Witam kolegów alfowiczow.
Mam pytanie czy ktoś zakładał (zaślepiał ) uszczelke taką z czterema otworami do EGR-u? Czy zaślepiając EGR trzeba coś zmieniać w sofcie??
Pozdrawiam
Witam kolegów alfowiczow.
Mam pytanie czy ktoś zakładał (zaślepiał ) uszczelke taką z czterema otworami do EGR-u? Czy zaślepiając EGR trzeba coś zmieniać w sofcie??
Pozdrawiam
Tu jest wszystko opisane
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...tml#post288093
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html
a tu cały wątek o zasadności zaślepiania:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
Ja zaślepiałem niedawno u siebie EGR całkowicie i przy całkowitym zaślepieniu trzeba zmodyfikować soft. Jeżeli chcesz założyć zaślepkę z czterema otworami to nic z softem nie trzeba robić bo nie zaślepiasz zaworu całkowicie i komp nie wywali błędu o zapchanym zaworze EGR.
Mam pytanie do chlpakow którzy maja zaslepki z dziurkami, napiszcie szczerze czy to cos dalo teoretycznie daje ale praktycznie![]()
nie odczułem jakichs zmian , ale miałem czyszczony egr i wymieniany kolektor, więc zaślepka fiatowska z otworami była obowiązkowa. Nie będzie się to tak syfić, czyli optymalna dynamika na dłużej...
ps. jakby co mam jedną do odsprzedania . 30 zł
wlaśnie zamówiłem za 9 zł na alledrogo - jak zamontuję, to podzielę sie wrażeniami...
w poradniku napisali, żeby ta nowa zaślepkę zamontowac zamiast uszczelki nr 11 na rysunku z epera. Jak w takim przypadku będzie ze szczelnościa? Nie powinno sie tam zastosować dodatkowych gumowych uszczelek lub silikonu?
Ja nie zastosowałem żadnych dodatkowych uszczelniaczy / uszczelek etc. i jest elegancko![]()
ale w 147 jest chyba inna zaślepka - bez otworów...
No i sie okazało, że moje auto już miało w Austrii założoną zaślepke tylko jakiś debil helmut zerwał dwa gwinty do śrub od egr -u...Wszytko było okopcone od przedmuchów , ale o dziwo auto chodziło bez zastrzeżeń...