Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Brak mocy AR 156 JTD

  1. #1
    fatum90
    Gość

    Domyślnie Brak mocy AR 156 JTD

    Witam. Mam powazny problem z moim autkiem. Wyjechalem jakis czas temu za granice, auto zostalo w garazu w pelni sprawne. Znajomy odpalal je raz na jakis czas podczas mojej nieobecnosci. I teraz jak wrocilem nastąpil taki oto problem:
    -odpalam auto, jest zimne, slabo sie wkreca w obroty, ciężko ma przekroczyc 4tys., jak zlapie temperature ok 80stopni zaczyna normalnie pracowac.
    Czasami podczas jazdy jak juz jest ok dzieje sie to samo co na zimnym silniku(potrafi stracic moc na chwile,raz na dluzsza).
    Auto odstawilem sprawne.Nie bylo jezdzone. Co to moze byc za awaria? Pomozcie
    -Druga sprawa to ze przed wyjazdem glupial mi predkosciomierz i ABS, teraz ABS swieci sie caly czas a predkosciomierz nie dziala.
    Czy ktos da jakies rady od czego zacząć??
    Czujnik sterowania turbiny(taki jak w VW N-75) zauwazylem ze jest pekniety, ale byl taki jeszcze przed wyjazdem.
    Prosze o Pomoc.
    Pozdrawiam fatum90

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Witam Zacznij może od sprawdzenia przepływomierza tzn rozłącz kostkę z przewodami.W wielu przypadkach uszkodzenie przepływki skutkuje brakiem mocy i problemami z wkręcaniem się na obroty.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar tomasz switala
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    piła
    Auto
    alfa 156 2,4jtd
    Postów
    1,175

    Domyślnie

    podlacz tez do kompa zobaczysz co tam sie dzieje i zgadzam sie z kolega sprawdz przeplywke odlacz i zobacz czy sie cos zmienilo z moca

  4. #4
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    No i przede wszystkim nie wkręcaj na obroty jak jest zimny, bo to najkrótsza droga do zajechania turbiny itp.
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Padł przepływomierz wg. mnie, a i akumulator pewnie już do wymiany...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #6
    fatum90
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Sory za brak odpowiedzi przez tyle czasu ale bylo to spowodowane awaria internetu. Wracajac do tematu alfy, komp podlaczony wyszly dwa bledy :
    P0101- Air flow meter
    P0110- Air temperature sensor.
    Przeplywomierz wyjety, a w nim urwany drucik obwodowy, wskazywalo by to po mojemu na przeplywomierz(kody zczytane FES przeze mnie) czy te bledy wskazuja konkretnie na przeplywomierz czy moze na cos jeszcze?
    Prosze o jakies wskazowki i sory za cisze przez tyle czasu. Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar 156X
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była 156SW JTD jest 159SW 1,9 JTD 8V 2008r.
    Postów
    1,063

    Domyślnie

    przejedź się bez przepływki - zobaczysz czy jest różnica - na moje oko to będzie to

  8. #8
    fatum90
    Gość

    Domyślnie

    Ale jezeli jest uszkodzony przeplywomierz to bedzie roznica po odpieciu go?

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar 156X
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była 156SW JTD jest 159SW 1,9 JTD 8V 2008r.
    Postów
    1,063

    Domyślnie

    odepnij wtyczkę i zrób kilka kilometrów - na pewno odczujesz różnicę.

  10. #10
    fatum90
    Gość

    Domyślnie

    No ok. Ide zrobic probe. Pozniej napisze co i jak.

    ---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

    Jestem spowrotem. Wyjechalem z domu z podpięta przepływką, auto słabo sie wkrecalo w obroty, na FESie caly czas jeden bład-P0110. Zatrzymalem sie po paru kilometrach, auto zgasilem, odpiąłem przeplywomierz, polaczylem sie znowu FESem i sa te dwa bledy o ktorych pisalem no ale coz ruszam dalej. Odziwo auto odzylo. Przyspieszalo normalnie, nie mialo klopotow z wkrecaniem sie na obroty, jakby wszystko wrocilo do normy, ale po podpieciu przeplywomierza znow jest zamulone. Czyli waszym zdaniem do wymiany przeplywomierz?

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory