Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Pierwsze mrozy i... drift z rana :/

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Osz w mordę :/
    Chyba potraktuję dziadostwo penetrantem... zobaczymy, czy zadziała.
    Ta korozja lub cokolwiek to przy samych kołach występuje? Może uda się jakoś uszczelnić chałupniczą metodą...?

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Artorius
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V Distinctive Grigio Titanio
    Postów
    86

    Domyślnie

    A gdzie to trzeba tym penetrantem potraktować bo też od jakiegoś czasu ręczny nie odpuszcza do końca i blokuje mi koło które w trakcie jazdy grzeje sie na maxa.

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Na początek odpuść linki, masz śrubkę pod podłokietnikiem.
    Następnie możesz pryskać od strony zacisków, aczkolwiek najlepiej było by wyjąć linki i przesmarować poprzez przelanie smaru z jednej strony na 2.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Z tym demontażem tylu elementów wnętrza to przesadne utrudnienie prostej wymiany przez konstruktorów w nowym modelu. W 147 linki wymieniałem sam bez najmniejszych problemów. Oj widać lubią utrudniać życie właścicielom.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    pierwsza zasada...na mrozie nie zaciąga się ręcznego i dotyczy to wszystkich aut nie tylko włoskich
    Born to be wild.

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    pierwsza zasada...na mrozie nie zaciąga się ręcznego i dotyczy to wszystkich aut nie tylko włoskich
    Nie koniecznie, mam SEATa z 1996r i zaciągam ręczny.
    Nic nie zamarza.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Pierwsza zasada to nieuszkodzone pancerze. Jeśli woda nie ma jak się dostać to nie ma problemu.

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    W 20 letniej Ibizie zaciągałem ręczny i nie było żadnego problemu
    Aczkolwiek rzeczywiście dobrym zwyczajem jest niezaciąganie ręcznego zimą... nigdy nic nie wiadomo.
    OK- czyli czeka mnie psikanie tu i ówdzie

    ALE! Skoro linka idzie we wnętrzu auta... to znaczy, że syf zbiera gdzieś w okolicy kół, gdzie te linki "wyłażą na dwór"
    Będę gmerać i napiszę co i jak!

    P.S. Drift-r ! Zabieg komplikowania aut dotyczy wszystkich nowo produkowanych aut... chcą ludzi ściągać do ASO.

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post

    P.S. Drift-r ! Zabieg komplikowania aut dotyczy wszystkich nowo produkowanych aut... chcą ludzi ściągać do ASO.
    Niestety tak jest, aczkolwiek ostatnio mieliśmy na obsłudze A6 C6 3.0 TDi Q i powiem Wam szczerze, że jest to prostsze auto konstrukcyjnie od 159 Q4.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paweldante
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    323

    Domyślnie

    Nie wiem Panowie, ale ja w żadnym aucie ( zaczynając od poczciwego Fiata 126p ) nie miałem problemu z zamarzaniem ręcznego ponieważ...nie zaciąga się go przy temperaturze poniżej zera !! Nie wiem, ale od dziada pradziada zawsze mi wbijano do głowy że nie wolno i tyle. Zawsze zostawiam na biegu. także jeżeli ja nie miałem NIGDY z tym problemu, więc może skorzystać z rady ? Pozdro
    Alfa Romeo 146--->147-->156-->GT-->159--> Brera-->Maserati GranTurismo--> Nie ma to jak mieć plany na przyszłość

Podobne wątki

  1. Mrozy=check
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 16:14
  2. [146] Pierwsze mrozy i nie odpala
    Utworzone przez suckert w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 17:32
  3. Pierwsze kroki, pierwsze problemy.
    Utworzone przez Nicram w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 21:44
  4. Pierwsze autko, pierwsze problemy /chyba elektornia..../
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 17:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory