Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Serce z 155 1,6 TS do 156 1,6 TS, plug & play?

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Ekonomia rządzi i wybór raczej kieruje zasobność portfela niż preferencje kierowcy. Coś za coś


    PS
    żle napisałem, nie zasobnośc portfela a chęć wydania trochę większej kwoty
    Nie koniecznie Andrzeju.Są tacy jak ja którzy preferują rzędówki...V6 Busso to genialny silnik i nikt nie twierdzi inaczej.To samo tyczy T.S Satty,chyba przyznasz rację?.Więc moim zdaniem bez sensu jest targ który lepszy V6 czy T.S.Myślę że Alfa już nigdy nie b będzie miała takich silników.Niestety.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No to chyba najlepsze podsumowanie bo ja też nie potrafię się zdecydować, chciałbym oba bo każdy z nich ma coś czego nie ma ten drugi więc nie ma sensu targować się który lepszy bo oba są, przynajmniej dla mnie, najlepszymi silnikami w swoich klasach.

  3. #23
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Nie koniecznie Andrzeju.Są tacy jak ja którzy preferują rzędówki...V6 Busso to genialny silnik i nikt nie twierdzi inaczej.To samo tyczy T.S Satty,chyba przyznasz rację?.Więc moim zdaniem bez sensu jest targ który lepszy V6 czy T.S.Myślę że Alfa już nigdy nie b będzie miała takich silników.Niestety.
    Zdecydowanie się zgadzam, sam miałem jak widać w podpisie rzędówki Alfy (nie T.Sy) i są rzeczywiście wspaniałe ale mimo ich wspaniałości lepiej mi pasuje V6 (elastyczność i płynność) zawsze o takim motorze marzyłem i moje oczekiwania się spełniły.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #24
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Zdecydowanie się zgadzam, sam miałem jak widać w podpisie rzędówki Alfy (nie T.Sy) i są rzeczywiście wspaniałe ale mimo ich wspaniałości lepiej mi pasuje V6 (elastyczność i płynność) zawsze o takim motorze marzyłem i moje oczekiwania się spełniły.
    Właśnie o to mi chodziło. Masa silnika to moim zdaniem argument mało ogarniętych kierowców:
    1 -znam gościa który ma R6(M3) w e36 compact (oczywiście szpera), wiem jakie to auto jest podsterowne i łoi sobie radośnie evo IX'ki, WRX'y, WRX STi i tego typu sprzęty - jest wątek o tym aucie na bmw-sport.
    2 - kolega z naszego forum robi dokładnie to samo z 156 3.0V6.

    Żaden z tych ludzi nie narzeka na nadmiar cylindrów.

    T.S. 8V jest świetny, tani w naprawach, trwały i idiotoodporny, ale nie dajmy się zwariować - Busso to Busso

    A Busso z dobrze zestrojonym zawieszeniem musi odejść 8V.

    Cytat Napisał kasztelan_bgi Zobacz post
    Do 8V można kupić praktycznie wszystko bo silnik popularny w torówkach
    Obwiam się, ze w tym miejscu drastycznie kończy się ekonomia 8V

    Jeszcze raz, Panowie, żeby nie było - nie mam nic przeciwko 8V, ale wydaje mi się ze troszkę się zapędzacie.

  5. #25
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał evo Zobacz post
    Właśnie o to mi chodziło. Masa silnika to moim zdaniem argument mało ogarniętych kierowców:
    1 -znam gościa który ma R6(M3) w e36 compact (oczywiście szpera), wiem jakie to auto jest podsterowne i łoi sobie radośnie evo IX'ki, WRX'y, WRX STi i tego typu sprzęty - jest wątek o tym aucie na bmw-sport.
    2 - kolega z naszego forum robi dokładnie to samo z 156 3.0V6.

    Żaden z tych ludzi nie narzeka na nadmiar cylindrów.

    T.S. 8V jest świetny, tani w naprawach, trwały i idiotoodporny, ale nie dajmy się zwariować - Busso to Busso

    A Busso z dobrze zestrojonym zawieszeniem musi odejść 8V.



    Obwiam się, ze w tym miejscu drastycznie kończy się ekonomia 8V

    Jeszcze raz, Panowie, żeby nie było - nie mam nic przeciwko 8V, ale wydaje mi się ze troszkę się zapędzacie.
    To tak w sumie o co Ci chodzi bo nie wiem????
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    To tak w sumie o co Ci chodzi bo nie wiem????
    Że silniki o których mówimy są nieco lepsze od 16V i warto z nimi robić mody lub ewentualnie reanimować

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Evo, co miałeś na myśli pisząc że tu kończy się ekonomia?? Ona tam się właśnie zaczyna - większa popularność=większa ilość wyprodukowanych silników=większa dostępność części. No i niekoniecznie rozumiem o co Ci ogólnie chodzi, mam wrażenie że chcesz za wszelką cenę udowodnić że 6 cylindrów jest lepsze od 4-ech ale muszę Cię zmartwić bo fizyki nie oszukasz
    A M3 to chyba raczej nadsterowne powinno być.

Podobne wątki

  1. [156] Wymiana głośników - plug & play
    Utworzone przez destikero w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 30-01-2020, 00:06
  2. Licznik, zegar od modelu blackline. Czy jest Plug & Play?
    Utworzone przez stuntmachine w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 01-03-2016, 00:31
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-08-2013, 13:21
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-11-2011, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory