Page 4 with 4 The firstThe first 1234
Show results from 31 to 40 with 40
  1. #31
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    a co to moze oznaczac i na co zwrocic uwage ??


    › Więcej...: 2.4 jtd does not smoke as it is cold, smoke
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  2. #32
    The user Maniac resoraków Avatar gennosuke
    He joined the
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 3 166.0V6 CF3
    Posts
    696

    Domyślnie

    właśnie nie wiem i chciałbym się dowiedzieć, ponieważ u kolegi wymieniałem uszkodzony moduł oraz świece i nadal źle palił po odłączeniu czujnika płynu chłodniczego pali za pierwszym razem.

  3. #33
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    ciag dalszy walki. spalona swieca wymieniona, light is nie mruga juz. w sobote rano odpalilem auto, temp -2. ciezko miala ale zagadala, przez ok minute ewidentnie nie wszsytkie garki graly, dym niesamowity, telepanie autem itp. przeparkowalem auto, dla pewnosci odpalilem jeszcze raz, juz bez problemow. postala 6 godzin i zonk. rozrusznik kreci, autko nie pali. probowalem na plaka, tez nic.
    gdzies doczytalem ze moze pomoc polanie ciepla woda pompy wys cienienia. jesli pomoze to tu jest przyczyna, ale czy to przez to moze tak kopcic na wyzszych obrotach ?? niby na luzie po ok 10km przejazdzce cisnienie 320bar czyli dobre, ale moze na rozruch podaje za malo ?? ma ktos fotke gdzie dokaldnie ta pompa jest?? mechanic ze mnie total amator
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  4. #34
    The user Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    He joined the
    06 2010
    Lives in
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Posts
    7,325

    Domyślnie

    A pod pompą alternator. Pompe zdiagnozujesz computerem.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: My Italian :::::::

  5. #35
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    Które parametry dokładnie mam sprawdzić?
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  6. #36
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    05 2008
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Posts
    571

    Domyślnie

    Pompa wydaje się być OK - ja też mam około 300 przy rozruchu.
    What the color of the tego dymu po odpaleniu a jaki po 3200obr?
    Ile obrotów enginea potrzeba do uruchomienia the engine jak już jest po pierwszym uruchomieniu?
    Gdzie/na której stacji tankujesz?

    Nie wiem czy to Ci pomoże ale opiszę sytuację u mnie:
    Jeden wtrysk głośniej cykał. Stosowałem co jakiś czas (5-8tyś) jakieś uszlachetniacze ropy. Poprawiło mu się po około 20kkm ale dalej było go słychać. Zauważyłem niedawno, że przy rozruchu potrafił lekko zakopcić - stwierdziłem (na podstawie info z forum o laniu oil 2T), że zaleję ten oil w sugerowanej proporcji. Wtrysk się wyciszył (dalej go słychać ale mniej) a dymienie prawie zanikło.
    Mam przebieg 300kkm stąd uważam, że i tak jest nieźle.
    Niestety opinie na temat uszlachetniaczy i oleju 2T są skrajne stąd nie bierz tego jako pewnik. U mnie pomogło - widzę po dymieniu przy pierwszym uruchomieniu.


    pzdr,
    ap2

  7. #37
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    przy odpaleniu dym taki jakby szary, przy wysokich obrotach czarno szary, nie wiem jak go okreslic
    tankuje tylko na orlenie, i to najczesciej zawsze na tym samym. jesli jest cieplo gada od razu, gdy stoi chwilke musi pokrecic zeby zapalic

    u mnie dzis taka sytuacja:
    plu 5 stopni, aku naladowany, kreci jak szalony, nie odpala, pompa podaje maks 30bar przy rozruchu gdzie sugerowane pisze prawie 400. dwie proby, nie gada. udalo sie za 3 razem, na wolnych 320bar ok, przy dodawaniu gazy ladnie rozsnie. zgasilem. juz nie odpalila po raz koilny. moj znajomy powiedzial ze najpenwiej jednak wtryski. na poniedzialek umowilem sie do warsztatu na sprawdzenie i zrobienie czego trzeba. trudno, kasy poleci ale przynajmniej bede mial pewne juz auto.
    Last edited by ishan ; 03-12-2014 about 17:41
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  8. #38
    The user The pirate way
    He joined the
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
    Posts
    275

    Domyślnie

    Skoro podaje na rozruch 30 a wymaga 400 to gdzie tu wtryski?? Szukaj w tematach o czyszczeniu regulatora na pompie. Moze to jakos usprawni dzialanie Twego motoru. Moja tez jak zimno jest slabo gada dwa warsztaty stwierdzily ze to aku, po wymiane nadal to samo oO.. a sprawdzali na kable i niby lepiej krecil. sklanial bym sie raczej ku regulatorowi lub rozrusznik. Kiedys jak sam szukalem co to moze byc to wychodzilo kilka rzeczy;
    Candles
    Starter
    Aku
    Regulator na pompie
    Pump
    Tranquilizers
    Te ostatnie moze warto dla swietego spokoju sprawdzic. Sprawdzenie to okolo 100 za szt. Plus ew. Remont to juz zaleznie od tego co trzeba zrobic.

  9. #39
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    Ponoć lejące wtryski mogą powodować spadek ciśnienia na pompie. Aku,swiece i rozrusznik wykluczam. W poniedziałek mi sprawdza wtryski,pompe itp. Oczywiście o wynikach napisze tutaj dla potomnych hehe
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  10. #40
    The user The alpha and the Omega Avatar ishan
    He joined the
    05 2011
    Lives in
    Oswiecim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Posts
    434

    Domyślnie

    wstepna diagnoza to wtryski jednak sa powodem nie odpalania. obecnie sa wyjmowane i czekam na dalsze informacje
    It was:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    Is:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

Similar threads

  1. His eyes are black, he's stronger and more smokes
    Created by arekbz in the section of the GT
    Response: 6
    Last post/author: 20-08-2014, 10:57
  2. 156 smoke a HUGE amount of oil smoke
    Created by mechanik in section 156
    Response: 16
    Last post/author: 10-01-2014, 16:29
  3. CODE does not go off when it's cold
    Created by 16v in section 156
    Response: 6
    Last post/author: 01-02-2013, 20:32
  4. Firing when it is cold ???
    Created by sylwek9161 in section 156
    Response: 3
    Last post/author: 13-01-2012, 12:28
  5. Response: 3
    Last post/author: 05-11-2009, 16:03

b

alfa 147 1.9jtd nie chce odpalic temperatura ponizej 0

2.4 jtd dymi nie odpala

Citroen zimny niechce odpalic dymi

slabo odpala dymi alfa 156

alfa 156 zimna dymi jtd

alfa 156 zimna dymi

czarna swieca ishana

alfa 156 1.9 jtd kreci nie odpala wina swiec

2.4jtd nie odpala na zimnym

Tags for this topic

Permissions

  • You can not assume a new topic
  • You can not write messages
  • You can not add attachments
  • You can not edit your posts
  •  
Shock absorbers