Show results from 31 to 40 with 40
-
04-11-2014, 14:39 #31The user The alpha and the Omega
- He joined the
- 05 2011
- Lives in
- Oswiecim
- Auto
- Renault Scenic 1ph2
- Posts
- 434
a co to moze oznaczac i na co zwrocic uwage ??
› Więcej...: 2.4 jtd does not smoke as it is cold, smokeIt was:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4 jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd
Is:
Renault Scenic 1.4 1ph2
-
-
04-11-2014, 18:32 #32
-
02-12-2014, 20:17 #33The user The alpha and the Omega
- He joined the
- 05 2011
- Lives in
- Oswiecim
- Auto
- Renault Scenic 1ph2
- Posts
- 434
ciag dalszy walki. spalona swieca wymieniona, light is nie mruga juz. w sobote rano odpalilem auto, temp -2. ciezko miala ale zagadala, przez ok minute ewidentnie nie wszsytkie garki graly, dym niesamowity, telepanie autem itp. przeparkowalem auto, dla pewnosci odpalilem jeszcze raz, juz bez problemow. postala 6 godzin i zonk. rozrusznik kreci, autko nie pali. probowalem na plaka, tez nic.
gdzies doczytalem ze moze pomoc polanie ciepla woda pompy wys cienienia. jesli pomoze to tu jest przyczyna, ale czy to przez to moze tak kopcic na wyzszych obrotach ?? niby na luzie po ok 10km przejazdzce cisnienie 320bar czyli dobre, ale moze na rozruch podaje za malo ?? ma ktos fotke gdzie dokaldnie ta pompa jest?? mechanic ze mnie total amator
It was:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4 jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd
Is:
Renault Scenic 1.4 1ph2
-
02-12-2014, 20:23 #34The user Quadrifoglio Verde
- He joined the
- 06 2010
- Lives in
- Tychy
- Auto
- AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
- Posts
- 7,325
A pod pompą alternator. Pompe zdiagnozujesz computerem.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
02-12-2014, 20:57 #35
-
03-12-2014, 08:50 #36The user Maniac resoraków
- He joined the
- 05 2008
- Lives in
- Oswiecim
- Auto
- BMW
- Posts
- 571
Pompa wydaje się być OK - ja też mam około 300 przy rozruchu.
What the color of the tego dymu po odpaleniu a jaki po 3200obr?
Ile obrotów enginea potrzeba do uruchomienia the engine jak już jest po pierwszym uruchomieniu?
Gdzie/na której stacji tankujesz?
Nie wiem czy to Ci pomoże ale opiszę sytuację u mnie:
Jeden wtrysk głośniej cykał. Stosowałem co jakiś czas (5-8tyś) jakieś uszlachetniacze ropy. Poprawiło mu się po około 20kkm ale dalej było go słychać. Zauważyłem niedawno, że przy rozruchu potrafił lekko zakopcić - stwierdziłem (na podstawie info z forum o laniu oil 2T), że zaleję ten oil w sugerowanej proporcji. Wtrysk się wyciszył (dalej go słychać ale mniej) a dymienie prawie zanikło.
Mam przebieg 300kkm stąd uważam, że i tak jest nieźle.
Niestety opinie na temat uszlachetniaczy i oleju 2T są skrajne stąd nie bierz tego jako pewnik. U mnie pomogło - widzę po dymieniu przy pierwszym uruchomieniu.
pzdr,
ap2
-
03-12-2014, 17:38 #37The user The alpha and the Omega
- He joined the
- 05 2011
- Lives in
- Oswiecim
- Auto
- Renault Scenic 1ph2
- Posts
- 434
przy odpaleniu dym taki jakby szary, przy wysokich obrotach czarno szary, nie wiem jak go okreslic

tankuje tylko na orlenie, i to najczesciej zawsze na tym samym. jesli jest cieplo gada od razu, gdy stoi chwilke musi pokrecic zeby zapalic
u mnie dzis taka sytuacja:
plu 5 stopni, aku naladowany, kreci jak szalony, nie odpala, pompa podaje maks 30bar przy rozruchu gdzie sugerowane pisze prawie 400. dwie proby, nie gada. udalo sie za 3 razem, na wolnych 320bar ok, przy dodawaniu gazy ladnie rozsnie. zgasilem. juz nie odpalila po raz koilny. moj znajomy powiedzial ze najpenwiej jednak wtryski. na poniedzialek umowilem sie do warsztatu na sprawdzenie i zrobienie czego trzeba. trudno, kasy poleci ale przynajmniej bede mial pewne juz auto.Last edited by ishan ; 03-12-2014 about 17:41
It was:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4 jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd
Is:
Renault Scenic 1.4 1ph2
-
03-12-2014, 22:04 #38The user The pirate way
- He joined the
- 10 2013
- Auto
- 156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
- Posts
- 275
Skoro podaje na rozruch 30 a wymaga 400 to gdzie tu wtryski?? Szukaj w tematach o czyszczeniu regulatora na pompie. Moze to jakos usprawni dzialanie Twego motoru. Moja tez jak zimno jest slabo gada dwa warsztaty stwierdzily ze to aku, po wymiane nadal to samo oO.. a sprawdzali na kable i niby lepiej krecil. sklanial bym sie raczej ku regulatorowi lub rozrusznik. Kiedys jak sam szukalem co to moze byc to wychodzilo kilka rzeczy;
Candles
Starter
Aku
Regulator na pompie
Pump
Tranquilizers
Te ostatnie moze warto dla swietego spokoju sprawdzic. Sprawdzenie to okolo 100 za szt. Plus ew. Remont to juz zaleznie od tego co trzeba zrobic.
-
04-12-2014, 02:12 #39The user The alpha and the Omega
- He joined the
- 05 2011
- Lives in
- Oswiecim
- Auto
- Renault Scenic 1ph2
- Posts
- 434
It was:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4 jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd
Is:
Renault Scenic 1.4 1ph2
-
10-12-2014, 15:51 #40
Similar threads
-
His eyes are black, he's stronger and more smokes
Created by arekbz in the section of the GTResponse: 6Last post/author: 20-08-2014, 10:57 -
156 smoke a HUGE amount of oil smoke
Created by mechanik in section 156Response: 16Last post/author: 10-01-2014, 16:29 -
CODE does not go off when it's cold
Created by 16v in section 156Response: 6Last post/author: 01-02-2013, 20:32 -
Firing when it is cold ???
Created by sylwek9161 in section 156Response: 3Last post/author: 13-01-2012, 12:28 -
A lot of smoke, a little smoke, momentary power-PRZEPLYWKA PROBABLY NOT
Created by jacek51415 in section 147Response: 3Last post/author: 05-11-2009, 16:03




Reply with quote
