Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: Kupiłem 145 ma parę bolączek.

  1. #1
    Allkey
    Gość

    Domyślnie Kupiłem 145 ma parę bolączek.

    Witam. Miałem kupić 156 ale dorwałem za grosze 145 1.9 TD.
    Ogólnie auto świetne, jak na wtrysk pośredni naprawdę się zbiera...
    Ale:
    Przy ruszaniu trzeba długo wysprzęglać, albo otworzyć turbo żeby zaczęła jechać. Poducha wymieniona więc drgania to coś innego, teraz ciekawi mnie czy to wariator; U kolegi z tym samym motorem w 155 dźwięk silnika jest identyczny ( jak ursus ) ale działa o niebo lepiej w zakresie 900-1300 obrotów. Mój na jałowym nagrzany na 80 stopni ( więcej nie rośnie ) trzyma około 980 obrotów, tak powinno być?

    Punkt 2 jak się z tyłu ściąga lampy bo dla mnie to jest dziwna technologia a nie mam stopów.

    Punkt 3 jak przydepcze to się pali kontrolka od hebli, płyn dolany, turbina na kopci, gdzie szukać przyczyny... serwo? Hamuje dobrze.

    Punkt 4 jak się zmienia płyn w wspomaganiu potrzeba specjalnej techniki czy opcja wylać wlać nowy wystarczy ?

    Ostatnie pytanie czy stycznik od podgrzewu w opcji zamiennik opłaca się kupić?
    Ostatnio edytowane przez Allkey ; 15-10-2011 o 21:22

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    jeśli chodzi ci o lampy na klapie bagażnika to musisz zdjąć plastikową osłone od wewnątrz, i masz dostep do zarówek. Ale swiatła stopu sa w błotnikach i dostep jest banalny w bagazniku odsłaniasz tapicerke i koniec.
    co do warkotu to ja mam problem z przyspieszaczem zapłonu na pompie ale zbiera sie ładnie od niskich obrotów.
    mój trzyma obroty ok 900, i sprawdz przy jakiej temp, otwiera ci sie termostat i załacza wentylator- mój czasami podskoczy sobie do 90 stopni.
    punkt 3 i 4 sie nie wypowiadam bo nie miałem doczynienia z tym.
    pozdrawiam
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  3. #3
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Jak pisałem wcześniej nigdy auta nie rozgrzałem po wyżej bułka+chleb-ser = 82 +/-2 stopni stopni. Wentyla jeszcze nie słyszałem a po 155 wiem że wiadomo kiedy chodzi

    Spoko obadam pompę i okolice.

    A tak w ogóle jak działa ten wariator i co to jest bo wikipedia raczej informuje o czymś innym... chyba?

    A tak w ogóle eksperymentował ktoś z dolewaniem nitro z paliwa do RC do baku? I jak zawory się trzymają?


    Ps. I w ogóle szukam kogoś ze Szczecina i okolic który kata 145 żeby zrobić fotki paru rzeczy ( elektryka ) i porównać szpary... moje kiedyś bite było i nie wiem ile naciągać
    Ostatnio edytowane przez Allkey ; 15-10-2011 o 21:24

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    o ile mi wiadomo to wariator jest w silnikach benzynowych T.S. ale moge sie nie znac
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał 1990mb Zobacz post
    o ile mi wiadomo to wariator jest w silnikach benzynowych T.S. ale moge sie nie znac
    Jeszcze w JTS. W dyszlach nie stwierdzono
    Nie rozumiem zapiekankowej aluzji z nagrzaniem silnika Co wlejesz do baku to Twoje, tylko napisz mi co, a powiem Ci, co daje
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  6. #6
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Jeszcze w JTS. W dyszlach nie stwierdzono
    Nie rozumiem zapiekankowej aluzji z nagrzaniem silnika Co wlejesz do baku to Twoje, tylko napisz mi co, a powiem Ci, co daje
    Chodzi o to że nie widziałem kiedy termos mi otwiera, w cytrynie i renówce ( to na R to szajs że ...) było widoczne otwarcie termostatu - 10 stopni praktycznie. Tu temp rośnie stale i potem staje na 80+ stopni a wentylatora nie słyszę.
    Aluzja zaczerpnięta z: Za 3 bułki w pół do chleba"

    Możesz mi napisać przy ilu oktanach wydechowe zawory robią potem psssssy

  7. #7
    simeone
    Gość

    Domyślnie

    Allkey nie wiem co ty bierzesz ale czytając twoje posty dochodzę do wniosku ,że mocne i to działa.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    j/w... A słownik polskiego nie gryzie...

    Wariator, inaczej regulator faz rozrządu występuje tylko w benzynowych T.S. i JTS'ach Dolewanie paliwa od modeli... no comment.
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  9. #9
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał simeone Zobacz post
    Allkey nie wiem co ty bierzesz ale czytając twoje posty dochodzę do wniosku ,że mocne i to działa.
    Ważne że smaczne.



    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    j/w... A słownik polskiego nie gryzie...

    Wariator, inaczej regulator faz rozrządu występuje tylko w benzynowych T.S. i JTS'ach Dolewanie paliwa od modeli... no comment.
    To dobrze, już się martwiłem że są jakieś udziwnienia.
    Z nitrometanem w sumie miałem do czynienia już kiedyś postronnie, różnica w mocy i spalaniu była... problem to tylko temperatura, ale idzie zima. Tym bardziej że w dieslach to lepiej działa. Ale pomińmy ten temat.

    A co do spalania hamowanie silnikiem w silnikach TD odbija się pozytywnie na zawirowaniach w zbiorniku czy na luzie dojeżdżać? Pytam bo to mój 1 diesel nie licząc toyoty która ganiała tylko trasy.

    Co do ortografii, mam to czym zasłaniają się lenie. Włączyłem podkreślenia, więc tylko ze składnią będą problemy



    @1990mb
    Mógłbyś mi zrobić fotkę w które wiązki ma wchodzić stycznik od podgrzewania bo nie mogę sam dojść a patent na to mam iście ruski

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    powiedz od jakiego 'podgrzewania' to zobacze co da sie zrobic
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


Podobne wątki

  1. Kupiłem AR 156 2,4 jtd 20V i co dalej
    Utworzone przez mdmathc w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:58
  2. [159] Kupiłem 159 :) ale... :)
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 13:48
  3. Kilka bolączek po wskrzeszeniu 2,4 JTD
    Utworzone przez GrzesiuSiedlce w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-08-2012, 09:04
  4. wczoraj kupiłem 147
    Utworzone przez leloalfa w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 31-01-2011, 08:30
  5. [156] Kupiłem ją
    Utworzone przez yatsek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-11-2008, 18:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory