Właśnie o to mi chodziło. Masa silnika to moim zdaniem argument mało ogarniętych kierowców:
1 -znam gościa który ma R6(M3) w e36 compact (oczywiście szpera), wiem jakie to auto jest podsterowne i łoi sobie radośnie evo IX'ki, WRX'y, WRX STi i tego typu sprzęty - jest wątek o tym aucie na bmw-sport.
2 - kolega z naszego forum robi dokładnie to samo z 156 3.0V6.
Żaden z tych ludzi nie narzeka na nadmiar cylindrów.
T.S. 8V jest świetny, tani w naprawach, trwały i idiotoodporny, ale nie dajmy się zwariować - Busso to Busso
A Busso z dobrze zestrojonym zawieszeniem musi odejść 8V.
Obwiam się, ze w tym miejscu drastycznie kończy się ekonomia 8V
Jeszcze raz, Panowie, żeby nie było - nie mam nic przeciwko 8V, ale wydaje mi się ze troszkę się zapędzacie.