Filtr paliwa założony nowy, czujnik sprawdzony - ma prawidłowe parametry
Brak nowych pomysłów, więc uzbrajam się w cierpliwość i mam nadzieję, że nie odmówi posłuszeństwa w środku lasu o północy w czasie śnieżycy![]()
Filtr paliwa założony nowy, czujnik sprawdzony - ma prawidłowe parametry
Brak nowych pomysłów, więc uzbrajam się w cierpliwość i mam nadzieję, że nie odmówi posłuszeństwa w środku lasu o północy w czasie śnieżycy![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
ja zaś w swojej miałem problemy z przekaźnikami, tak samo paliła raz na 5 pozniej cały czas, a jak jej sie spodobało to w ogole nie mogłem odpalić, świece też mogą być winne
Nie wiemy jak zregenerowano pompę a jakie ciśnienie podaje? jakie na listwie pokrywają? czujnik ciśnienia warto wyczyścić a na pewno nie zaszkodzi.
Dawno nie zaglądałem na forum, a wypadało by dopisać dla potomnych rozwiązanie mojej zagadki
Otóż winny był immobilizer.
Obluzowana kostka nie zawsze łączyła.