Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Ja mu gaz a on zgasł. :) Alfa Romeo 156 1.9JTD błąd P0191

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Ford Focus MK1FL 1.8TDCI Wcześniej VW Polo 86c2f 1.0 , VW Golf III cabrio 1.8, Alfa Romeo 156 1.9JT
    Postów
    45

    Domyślnie Ja mu gaz a on zgasł. :) Alfa Romeo 156 1.9JTD błąd P0191

    Witam. Mam problem z moją Bella. Otóż przy dynamicznej jeździe (mam na myśli gwałtowne przyśpieszanie np. przy wyprzedzaniu) samochód mi gaśnie i zapala się marchewa. Jest to na tyle uciążliwe, że auto zatrzymuje się i trzeba chwilę odczekać by ją odpalić. Na biegu jałowym nie mam takiego problemu. Mogę go wkręcać na obroty i nie ma problemu. A w trakcie jazdy gaśnie. Po podłączeniu komp. skasowaniu kilku błędów które miał: P0191, P0655, P0101, P0110, P0115. Przejechałem się do momentu wystąpienia awarii. Długo nie musiałem czekać. Po paru km. autko się zatrzymało. Błąd który się wyświetlił to: P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance- Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - sygnał poza zakresem/wydajność. Bład mam. Później jeszcze tego samego dnia wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza i podmieniłem ten czujnik ciśnienia z fiata który także miał taki silnik. Na tamtym czujniku poza tym, że przerywał (pewnie nie sprawny do końca czujnik) też autko mi się zatrzymało. Przypuszczam, że na ten sam powód. Czy miał może ktoś taki sam problem lub podobny? Czekam na odp.Nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam temat. Jak nie to proszę o info.

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    borykam się z tym samym problemem ale myślę że swój nie długo usunę.
    do sprawdzenia wtryski czy nie leją, pompa cr z regulatorem oraz jaki wydatek ma pompa w zbiorniku.
    U mnie pierw na pierwszą linię poszły wtryski, potem regulator w pompie cr i wymiana uszczelnień i zaworków w dalszym ciągu pompa nie wyrabia zadanego ciśnienia ( jest lepiej ale nie tak jak powinno być). Teraz czekam na nową pompę niskiego zbiornika z Boscha

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar skipas
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rawicz (okolice)/Grodzisk Wlkp
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V GRIGIO STROMBOLI 2007r/Peugeot 308 SW 1.6HDI 2010r
    Postów
    238

    Domyślnie

    Błąd P0191 miałem taki i padła mi pompa w baku

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Ford Focus MK1FL 1.8TDCI Wcześniej VW Polo 86c2f 1.0 , VW Golf III cabrio 1.8, Alfa Romeo 156 1.9JT
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał skipas Zobacz post
    Błąd P0191 miałem taki i padła mi pompa w baku
    A auto normalnie odpalalo??


    Wczoraj podmieniłem czujnik z fiata z takim samym silnikiem i dzialo sie to samo.. Dziś wyczyściłem zawór regulujący ciśnienie i jak na razie przejechałem parę km i jest ok. Co prawda pali mi się ciągle marchewa ale dziś zobaczę na kompie co jest grane.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Cytat Napisał adrianmsq Zobacz post
    Wczoraj podmieniłem czujnik z fiata z takim samym silnikiem i dzialo sie to samo.. Dziś wyczyściłem zawór regulujący ciśnienie i jak na razie przejechałem parę km i jest ok. Co prawda pali mi się ciągle marchewa ale dziś zobaczę na kompie co jest grane.
    sprawdż najlepiej w czasie jazdy ciśnienie paliwa żądane przez ecu i faktyczne, powinny one się pokrywać . Jeżeli regulator ciś (ten wkręcony w pompę wys. ciś) jest przytkany nie nadąża z uzyskaniem żądanego ciś paliwa i przy dużych różnicach m-dzy ciśnieniami (100-200bar) komputer wyłącza silnik.Regulator najlepiej jest czyścić w wannie ultradżwiękowej(też nie zawsze pomaga).Marchewkę trzeba wykasować. Najlepiej kup kabel KKL do diagnostyki, wgraj darmowy program FES i sam sobie będziesz diagnozował autko.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja miałem w 2,4 JTD taki objaw ,że przy starcie ostrym ze swiateł i dojechaniu "pod czerwone pole" -marchewa i zgasł . Odpalał po minucie . Na nic kręcenie się zdało . Z opini wyczytałem ,że regulator ciśnienia itd. Kumpel mi podsunął pomysł ,żeby czujnik ten w kolektorze dolotowym wyczyscić z syfu . No i pomogło . Auto idzie w pełen zakres i nic się nie dzieje . Sadza zbiera się w kolektorze i zapycha się czujnik . Spróbujcie pierw z tym bo po co wymieniać od razu drogie częsci . Mi też Fes pokazywał "choinke" a wystarczył kosmetyczny zabieg

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Ford Focus MK1FL 1.8TDCI Wcześniej VW Polo 86c2f 1.0 , VW Golf III cabrio 1.8, Alfa Romeo 156 1.9JT
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    sprawdż najlepiej w czasie jazdy ciśnienie paliwa żądane przez ecu i faktyczne, powinny one się pokrywać
    W programie FES mogę to zobaczyć??
    Ostatnio edytowane przez adrianmsq ; 01-03-2013 o 17:25

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Jak najbardziej to i wiele innych potrzebnych rzeczy, łącznie z kasowaniem błędów. Poszukaj na forum, dokładnie wiele razy jest ten temat omawiany. Trochę wyżej też koledzy piszą jaki kabel kupiić: http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._spalania.html

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Ford Focus MK1FL 1.8TDCI Wcześniej VW Polo 86c2f 1.0 , VW Golf III cabrio 1.8, Alfa Romeo 156 1.9JT
    Postów
    45

    Domyślnie

    Nazar dzięki za sugestie. Jak to co juz zrobilem nic nie zmieni to na pewno też to sprawdzę.

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał adrianmsq Zobacz post
    Nazar dzięki za sugestie. Jak to co juz zrobilem nic nie zmieni to na pewno też to sprawdzę.
    Podziękuj jak moja a raczej kumpla teza się sprawdzi Ja go wykręciłem i delikatnie wacikiem nasączonym troche benzyną ekstrakcyjną wyczysciłem . Już też miałem doła po tym jak się naczytałem ,że może pompa CR może regulator . Oby u ciebie to był też tylko ten problem co u mnie

Podobne wątki

  1. Alfa gaśnie i odpala błąd P0191 regulator
    Utworzone przez Przemekkk97 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-02-2016, 15:41
  2. Błąd P0191 alfa jtd 115KM
    Utworzone przez zmora w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 30-05-2015, 16:58
  3. Błąd P0191 alfa jtd 115KM
    Utworzone przez palchon w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 04:02
  4. błąd P0191 uwalony regulator?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 20:56
  5. Zgasła i nie odpala. Błąd P0191 JTD
    Utworzone przez Masa625 w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 03-11-2010, 19:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory