Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26
Temat: Blokady rozrządu JTDm 16V
-
15-10-2018, 20:45 #21Użytkownik Świeżak
- Dołączył
- 06 2017
- Auto
- Alfa Romeo 159
- Postów
- 60
Tak pompa cr , ciśnienie , wtryski , EGR , klapy, turbo itp. Sprawdzone.
Zastanawiam się nad tym rozrządem ale już sam nie wiem .
Najgorsze jest to że od samego zakupu auta był z tym problem i pierwsze co to wiadomo rozrząd wymieniłem i myśląc że są klapy to odrazu je usunę.
Jednak klap już nie było bo ktoś wczesniej je usunął.
Najgorsze jest to że jak był składany rozrząd to tylko na blokadzie wału i walka wydechowego a ssącego nie był blokowany bo wszystko inne się zgodziło i to był błąd bo wtedy bez kolektora można było to łatwo sprawdzić .
A dlaczego wnioskuję że może być źle ustawiony:
Poniewaz jak klap już nie było to pewnie wpadły do silnika i narobiły szkód. Ktoś zrobił co prawda remont ale głowica jak była ściągana i założona to mógł ktoś nie zauważyć i przestawić na zębatkach samych wałków a nie kół zębatych bo właśnie np. nie zablokował tego wcześniej .
To jest taka moja teza jak się mylę to proszę o sprostowanie .
› Więcej...: Blokady rozrządu JTDm 16V
-
-
16-10-2018, 11:43 #22Użytkownik Maniak resoraków
- Dołączył
- 09 2007
- Mieszka w
- mazowieckie
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
- Postów
- 523
Jeśli ci się uda wykręcić i wyjąć (może trochę przeszkodzić świeca żarowa i kolektor) korek-zaślepkę na wałku ssącym (musisz spróbować krótkim wygiętym imbusem), to po wkręceniu blokady w wałku wydechowym i prawidłowym zablokowaniu będziesz mógł spróbować zajrzeć w otwór blokady kamerką endoskopową, lusterkiem, aparatem itp. Wcięcie na wałku ssącym powinno być prostopadle do otworu, analogicznie jak na wałku wydechowym. Porównaj położenie wcięcia po wykręceniu blokady od wałka wydechowego, będzie trochę gimnastyki, ale powinno ci się udać. Jeśli wcięcia będą położone identycznie to powinno być
ok. Sprawdzisz to praktycznie bez kosztowo i upewnisz się czy w tym tkwi problem.
-
17-02-2020, 23:07 #23Użytkownik Świeżak
- Dołączył
- 10 2019
- Mieszka w
- LRA
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM 16V/ Triumph Daytona 675
- Postów
- 44
-
18-02-2020, 06:26 #24Użytkownik Rowerzysta
- Dołączył
- 10 2016
- Mieszka w
- okolice tarnobrzega
- Auto
- 159 2.0jtdm
- Postów
- 498
po co luzować jak jest na klinie.ja bez blokad sam zmieniłem na nowym pasku są znaki jak ma być założony a w wałek rozrządu pasuje wiertło 10
-
18-02-2020, 07:19 #25Użytkownik Świeżak
- Dołączył
- 10 2019
- Mieszka w
- LRA
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM 16V/ Triumph Daytona 675
- Postów
- 44
-
18-02-2020, 20:21 #26Użytkownik Rowerzysta
- Dołączył
- 10 2016
- Mieszka w
- okolice tarnobrzega
- Auto
- 159 2.0jtdm
- Postów
- 498
no ja zmieniałem u siebie sam w 2.0jtdm,i nic nie luzowałem.chodzi pięknie
.Tylko ciekawi mnie czy zmienia się to koło jak w oplu 2.0cdti tam jest dużo przypadków ze pękają te koła.
Podobne wątki
-
Blokady rozrządu 2.0 ts 16v
Utworzone przez TomekN w dziale PodkarpackieOdpowiedzi: 3Ostatni post / autor: 26-05-2016, 10:15 -
Blokady rozrządu 1.9 jtd 150 16v
Utworzone przez zako w dziale MałopolskieOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 17-04-2016, 19:31 -
Blokady rozrządu 166 2.0 CF3
Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 166Odpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 12-01-2016, 22:37 -
[156] Blokady rozrządu
Utworzone przez GPrzemek101 w dziale LubelskieOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 28-04-2014, 10:11 -
Blokady rozrządu 2,5 V6
Utworzone przez deka07 w dziale 166Odpowiedzi: 10Ostatni post / autor: 13-11-2011, 10:11




Odpowiedz z cytatem
