Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: Ar gt 3.2 jak jezdzi???

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Dobre Tacka dobre...... Co komu po Q2 jak na wyjściu z zakrętu ESP koła zacznie hamować?


    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    KURDE JAK ŻYĆ?????????? nie chce jezdzic innym autem jak AR!!juz pare razy probowałem i za kazdym razem szybciutko wracałem do AR....ps.najszybciej uciekałem z bmw...brrrr
    Ja chcę spróbować amerykańskiej legendy (biegnący konik ) z dwoma cylindrami więcej niż w alfie...... zobaczymy.....
    Jest jeszcze na tapecie z kraju kwitnącej wiśni Datsun 350Z nawet bardziej dostępny dla mnie na chwilę obecną....... no zobaczymy.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    ..tez o ty myslałem tylko czy Q2 do nieodłaczalnego esp nie pasuje przypadkiem jak swini siodło?
    nie wiem jak to jest w przypadku Q2 i ESP, ale u mnie dopóki nie wyłącze ASR to elektroniczny kaganiec całkowicie niweluje działanie Q2.
    Dopiero po wyłączeniu ASR czuć, jak działa Q2.

    Najlepiej jakby się wypowiedział kolega Archi (ma GT z Q2) i GrzesiekK (ma GT z Q2, a do tego miał okazje pojeździć GTA, dokładnie moją, ale jeszcze bez Q2)
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Smile

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Dobre Tacka dobre...... Co komu po Q2 jak na wyjściu z zakrętu ESP koła zacznie hamować?




    Ja chcę spróbować amerykańskiej legendy (biegnący konik ) z dwoma cylindrami więcej niż w alfie...... zobaczymy.....
    Jest jeszcze na tapecie z kraju kwitnącej wiśni Datsun 350Z nawet bardziej dostępny dla mnie na chwilę obecną....... no zobaczymy.
    ...ok ja w takim razie musze podumać...na razie widze opcje dwie-wracam do tematu 156 gta...trudno uroda mi sie juz mocno znudziła ale jak sie wsiada do 156 a zwłaszcza w gta wszytko sie zmienia na wielki plus , opcja nr 2 brrrrrr az sie boje sam przed soba sie przyznać...bmw m3 e46...nie lubie bmw za wiele rzeczy ale w tych pieniadzach niczego co ma 340 lub podobnie koni i przyspiesza w ok 5 sec nie znajdziemy...no i ta sekwencyjna smg hmmm to akurat paluszki lizac...gorzej ze zawsze jak przesiadam sie na inne auta czuje sie troche jak bym zdradzał najblizsza osobe...wiem to chore ale cos takiego mnie dotyka zawsze jak zdradzam Alfe...szukaj kombinuj tylko powiem Ci ze nissan 350 ni hu hu nie mogł mnie zlac na scigankach wieczornych po ul Konrada w Krk...wiec moze ci byc troszke mało kopniaka w plecy...ale Mustang mniam prostak z teksasu ale mniam

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9JTD + GT 3.2 V6
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Dobre Tacka dobre...... Co komu po Q2 jak na wyjściu z zakrętu ESP koła zacznie hamować?
    Czy mozesz mi wyjasnic czemu?
    Bo na przyspieszaniu i wyjsciu z zakretu to ASR hamuje kola, a ASR mozna wylaczyc guziczkiem.
    ESP w teorii rowniez (wspolpracujac z ASR) ma za zadanie powstrzymac przed wyjezdzaniem przodu auta, ale ile bym sie nie staral i to nie zmusilem ESP do reakcji w takiej sytuacji.
    Jeszcze tytulem wstepu dodam, ze prosze ponizszego nie przypisywac do 3.2V6. Jezdze JTD i w 3.2, ze wzgledu na inny silnik, rozklad mas, zawieszenie... moze byc inaczej.

    ESP w GT nie jest zbyt czule. A szczegolnie na wyjsciu z zakretu, nawet przy wymuszanej podsterownosci. A przeciez jezdzac na czas, mocna podsterownosc nie wplywa korzystnie.
    Podciac auto recznym i poleciec bokiem zakret tez sie da, chociaz tutaj juz kaganiec potrafi nieprzyjemnie dac o sobie znac.
    Co wiecej, moze to moje opony i ogolnie samochod, ale GT dosc agresywnie reaguje na hamowanie. Nieraz auto mi wyskakiwalo bokiem np. przy dynamicznej zmianie pasa ruchu i jednoczesnym hamowaniu.
    ESP wtedy nie reagowalo... tak samo, samym balansem auta mozna wyrzucic tyl (lift-off oversteer w tym aucie mnie nieco zaskoczyl) w dlugim zakrecie i nawet przy wyraznym nadsterownym poslizgu, esp nie reaguje. Oczywiscie mowimy tu o aucie FWD, wiec nie wyobrazajcie sobie poslizgow jak w RWD i katow rzedu 90* ;-). Niemniej jednak, wiekszosc nie sportowych FWD, ktorymi jezdzilem, na podobne zabawy reagowalo pluzeniem/mocna podsterownoscia lub uruchomieniem kontroli stabilnosci.

    Jest gorsza rzecz w GT, o ktorej jakims cudem nikt tu nie wspomnial, a w jezdzie sportowej jest bardziej wkurzajaca...
    Czy nikt tutaj nie potrafi i nie hamuje lewa noga? Bo w GT jest to bardzo trudne, ze wzgledu na odcinanie gazu, kiedy jednoczesnie wcisniety jest hamulec.
    I wlasnie to, a nie ESP, najbardziej mnie drazni w GT.

    Oczywiscie, zarowno na ABS jak i na ESP nie patrze zbyt przychylnym okiem, ale bardziej bym sie wsciekal majac nie wylaczalne ESP w RWD.
    Ostatnio edytowane przez david.p ; 23-10-2012 o 08:05

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    ...no własnie dlatego nie ma mowy o hamowaniu lewa noga czy nawet krotkich kopnieciach...esp rowniez za to jest odpowiedzialne...a niewyłaczalne esp swiadczy jak juz pisałem o jakis niedorobkach w prowadzeniu a wkurzajace delikatnie rzecz ujmujac jest nieodłaczalne esp tak w fwd jak i rwd i mniejsza z tym gdzie3 bardziej...esr zapobiega buksowaniu kół głownie przy gwałtownym ruszaniu wujezdzaniu przodu ma zapobiegac esp. Oczywiscie ze u ciebie nie daje sie to az tak odczuc masz 150 koni i silnik ktory nie reaguje az tak gwałtownie jak reaguja silniki benzynowe to raz a dwa no jednak 100 koni roznicy robi glowna robote...a dodam jeszcze a propos asr i esp...w 156 gta miałem rowniez asr praktycznie nigdy go niedezaktywowałem ale jak juz pisałem asr wtraca sie tylko przy gwałtownym ruszaniu...potem mimo iz asru nigdy praktycznie nbie wyłaczałem zadna inna elektronika sie w gta nie wtraca...

  6. #26
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9JTD + GT 3.2 V6
    Postów
    34

    Domyślnie

    Krotkie kopniecia LFB da sie zrobic, a czasem, i nie wiem jaka jest zaleznosc, udaje sie oszukac ten system i moge do oporu cisnac hamulec, a gaz wciaz reaguje.
    Akurat za odcinanie gazu przy hamowaniu ESP nie odpowiada AFAIK. Jesli sie myle, prosze o zrodlo.

    Niewylaczalne ESP nie musi swiadczyc o niedorobkach, i tak jako ciekawostka - M5 E60 w wersji US z manualna skrzynia biegow rowniez nie dawalo mozliwosci wylaczenia ESP.
    Na suchym rzeczywiscie roznica mocy robi swoje, na mokrej nawierzchni 150koni tez potrafi przodem wyleciec bardzo mocno... i o takiej sytuacji pisalem. I bez przesady, GT 150hp to nie kompletny zamul, ktory nigdy, poza przyspieszaniem, przyczepnosci przednich kol nie zerwie ;-)

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    ...no własnie dlatego nie ma mowy o hamowaniu lewa noga czy nawet krotkich kopnieciach...
    Jakbyś pojeździł GT 3.2 to byś wiedział dlaczego ... 3.2 nie ucina gazu jak hamujesz lewą nogą ;]



    W domu mam dwie mocne V6tki, jak napisano wcześniej GT 3.2 Q2 oraz 156 3.0 Q2 budowaną do wygłupów, oba auta podobnej mocy ~250KM, tyle że GT naładowana elektroniką a 156 pozbawiona nawet ABS, jednoznacznie stwierdzam że GT 3.2 to auto dla bab ;] zresztą dlatego go kupiłem dla żony ;]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 28-10-2012 o 22:36
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Wybaczcie, ale jeśli się nie mylę to odcinka gazu przy wciśnięciu pedału hamulca w przypadku AR/Lancii występuje tylko z silnikami Diesla.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    ...ale co bym wiedział jakbym pojezdził gt 3.2?????????? bo troche sie bogubiłem...bo piszesz ze elekronika psuje cały fan z gt i tak dalej a z drugiej ze nie odcina przy hamowaniu np lewa...ale finalnie piszesz ze dla bab w co w sumie moge uwierzyc ale jak to w koncu wedlug Ciebie jest elektronika sie wtraca za bardzo czy wogole? bo juz nie wiem

Podobne wątki

  1. jezdzi ktos pod reala w czwartki??
    Utworzone przez homel86 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 05-07-2012, 10:11
  2. Jak wam sie jezdzi na felgach 17"
    Utworzone przez grosii w dziale 166
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 05-04-2012, 10:19
  3. [146] Pali jak smok jezdzi jak zołw
    Utworzone przez Therrax w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-08-2010, 08:49
  4. kto jezdzi srebrna 156 po ul Igolomskiej
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-06-2009, 20:21
  5. [33] Czy jezdzi ktoś moze na 195/50/15??
    Utworzone przez qdlacz007 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-11-2007, 16:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory