Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Szarpie w przedziale 3500-4500 tys

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar mizer
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Nowy Kamień
    Auto
    Alfa 166 2.0 V6 TB
    Postów
    187

    Domyślnie Szarpie w przedziale 3500-4500 tys

    Witam, mam koledzy pewien problem jako że samochód szarpał mi na gazie i ogólnie niezaciekawie chodził ( na benzynie chodzi bardzo dobrze) pojechałem do gaziarzy i stwierdzili wymianę reduktora wymienili reduktor filtry no i pojechaliśmy w trasę na ustawienia po kilku godzinach ustawień dalej jest to co było wcześniej. Od czego koledzy zacząć ?? wymiana kabli wn i świec ?? Jak narazie zostałem z nowym reduktorem i uboższy o 500 zł i dalej nic na biegu jałowym 13.5 kg powietrza pokazuje gaziarz mówi że to za dużo ?? sonda pracuje obroty tylko moim zdaniem są lekko za wysokie po odpaleniu jest ok 800 ale po pewnym czasie jak samochód stoi i jest zapalony potrafią podejść do 1100 dodam że przepustnica była wyciągana i czyszczona i jeszcze jedno jest to w zakresie obrotów 3500-4500 a może gaziarz poprostu nie umie tego ustawić?? Moje pytanie czy ktoś miał podobną sytuacje.

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Kolego po pierwsze primo gazirz idiota powinien się przebranżowić na pajaca i oddać Ci kasę za reduktor.
    Poza tym masz typowe objawy niedomagań TB z którymi się borykają wszyscy niedoświadczeni użytkownicy tego motoru. Czytając też Twój post, szczególnie fragment

    Cytat Napisał mizer Zobacz post
    Od czego koledzy zacząć ?? wymiana kabli wn i świec ??
    utwierdzam się w tym przekonaniu. Radzę poczytać forum. Co jeden mając z tym problem zakłada temat więc nie ma się co powtarzać.
    To jeden z nich i to całkiem nie dawno.
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...2_0_v6_tb.html
    Na AC też jest o tym.
    Po prostu powiększ swoją wiedzę o tym silniku i zacznij krok po kroku diagnozować auto bo na razie to widzę chaos. A pomóc to mogę jak będziesz miał konkretne i rzeczowe pytania.

    - - - Updated - - -

    Aha, przepływ dla TB powinien być na poziomie ~16kg na jałowym. Nie spotkałem się z niższym więc trudno mi ocenić jakie będą tego skutki. To chyba trochę poniżej pola tolerancji. A ten gaziarz to totalny tuczek.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 16-06-2013 o 08:01

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar mizer
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Nowy Kamień
    Auto
    Alfa 166 2.0 V6 TB
    Postów
    187

    Domyślnie

    Oddaje samochód do alfacorse w dębicy na ustawianie luzów zaworowych więc przy okazji wymienie już te przewody wn i świece jak to nie da nic to gościu jest specem w tych samochodach więć powinnien zdiagnozować dodam tylko że na benzynie samochód chodzi idealnie a po włączeniu str przy redukcji mało co kierownicy mi nie "wydrze"

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przewody tyko bosch albo ngk. Reszta to na chwilę. Pamiętaj też o przerwie na elektrodzie 0,7mm. A skoro na pb jest ok to pozostaje zabawa z regulacją.

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar mizer
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Nowy Kamień
    Auto
    Alfa 166 2.0 V6 TB
    Postów
    187

    Domyślnie

    Świece NGK V-line mają już orginalnie przerwe 0.7 więc takie zamontuje myślałem nad championami ale zobaczymy co jeszcze poleci mechanik a przewody zamówie od spidera 3,0 chyba NGK mają na autosklepie

    - - - Updated - - -

    A co do regulacji to i tak nikt z okolicy nie ogarnie sterownika lecho sequel....;/ więc jestem skazany na tego co byłem ostatnio ;/

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To jedź dalej - proste. Jak pojedziesz znowu do tego paprocha to jeszcze Ci coś spieprzy.

  7. #7
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Jak pojedziesz znowu do tego paprocha to jeszcze Ci coś spieprzy.
    To nie jest nawet kwestia gazmena. Ta instalacja ,która jest założona to jeden wielki problem.
    Jest bardzo trudno ją wyregulowac na wolnossącym silniku a co dopiero w turbo.
    Gdyby to było moje auto wywaliłbym sterownik i wsadził inny .
    W sumie ma nowy reduktor ,który podobno jest do 250 KM wtryski jak nie wyklepane to pewnie dadza radę.
    Jest spora podaż używanych sterowników / dobrych do regulacji/razem z wiązką za dość przyzwoite pieniądze.
    Ta wartość przepływki jest taka sama na PB czy tylko na LPG?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [Giulietta] BARDZO głośno w kabinie w przedziale 60-100kmh
    Utworzone przez srekal34 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-01-2016, 09:26
  2. 2.0 TS nie wkręca się powyżej 4500 rpm
    Utworzone przez Matix w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-11-2015, 22:29
  3. Dziwne buczenie w przedziale 1000-2000 obr
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-01-2013, 19:26
  4. Alfa 166 2.4 JTD Bielsko cena 4500
    Utworzone przez Greg29 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 10:09
  5. [145] [145]Brak mocy w przedziale 1000-ok 3000 obr.
    Utworzone przez mool w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-05-2008, 07:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory