Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: 3.0 v6 problem ze sprzęgłem - stuki, szarpanie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Sanok
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6
    Postów
    85

    Domyślnie 3.0 v6 problem ze sprzęgłem - stuki, szarpanie

    Witajcie, mam problem ze sprzęgłem mianowicie przy ruszaniu tak jak by tracił moc telepie nim jak pralka, przy włączonym sprzęgle stuki się nasilają oraz chcąc włączyć bieg z biegu jałowego samochód zaczyna rosząc sam przy załączonym sprzęgle tak jak by coś była nie tak z dociskiem. Przy wyłączonym sprzęgle tez słychac stuki tylko juz nie tak silne jak przy sprzęgle włączonym. Proszę o pomoc co może dolegać mojej belli :/

    Pozdrawiam Sebastian

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Dwu masowe koło zamachowe ? tak czy inaczej sprawa w toku po naszej rozmowie telefonicznej chodź jednak można także posłuchać zdania innych.

    http://www.forum.alfaholicy.org/166/..._do_2_5_a.html

    http://www.forum.alfaholicy.org/166/..._firma_v6.html


    ps oby wyprzęgnik albo jeszcze coś drobniejszego
    Ostatnio edytowane przez michałsnk ; 14-07-2012 o 20:42

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Sanok
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6
    Postów
    85

    Domyślnie

    Jak wcisnę sprzęgło bardzo mocno do podłogi to samochód stoi w miejscu, bardzo ale to bardzo nisko bierze, sprzęgło nie ciągnie bo sprawdzałem. Biegi wchodzą dosyć ciężko

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    Moim zdaniem dwumas przynajmnie te usiszajace sie stuki po wcisnieciu sprzegla na to wskazuja
    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson


  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Sanok
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6
    Postów
    85

    Domyślnie

    własnie ze jak wcisne sprzęgło to jeszcze bardziej stuka "chroboce"

  6. #6
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Mialem to samo, urwalo sie ucho w lozysku wyciskowym sprzegla. Tak czy inaczej musisz zrzucic jak najszybciej skrzynie. Po taniosci mozesz wymienic same lozysko, ale lepiej cale sprzeglo oczywiscie i przy okazji sprawdzic stan dwumasy

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    Mialem to samo, urwalo sie ucho w lozysku wyciskowym sprzegla. Tak czy inaczej musisz zrzucic jak najszybciej skrzynie. Po taniosci mozesz wymienic same lozysko, ale lepiej cale sprzeglo oczywiscie i przy okazji sprawdzic stan dwumasy
    potwierdzam , u mnie też wszyscy twierdzili, że dwumas , a padło łożysko - urwało się mocowanie z jednej strony - na początek niech mechanior rozbierze , a później kupuj klamoty, ja niestety kupiłem całe sprzęgło.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Sanok
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6
    Postów
    85

    Domyślnie

    Hmm.... nie mogę nigdzie tego znaleźć jaka jest cena tego łożyska?

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krispl
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Ford Focus MK2
    Postów
    133

    Domyślnie

    Radziłbym pojechać do mechanika i sprawdzić niż katalogować części które mogły się popsuć. Nikt z nas nie jest wrózką, a z doświadczenia wiem że to co wydaje sie 100% usterką, wcale nią nie jest. W tych silnikach niestety jak coś się dzieje ze sprzęgłem to gwarantuje że po jakimś czasie będziesz miał nowe

Podobne wątki

  1. [159] Szarpanie, stuki, brak mocy, 1.9 jtdm 16v, 150km
    Utworzone przez sebawro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-11-2015, 13:52
  2. [159] Problem ze sprzęgłem, dziwne stuki...
    Utworzone przez rufin69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-12-2012, 13:33
  3. Stuki, szuranie, szarpanie 2.5 v6
    Utworzone przez ishan w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-11-2012, 20:50
  4. Szarpanie i stuki w zawieszeniu przy dodawaniu gazu 156 2.0
    Utworzone przez maciej88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 18:26
  5. Problem ze sprzęgłem
    Utworzone przez penkus4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-05-2011, 13:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory