Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 53

Temat: Stylizacja, zmiana koloru auta, reklama

  1. #31
    Perver
    Gość

    Domyślnie

    Tak jak pisalem. Fajna technologia do zrobienia drobiazgow na jakis czas.
    Jednak poki nie zostanie dopracowana pod katem trwalosci to nie przyjmie sie na dluzej i w szerszym zastosowaniu.

  2. #32
    GeGu
    Gość

    Domyślnie

    Powiedz proszę ile kosztuje całkowite oklejenie Alfy 147 ? Powiedz mi jak to wygląda z zmianą koloru hmm...obecnie mam czarną Alfę 147, gdybym chciał okleić samochód białą folią to jak wygląda kwestia oklejenia miejsc "otwarcia drzwi", bagażnika czy maski samochodu ? Gdy otwieram drzwi chciałbym by próg również był biały, wiesz o czym mówię ? To jest w cenie oklejenia całego samochodu czy za dopłatą ?

  3. #33
    Perver
    Gość

    Domyślnie

    Zmiane koloru dzielimi na dwie opcje:
    Standard
    Premium

    Aplikacja Standard nie obejmuje wnek drzwiowych czy bagaznika, nie wspomne o komorze,ktora nigdy nie jest oklejana.
    99% klientow decyduje sie na ta opcje.
    W tej opcji folia jest wpuszczana na tyle gleboko na kazdym elemencie aby po zamknieciu auta nie dalo sie poznac,ze auto oryginalnie mialo inny kolor.
    Po otwarciu drzwi widac oryginalny kolor lakieru. Dla wiekosci klientow nie stanowi to problemu z racji tego,ze widac to jedynie przy otwieraniu czy zamykaniu drzwi wiec nie
    wplywa to na ogolny wyglada auta. Przy takiej opcji demontaz elemenatow auta jest istotnie mniejszy niz w opcji Premium.
    W wiekoszci przypadkow zazwyczaj nie zauwaza sie specjalnie faktu,ze wneki nie sa oklajone. Szczegolnie w przypadku kolorow o jakich Ty wspominasz, czyli czarny vs. bialy,bo nie gryza sie ze soba zbytnio.
    Czas reazliacji zazwyczaj do 4 dni.

    Co prawda nie potrafie sobie teraz zwizualizowac budowy tego progu,ale mysle,ze Twoim przypadku jesli chodzi o sam prog to mysle to powinno sie to zawrzec w tego typu opcji.
    Choc zeby to potwierdzic na 100% musialbym sie przyjzec temu elementowi.

    Aplikacja Premium czyli obejmuje wneki drzwiowe i bagaznika.
    I oczywiscie wszystko co mamy w opcji Standard.
    Wymagany jest demontaz drzwi jak i klapy bagaznika,wiec wieksza ingerecja w skorupe auta.
    Komora silnika nigdy nie jest oklejana,bo zeby to zrobic porzadnie to trzeba by bylo wyjac silnik zeby miec odpowiedni dostep do karoserii.
    Czas realizacji do 7 dni.

    Co do samych kosztow w tym przypadku czyli 147 zakladam wersje 5d dla przykladu. Kolor bialy polysk. (konkretny kolor ma ogromny wplyw na cene)
    Standard zmiesci sie do 4000zł
    Premium zmiesci sie do 6000zł

    Podalem "do" z racji tego,ze nie mam zwymiarowanej 147,wiec zuzycie materialu,ktore poka kolorem, ma glowny wplyw na cene koncowa nie jest mi znane co do centymetra.
    Jednak w takich kwotach sie zmiescimy. Jesli bym mial okazje pomierzyc dokladnie ten model to mysle,ze dalo by sie cos z tych cen urwac

  4. #34
    GeGu
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki wielkie ....a teraz powiedz mi jak wygląda z stanem technicznym karoserii. Jeżeli gdzie nie gdzie mam bardzo lekkie wgniecenia [punkty] które widać to tylko pod światłem...czy tego typu usterki kwalifikują się do klejenia ? Czy idzie to pod szpachel ? Dodam, że nie ma tego dużo...z 5 takich "kropek".

  5. #35
    Perver
    Gość

    Domyślnie

    Ciezko tak nie widzac auta odpowiedziec.
    Nie ktore drobne defekty olewamy,bo ich poprostu nie widac potem.
    Tu sporo tez zalezy od koloru,bo jeden uwypukli defekt,a inny swietnie zamaskuje.
    Ciezko w ciemno jednoznacznie odpowiedziec.

  6. #36
    GeGu
    Gość

    Domyślnie

    Wygląd wyglądem, jak najbardziej masz rację...ale słyszałem, że takie małe wady w karoserii przyczyniają się do odklejania folii, czy to prawda ?

  7. #37
    Perver
    Gość

    Domyślnie

    Zalezy co uwazamy za wade?
    Jesli jest to wgniecenie, na ktorym nie jest uszkodzony lakier, czyli folia nadal ma gladka powierzchnie pod soba, to wg mnie nie ma to zadnego wplywu.

    Jesli powloka jest uszkodona to moze miec to wplyw,jednak zalezy od stopnia tego defektu.

    Teoria teoria,a praktyka praktyka

    Jedno jest pewne. Ogniska rdzy dyskwalifikuja oklejanie. Reszta defektow zalezy od konkretnego przypadku.
    Ostatnio edytowane przez Perver ; 24-02-2013 o 10:41

  8. #38

  9. #39
    Perver
    Gość

    Domyślnie

    Pytasz o cene?

  10. #40

Podobne wątki

  1. Zmiana koloru auta
    Utworzone przez ACS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 09-05-2013, 19:20
  2. zmiana koloru auta
    Utworzone przez hubus20 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-11-2012, 13:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory