Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Zasilanie podczas rozruchu - duża prośba

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie Zasilanie podczas rozruchu - duża prośba

    Potrzebuję zlokalizować - najlepiej w skrzynce bezpieczników - zasilanie, które jest aktywne nie tylko po przekręceniu kluczyka, ale także kiedy działa rozrusznik.
    Gdzie szukać takiego kabla?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    nie do końca rozumiem o co Ci chodzi premko :d ale jak szukasz takiego kanle to ja bym szukał od rozrusznika idąć po kabla do auta.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    taki kabel to ten idący do rozrusznika, napisz co chcesz zrobić to będzie łatwiej
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Właśnie nie. Chodzi o to, że potrzebuję zasilanie, które uaktywnia stacyjka, ale nie zanika przy kręceniu rozrusznikiem. Nic mi w zasadzie nie przychodzi do głowy.
    Czy ICS gaśnie kiedy się startuje? Muszę rano zwrócić uwagę...

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Wedle schematów z Elearn"a wychodzi, że stałe zasilanie po stacyjce powinno być na bezpieczniku F7 w skrzynce pod kierownicą (bezpiecznik od zapalniczki).
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Kolego premek, zasilanie po zapłonie zawsze jest na bezpieczniku F1 na tablicy pod kierownicą, podczas pracy rozrusznika przekaźnik R1 (pierwszy z lewej na tej samej tablicy) odłącza zasilanie od pozostałych obwodów (ICS, światła, klima) by oszczędzić prąd podczas rozruchu. Natomiast w komorze silnika zasilanie po zapłonie jest zawsze na zasilaniu cewek wtryskiwaczy.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    I o to mi chodziło! Super i wielkie dzięki!

Podobne wątki

  1. Dźwięk przy rozruchu 147 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez haya w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 23-02-2015, 16:41
  2. Napięcie przy rozruchu
    Utworzone przez pawel365 w dziale GT
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-01-2015, 19:47
  3. [145] 145 - nie zapala się kontrolka smarowania podczas rozruchu
    Utworzone przez majster w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-04-2014, 18:48
  4. Problem przy rozruchu 156 jtd 98r
    Utworzone przez krzysiek25011 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 01:01
  5. problem przy rozruchu
    Utworzone przez irekolsztyn w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 20:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory