Ti 2.0Ts (2013 - 2016)

  3. #3
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    ma maly luz ale to za glosny stukot jak na maglownice i pochodzi z okolic kola

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _Mumin_
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    W-W
    Auto
    156 1.9 JTD 105KM
    Postów
    437

    Domyślnie

    Tez stawiałbym na maglownicę. Miałem podobny problem w poprzednim samochodzie. Naszukałem się jak durny w zawieszeniu, a to stukało z układu kierowniczego. Objawy były takie, jak opisywane przez Ciebie
    Bunga, bunga per tutti!

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    To może być wiele rzeczy - może jak u mnie, sprężyna dogina się do budy i o nią szoruje? A może gumy wahacza górnego? Poduszki amortyzatorów?
    Albo, jeśli sprawdzali zawias dokładnie, to może łapy silnika?

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    jakby był aż taki luz w maglownicy, że aż taki łomot powstaje to i chyba jakieś wycieki by sie pojawiły

  7. #7
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie a wycieków jest brak.

  8. #8
    sciesill
    Gość

    Domyślnie

    Spróbuj tak , odpal bellę i zacznij machać kierownicą na lewo i prawo , jak stuka to jest to przegub drążka kierowniczego , ok 60 zł sztuka plus zbieżność

  9. #9
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Ten na wyjściu drążka z maglownicy sprawdzisz bardzo prosto. Podnieś tą stronę auta i po prostu poruszaj ręką ten drążek góra dół. Jak jest luz to go wyczujesz.Nie musi nic z maglownicy cieknąć żeby była wybita tulejka. Wiem bo miałem.

  10. #10
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    nie mam takiego luzu sprawdzałem również na drążkach kierwoniczych. Podejrzewam że cos jest nie tak z łożyskiem wczoraj wieczorem zasuwałem po zakretach bardzo szybko i przy skręcie i dużej predkości tak na pisk opon zaczyna coś hergotać ocierać mocno w tym kole cieżko to określić ale jak by np coś metalowego ocierało o metal ale nie wiem co :/

Podobne wątki

  1. Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez Gino w dziale 156
    Odpowiedzi: 96
    Ostatni post / autor: 07-12-2016, 22:32
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-09-2015, 17:28
  3. Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez borys_cup w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-09-2013, 12:35
  4. [147] Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez zelek31 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-09-2012, 13:02
  5. [156]Stuki w zawieszeniu.
    Utworzone przez Konik w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory