Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: pare problemow z 147 1.5 ts 2001r

  1. #1
    Danielek147
    Gość

    Domyślnie pare problemow z 147 1.6 ts 2001r

    Witam Panowie jestem posiadaczem alfy romeo 147 1.6 twin spark z 2001roku. Mam do was takie pytania odnosnie paru problemów ktore drecza mnie od niedawna a mianowicie sprawa wyglada tak ze zaczelo sie od bledu motor control system failure MCSF i pozniej alfa zaczela przerywac lub tracic moc w pewnych momentach i znowu ja odzyskiwac zapytalem znajomego mechanika oco chodzi ze tak przerywa to kazal mi przeczyscic dolot i przepustnice gdyz byla zabrudzona lekko od oleju . Oczywiscie zrobilem to i gdy odpalilem auto blad mcsf znikl ale problem przerywania i tracenia mocy dalej pozostal i jest do tej pory myslalem np ze dostal sie olej pod ktoras ze swiec i nie styka cos albo np wtryski sa niedopiete lub uszkodzone ale po przejrzeniu tego wszystkiego po sprawdzeniu i przeczyszczeniu swiec dalej nic i dalej przerywa lub traci moc na chwile. Kiedys zdazylo mi sie rowniez ze spadla calkowicie moc i musialem stanac na poboczu i odpalic auto ponownie. Nie wiem czemu tak jest ale czasami jest tak ze jadac 20km nie przerywa ani troche a czasami na 5km nie idzie wytrzymac z nerwow bo tak przerywa... a drugim moim problemem jest to ze co srednio 1000km musze dolewac skale od min do max oleju a na silniku nie widac zadnych wyciekow czy tez czarnej chmury dymu z rury wydechowej... I ponadto gdy jade spokojnie do 120km/h nic sie nie pokazuje lecz gdy przycisne do 170km/h i wrzuce na luz lub zwolnie to odrazu zaczyna siepokazywac w kruciutkich odstepach komunikat engine oil pleasure low... A wiem ze olej jest w zakresie max na wymierzonek kresce bagnetu. To samo dzieje sie np gdy wjade na prog zwalniajacy i chce powoli ruszyc z 2 biegu tez pokazuje sie jednorazowo komunikat engine oil pleasure low... Prosze abyscie odpowiedzieli na pare moich pytan ktore wymienilem i pomogli rozwiazac te problemy z gory dziekuje forumowicze.
    Ostatnio edytowane przez Danielek147 ; 10-08-2011 o 20:51

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    Po pierwsze - staraj się używać przecinków, bo nie idzie tego czytać. Po drugie - komputer i odczyt błędów, bo bez tego możemy równie dobrze diagnozować na podstawie kart tarota.
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    dokładnie, pierwsze to weź korektę i popraw post bo szczerze przeczytałem go do połowy, i bez podpięcia pod komputer nic nie zrobisz.. chyba że chcesz, to moge powiedzieć Ci co MOŻE BYĆ przyczyną, i wymienisz pół silnika

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jaki ma przebieg ?
    - czujnik położenia i obrotów wału korbowego do kontroli, sprawdzenia.
    - pompa oleju chyba do wymiany, brak dobrego styku z czujnikiem, obtarcie przewodu z czujnika ciśnienia oleju.
    - ja bym nie lekceważył tego komunikatu o niskim stanie poziomu oleju.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - ja bym nie lekceważył tego komunikatu o niskim stanie poziomu oleju.
    o niskim ciśnieniu - gwoli ścisłości ( ale fakt , że niski stan też jest tego powodem )








  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jestem obecnie na wakacjach w Suścu (Susiec Dolny ) i tak na luzie sobie piszę i zbieram siły do eliminacji na torze w Biłgoraju.
    - ale masz rację, to jest czujnik od ciśnienia oleju.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    bez podpięcia pod komputer i przejechaniu sie z kompem na kolanach nic nie ma co pisać tutaj ani wymyślać

Podobne wątki

  1. Pare problemow z moja 166
    Utworzone przez pawellike w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 20:16
  2. Prosze o pomoc 2.4 jtd zbior problemow
    Utworzone przez Hedziu w dziale 166
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 21:41
  3. kilka problemow z nowym nabytkiem
    Utworzone przez 8rafal4 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 17:51
  4. kilka problemow - klocki tyl, uklad chlodzenia itd..
    Utworzone przez muchabzz w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-07-2011, 23:30
  5. [156] POMOCY!!Kilka problemow z nowozakupiona 156 1,8TS z LP
    Utworzone przez alfa-egol w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-07-2008, 12:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory