Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: silniki 1,8-2,0 Ts , ktory lepszy przy zakupie?? prosze o pomoc !

  1. #1
    Knd18
    Gość

    Domyślnie silniki 1,8-2,0 Ts , ktory lepszy przy zakupie?? prosze o pomoc !

    siemka , chce kupic alfe 156 z silnikiem benzynowym miedzy 1.8 a 2.0 ktory z nim jest lepszy kiedyś coś mi się obiło o uszy że 2.0 jest jakiś troszkę podatny na psucie się może ktoś sie wypowiedzieć na ten temat pozdrawiam !

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    ja mam 1.8,na-pewno bym wymienił na 2.0,tylko jak kupujesz używany nie bardzo jest co wybrać

  3. #3
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Patrząc na eksploatacje to 1.8 mniej pustoszy kieszeń chociażby z powodu braku paska balansu i jednak nie znacznie mniejszemu spalaniu. I tu i tu obrócone panewki sie zdarzają wariatory równie losowo padają, podobne ilości oleju połykają obie jednostki. Moim zdaniem bardziej zadbaną sztuke lepiej wybrać jak sugerować się samą pojemnoscią.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Domyślnie

    Zależy jeszcze w które roczniki celujesz. Ja celowałm od 2003 po FL w górę... miałem więc z TS do wyboru 1.6 i 1.8 albo nowy JTS. Wybrałem 1.8, ale teraz gdyby tylko był w ofercie w 156 po FL wziąłbym na 100% 2.0 TS pomimo iż jest dodatkowy pasek balansujący i rolki. Czy jest bardziej awaryjny? Hmm... kiedyś też mi się coś takiego obiło o uszy. Może ze względu na ten dodatkowy pasek i konsekwencje przy pomijaniu jego wymiany.
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Kwestia tego czy uda Ci sie wyrwać zadbany i prawidłowo eksploatowany egzemplarz.Ja osobiście skłaniałbym się ku 1.8
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Bierz 2.0 bardziej dynamiczny, przy niewiele większych kosztach w porównaniu do 1.8/

  7. #7
    Mell
    Gość

    Domyślnie

    Bierz 3.0 lub 2.5 V6!

    Ja mam 2.0 i na pewno bym nie zamienił na 1.8

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    Trochę 2 wypowiedź mnie zdezorientowała - kupujesz sam silnik, czy całe auto? Jeśli silnik, bierz 2.0. Jeśli auto patrz tylko i wyłącznie na stan motoru, zawiechy i wszystkich innych układów oraz wizualny. A te 140 czy 155 km naprawdę nie zrobi Ci różnicy - ja przesiadłem się z Clio 75 km na Alfę 155 km i nie czuć aż takiej wielkiej różnicy (fakt, redukować nie trzeba przy wyprzedzaniu ) co dopiero 15 km nie uczyni wiele.

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Bierz GTA, różnica w spalaniu niewielka, a jaki fun ;-)
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #10
    kiks_kk
    Gość

    Domyślnie

    tym dodatkowym paskiem wałka balansującego to się nie ma co przejmować w 2.0 bo w ASO koszt 160zł cena na dziś

Podobne wątki

  1. Witam. Prosze o porade przy zakupie 166.
    Utworzone przez ddck82 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 20:32
  2. Prosze o pomoc przy zakupie Alfa Romeo Brera
    Utworzone przez dycha w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 20:41
  3. Prosze o pomoc przy zakupie BRERY
    Utworzone przez dycha w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 09:14
  4. Prosze o pomoc przy zakupie/ weryfikacje ogłoszeń/ porady
    Utworzone przez MateuszMA w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-09-2012, 12:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory