Co prawda pod maską V6 jak to się mówi komar uja nie wsadziale dwa goldy się zmieszczą spokojnie
- - - Updated - - -
W ogóle dwa reduktory![]()
Co prawda pod maską V6 jak to się mówi komar uja nie wsadziale dwa goldy się zmieszczą spokojnie
- - - Updated - - -
W ogóle dwa reduktory![]()
SpokoW poniedziałek napiszę co ustaliłem, jak i ile
Marek - pytanko, te spalanie co masz na LPG w 3.0 to rozumiem, że w trasie ?![]()
Głupie gadanie. W 166 więcej miejsca jest bo komora silnika większa niż w 156, plastiki od góry zakrywają właściwie wszystko. Miejsce na reduktory jest w przednim lewym nadkolu, dwa zmieszczą sie spokojnie. Reszta to już właściwie tak samo, a nawet nieco lepiej. Do rozdzielaczy idą dwa węże z dwóch reduktorów i kompensacja tak samo jak przy jednym. Jedyne czego im się nie chce, to chwilę pokombinować i dublować instalacji do cewek, rozdzielać faro na 2 reduktory. No i trochę więcej węża idzie i opasek.
Dobra rada od wszystkich - nie daj się przekonać do magica![]()
Gold w 2,5 V6 nie zamarznie, trzeba tylko wpiąć go odpowiednio w obieg wodny, w 156 jest prościej bo węże wodne są średnicy jak używane w LPG i przepływ nagrzewnica-reduktor dzieli się mniej więcej 50/50, w 166 z racji grubszych węży na nagrzewnicę w celu wyrównania przepływów trzeba lekko zawęzić przepływ na nagrzewnicę, inaczej będzie zmniejszony przepływ cieczy na reduktor.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jak już kogoś cytujesz to zrób to bez przkłamań
A odnosiło sie to do chamskiego tekstu
Także na przyszłość,, kłapanie dziobem,, to sobie daruj
A jak chcesz kogoś koniecznie pouczać to dobrze się do tego przygotuj i nie zniżaj się do metod rodem z wiejskiej
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Mi zdażyło się się to tylko raz przez 3 lata.
I trudno nawet mówić ,że zamarzł bo ja miałem ustawioną minimalną temperaturę lpg na 9st .
Podejzewam,że gdybym ustawił 0 st C to nawet bym nie wiedział ,że spada tak temperatura lpg.
Czy to golda dyskwalifikuje?
Moim zdaniem nie, bo z takimi prędkościami zdaża nam się jechać sporadycznie przez kilka minut.
A sam reduktor stabilny ciśnieniowo i mało awaryjny.
Napewno są lepsze reduktory .
Pytanie czy jest sens wkładać dwa reduktory na 190 KM na zwykłą eksploatację auta.
Odpowiedz /moja przynajmniej/.
Bez potrzeby wydane pieniążki.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
taka ofertę zaproponował mi davanti z Bytomia
stag 300+ z wtryskami hana 3800zł butka w kolo wlew pod klapką
co sadzą o takim zestawie forumowi fachowcy?
A co zatęskniłeś za mną?
Sorry ale ja mam inne preferencje
Ale już Ci kiedyś powiedziałem, nie umówię się z Tobą.
A powód
Aby dostosować się doTwojego poziomu to bym się chyba musiał k@%$& położyć na ziemi"
Bo Ci inni się stosują zasadą / i chwała im za to/
'Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.'
Ja niestety mam zakuty łeb i trudną mi tę zasadę sobie przyswoić
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest