Witam. Miałem kupić 156 ale dorwałem za grosze 145 1.9 TD.
Ogólnie auto świetne, jak na wtrysk pośredni naprawdę się zbiera...
Ale:
Przy ruszaniu trzeba długo wysprzęglać, albo otworzyć turbo żeby zaczęła jechać. Poducha wymieniona więc drgania to coś innego, teraz ciekawi mnie czy to wariator; U kolegi z tym samym motorem w 155 dźwięk silnika jest identyczny ( jak ursus ) ale działa o niebo lepiej w zakresie 900-1300 obrotów. Mój na jałowym nagrzany na 80 stopni ( więcej nie rośnie ) trzyma około 980 obrotów, tak powinno być?
Punkt 2 jak się z tyłu ściąga lampy bo dla mnie to jest dziwna technologia a nie mam stopów.
Punkt 3 jak przydepcze to się pali kontrolka od hebli, płyn dolany, turbina na kopci, gdzie szukać przyczyny... serwo? Hamuje dobrze.
Punkt 4 jak się zmienia płyn w wspomaganiu potrzeba specjalnej techniki czy opcja wylać wlać nowy wystarczy ?
Ostatnie pytanie czy stycznik od podgrzewu w opcji zamiennik opłaca się kupić?