oj tam oj tam - pisz ile chcesz![]()
oj tam oj tam - pisz ile chcesz![]()
Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?
patrząc na to co masz pod maską , to sporo rzeczy może być nie tak(brud i korozja), znajdź najpierw drugi czujnik temp cieczy, powinien być w głowicy, zmierz wszystkie czujniki czy są ok sondę też, sprawdź jak palec rozdzielacza, sprawdź podciśnienia, zobacz w jakim stanie świece, czujnik położenia wału, na początek czy chociaż syfu na nim nie ma(często opiłki się przyklejają), Ja obstawiam za źle pracujący ukłąd automatycznego ssania.
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo
z mojej skromnej wiedzy jest to standardowy sinik 2.0 v6 TB 12v 201 KM. PS. da się go przerobić podobno na 3,0 v6 TB ile KM nie wiem
Alfa 164 3.0 94r - była
Alfa 164 3.0 96r - była
Alfa 166 3.0 00r - jest
Brud może i jest ^^ no bo odkąd kupiłem do jazdy opla to ten stoi i czeka na nowego właściciela. Korozja hmmm nie ma tragedii na końcu komory silnika znajduje się filcowa mata pokryta aluminium i to rude tam w górze zdjęcia to jest filc na poprzecieranych elementachpo lewej stronie powyżej filtru powietrza leżą aktualnie dwa klaksony, wykręciłęm je i położyłem tam bo podczas jazdy lało wodą na nie i trąbiły same
Ponadto powiedziałbym tak, jak umyję silnik z kurzu i tego błota co tam leży to jest suchy
Bez mrugnięcia okiem sprzedam za 1600 zł i to cena już nie do negocjacji.
Za chwilę wrzucę film z pracy silnika nagrany dosłownie 20 minut temu.
- - - Updated - - -
Odpalony dziś po długiej przerwie tak pracuje.
Czyli tak na prawdę chcesz ją sprzedać z powodów związanych z problemami które w niej występują?
chodzi mi o korozje złączy
elektrycznych
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo
Która może również zakłócać pracę jednostki napędowej.
z tego co widać na filmiku, to bez kontroli wszystkich połączeń kabli ciężko cokolwiek diagnozować, auto wygląda jak po powodzi, albo sporo po bezdrożach jezdziło, sporo kombinowane w elektryce, a to 164 nie służy
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo
Jeslsi juz sprawdziłes to co koledzy pisali - sprawdz cz. połozenia przepustnicy i lewe powietrze w dolocie. sprawdz czy przepływka sie niewiesza,
cz. ciśnienia oleju -do sprawdzenia.
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_mariot.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_manual.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...103_000km.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...spelniaja.html
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...pewnej_q4.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...129-busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q4_busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...yla_kolo_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas..._alisija_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...ml#post2222278
ciśnienie oleju raczej nie ma wpływu na to.
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo