Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Odcięcie zapłonu w alfie 147 2.0 TS

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie Odcięcie zapłonu w alfie 147 2.0 TS

    Hejka!

    Mam do Was pytanie. Chciałbym się dowiedzieć w przy jakich obrotach powinno nastąpić odcięcie zapłonu w alfie 147 2.0 TS. Chodzi mi dokładnie o alfe 147 bo w alfie 166 2.0 ts miałem odcięcie przy 7200obr. i było to tak jak by przerywane odcięcie paliwa. W 147 dochodzi do 6800obr i staje silnik i nic nie przerywa. Nie wiem czy to tak ma byc. Zastanawia mnie to poniewaz niby sa dwa takie same silniki a inaczej sie zachowuja.

    Z góry dziekuje za odpowiedzi

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    tak ma byc w 1.6 tak mam dochodzi do max i staje nie spada do 0

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - AR 147 1.6 105 CV, maksymalne obroty 6.500 i nie odcina.
    - wg programu AutoDaty wersja 3.38, ma mieć maksymalmne 5.600 obr/min dla silnika 1.6.
    - dla 2.0 TS chyba miał w tabelce 6.500, czyli powinien pójsc na 7.000 obr/min.
    - nic nie ma na temat że nie ma odcinać lub ze ma odcinać obroty.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    mazowieckie/łódzkie
    Auto
    AR 147 1.6TS 105KM
    Postów
    212

    Domyślnie

    U mnie tak samo, jak przetrzymasz na max obrotach to nic się nie dzieje, po prostu trzyma stałe obroty i już. Straszna szkoda, przez to nie ma żadnego efektu dzwiękowego

    A kręci się na pewno ponad 6k, już nie pamiętam dokładnie, pewnie właśnie te 6.5k rpm.


    Aha, tak jak widać na wykresie moc/moment 1.6 105km, powyżej 5.5k praktycznie nic się nie dzieje, czyli nie ma nawet co tak wysoko kręcić...

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    no troszke tak do kitu sie zachowuje ten silnik ale nie jezdze w sumie do odciecia tylko mnie to zaciekawilo.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    czyli także silniki 1.6 120Cv oraz silniki 2.0 nie maja odcięcia, nie wiem czy takie są wnioski z tego tematu. nie mają odcięcia , maja tylko ogranicznik obrotów.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    A czy wiecie jak jest(POWINNO BYĆ) w jtd?
    mi na III-cim biegu nie idzie wyżej niż 4800-4850. To jest OK?
    DF

Podobne wątki

  1. Odcięcie zapłonu przy gwałtownym przyśpieszaniu JTD
    Utworzone przez alfamx w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-04-2015, 09:27
  2. odcięcie zapłonu alfa 166 2.5 v6
    Utworzone przez patrykttrs w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 06:25
  3. Chwilowe odcięcie zapłonu
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 23:34
  4. [145] odcięcie zapłonu 1,9jtd
    Utworzone przez themim w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-09-2010, 18:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory