Tak jak w temacie, po zapaleniu się kontrolki traci moc. Wyłączę silnik, odpalę ponownie i jest ok.Przy normalnej jeździe wszystko jest ok, egr czyszczony i częściowo zaślepiony.
Co to może być, miał ktoś takie objawy ?
Pozdrawiam
Garos
Tak jak w temacie, po zapaleniu się kontrolki traci moc. Wyłączę silnik, odpalę ponownie i jest ok.Przy normalnej jeździe wszystko jest ok, egr czyszczony i częściowo zaślepiony.
Co to może być, miał ktoś takie objawy ?
Pozdrawiam
Garos
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD
Czujnik ciśnienia doładowania? Musiał byś go pomierzyć miernikiem,wrzucałem niedawno wartości jakie powinien mieć. Tyle jeszcze kwestia,czy jak odepniesz mu wtyczke to czy się nie "zrestetuje". No i standardowo sczytać błędy kompembo to może być najszybszym środkiem rozwiązania zagadki niż wróżenie na odległość
![]()
Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 21-07-2012 o 19:58
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
Zczytac błędy, pewnie będzie przeladowanie.
Co można zrobić bez większych kosztów:
- przeczyscic: czujnik doładowania, czujnik na kolektorze ssącym, egr, przepustnice
- wymienić wezyki od czujnika doładowania i gruchy turbiny
- zobacz na gruche czy po zgaszeniu auta szybko wraca trzpien.
Jak to nic nie pomoże to do czyszczenia łopatki kierownicy w turbo lub regeneracja albo zakup nowej.
To w skrócie, więcej o tym masz tu
http://www.forum.alfaholicy.org/showthread.php?p=239504
Wysłane za pomocą myśli z i9100
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie