Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Stuki, szuranie, szarpanie 2.5 v6

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie Stuki, szuranie, szarpanie 2.5 v6

    Witam
    mam chyba dość poważnyproblem z moja bellą. Silnik to 2.5 v6. Moja sytuacja:
    Jechalem spokojnie, bez butowania, wysokiego kręcenia itp. Dojechalem do skrzyżownia, wrzucilem spokojnie jedynkę, i stalo sie... w czasie ruszania przy dodaniu gazu cos zaczelo bardzo głośno szurać w silniku, odglos jakby cos sie urwało i krecilo i o coś tarlo, trudno to okreslić, bylo to bardzo glosne. na wolnych obrotach tego dzwieku nie ma, ale przy dodaniu gazu znowu zaczyna i to potwornie glosno. do tego na luzie silnik pracuje bardzo nierowno, jakby nie palil na jeden gar, bardzo mocno sie trzesie, lacznie z tlumikiem. sa dosc spore problemy z odpaleniem auta. zadna kontrolka sygnalizujaca problem sie nie pali. auto obecnie stoi w tychach, mam juz lawete zamowiona na piatek zeby ja sciagnac do oswiecimia.
    mial ktos moze cos podobnego?? koles ktory tego sluchal niby wykluczyl panewki....

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Moze rozrzad przeskoczyl? ciezko na oko wywnioskowac, szkoda ze nie mieszkasz gdzies blizej. Skad dochodzi stukanie?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie

    tez jest takie podejzenie ze to rozrzad mogl przeskoczyc. ciezko mi okreslic skad dokladnie, mi sie wydaje ze gdzies walsnie z okolic rozrzadu, sam wiesz jak to bywaz jak ktos sie nie zna no mieszkam dosc blisko (Oświęcim), z tym ze auto stoi w tychach aktualnie u znajomego blacharza (zawozilem na dwa auta forda brata, a zostaly oba)

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Ciezki temat na oko niestety... padnieta panewka w v6 daje dzwiek z okolic glowicy i jest dosc mylny. Obroty faluja? kiedy byl zmieniany rozrzad?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie

    troche faluja, rozrzad robiony 5 lat temu, z tym ze przebieg na aktulanym to niecale 30tys. wiem wiem, powininem byl zmienic bo lat ma duzo

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    eeeeemmmmmmm heheh moj ma 3 lata i juz stwarza problemy a ma przejechane moze z 20k... wiec moze faktycznie Twoj winowajca. Sciag oslone rozrzadu i ogladnij pasek czy czasem gdzies zabka nie zgubil albo innych uszkodzen.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #7
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Cytat Napisał ishan Zobacz post
    troche faluja, rozrzad robiony 5 lat temu, z tym ze przebieg na aktulanym to niecale 30tys.
    Autodata podaje,że w naszym klimacie rozrząd robimy na przebieg lub co 3 lata.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie

    wiem kolego, za dlugo przeciagnalem. taka kupilem, mechanik mowil ze rozrzad jest w dobrym stanie (pewnie mowil o pasku). tez uważasz ze pasek przeskoczył ??

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Oby to tylko pasek przeskoczyl.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    I jak tam wiadomo juz o co chodzi?

Podobne wątki

  1. [159] Szarpanie, stuki, brak mocy, 1.9 jtdm 16v, 150km
    Utworzone przez sebawro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-11-2015, 13:52
  2. Stuki stuki i po kilku naprawach dalej stuki !!!
    Utworzone przez Korczu w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 20:25
  3. 3.0 v6 problem ze sprzęgłem - stuki, szarpanie
    Utworzone przez Sebcia90 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 14-08-2012, 13:03
  4. Szarpanie i stuki w zawieszeniu przy dodawaniu gazu 156 2.0
    Utworzone przez maciej88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 18:26
  5. [MiTo] szuranie podwozia
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 10:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory