110 to za dużo. Sprawdź faktyczną temperaturę FESem, bo wskaźnik może kłamać.
Co do pierwszego postu to możesz mieć zapowietrzony układ. Zwykle słychać wtedy bulgotanie po przegazowaniu, ale symptom pasuje.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
110*C to stanowczo za dużo, zobacz czy nie masz zapowietrzonego układu(korek na chłodnicy)
A wymieniales na oryginalny czy podrobke bo moze ci tylko czujnik temp oszukiwac
Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.
To ciekawe dokąd bedzie ci leciała w lecie? Pierwszy bieg wentylatora ci działa.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Tak, zaczyna mocniej grzać na wyższych obrotach (tak samo jak podczas jazdy).
Podejrzewałem właśnie pompę, ale nie chciałem sugerować. Dzięki za potwierdzenie.
Czy słaba wydajność pompy może powodować również słabsze działanie klimy? (w lecie miałem wrażenie, że klima mimo że sprawna, nie działa wydajnie).
I drugie pytanie - czy da się wymienić samą pompę w rozsądnych cenach?
Wymiana rozrządu (mechanik oszacował na 1200zł - 600 robocizna, 600 części) jest dla mnie kompletnie nieopłacalna z dwóch powodów: 1. rozrząd ma 40tys., 2. dostałem strzał w tył i auto raczej pójdzie do kasacji po zimie.