Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Ustawienie kół pasowych rozrządu na wałkach 156 2.5 V6

  1. #1
    damianos69
    Gość

    Domyślnie Ustawienie kół pasowych rozrządu na wałkach 156 2.5 V6

    Witam. Zakupiłem Alfą 2.5 V6 z pękniętym paskiem rozrządu i podjąłem się jej naprawy.
    Jedno z kół pasowych napewno przestawiło się na wałku, bo są ślady na stożku i wewnątrz koła, na innych nie widać ale nic nie wiadomo. Muszę więc na nowo je ustawić, jednak nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jak to ustawić. Czy ktoś posiada takową wiedzę i mógł by mi pomóc?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Bez blokad walkow rozrzadu sie nie obejdzie. Cala procedura jest gdzies opisana ewentualnie masz linka do wersji angielskiej. http://forum.alfa156.net/forum/forum...lt+&PN=0&TPN=2

    To nie silnik z punto zeby nalozyc pasek i bedzie jezdzilo
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Dolot i kolektor won, pokrywy cewek won, cewki won, pokrywy zaworów won. Potrzebny komplet oryginalnych blokad do V6 (nie pasują z 3.2) można pożyczyć na forum i czujnik zegarowy, potem luzujesz koła (nie stukaj w nie od wewnątrz żeby zeszły bo popękają) zakładasz blokady, czujnikiem szukasz GMP 1 tłoka i dokręcasz koła odpowiednim momentem. Potem kopytka won robisz 720 stopni wałem i sprawdzasz, czy przy GMP dalej pasują blokady. Jesli nie poprawiasz do skutku. Potem składasz.

    Jak zrobisz to na blokadach za 200zł z allegro albo bez czujnika zegarowego (dobrego) to będziesz robił jeszcze raz - będzie falować, gasnąć, strzelać, gubić zapłony itp.

  4. #4
    damianos69
    Gość

    Domyślnie

    Wiedziałem, że to nie będzie łatwe. Ale różne ciekawe rzeczy się już robiło Mam wszystko rozebrane, głowice zdjęte. Ta angielska stronka napewno mi pomoże, dziękuję za link. Poszukam jeszcze co i jak, w razie czego napiszę, jak stoję z robotą.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Grunt to blokady i czujnik zegarowy tak jak juz pisalismy, zadne znaki, zadne mazania itd. Powodzenia
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Jaka jest różnica w wałkach rozrządu 1.6 i 1.8
    Utworzone przez degus w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 13:59
  2. [33] Ustawienie rozrządu
    Utworzone przez mati33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 27-01-2013, 10:59
  3. PILNE! Ustawienie kół pasowych przy wymianie paska
    Utworzone przez blandor w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 20:07
  4. [75] Ustawienie rozrządu V6
    Utworzone przez kajtek205 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-12-2010, 14:40
  5. [145] Ustawienie rozrządu 2.0 TS
    Utworzone przez karolkos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2010, 20:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory