Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Brak mocy na niskich obrotach, drgania - 1.9 JTD 16V 140km

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar poguś
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 jtd
    Postów
    152

    Domyślnie

    tez mam podobny problem, lecz nie jest on ciagly. Po prostu od czasu do czasu do 2000 obrotow jest brak mocy. w FES sprawdzajac przeplywomierz pokazywalo 1030 na 1200 oczekiwanych. Przy okazji spalanie na infocenter nie wzrasta powyzej 5,2, a realne spalanie to 8,5-8,8 miasto i trasa ok 7,5. Aha po odlaczeniu wtyczki od przeplywomierza auto praktycznie nie jechalo, brak zupelnie mocy jak gdyby obecnie czasami do 2000 obrotow. Ma ktos jakas recepte? EGR? czy Przeplywomierz?

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzywda
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    była 156 1.9 JTD 16V 2004r
    Postów
    81

    Domyślnie

    Cytat Napisał poguś Zobacz post
    tez mam podobny problem, lecz nie jest on ciagly. Po prostu od czasu do czasu do 2000 obrotow jest brak mocy. w FES sprawdzajac przeplywomierz pokazywalo 1030 na 1200 oczekiwanych. Przy okazji spalanie na infocenter nie wzrasta powyzej 5,2, a realne spalanie to 8,5-8,8 miasto i trasa ok 7,5. Aha po odlaczeniu wtyczki od przeplywomierza auto praktycznie nie jechalo, brak zupelnie mocy jak gdyby obecnie czasami do 2000 obrotow. Ma ktos jakas recepte? EGR? czy Przeplywomierz?
    Może winny w tym przypadku będzie EGR? Może blokuje się czasem w pozycji otwartej i przez to problemy ze spadkiem mocy.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzywda Zobacz post
    Może winny w tym przypadku będzie EGR? Może blokuje się czasem w pozycji otwartej i przez to problemy ze spadkiem mocy.
    Też mi się tak wydaje,dodatkowo będzie miał ciężko odpalić, jak w moim przypadku z dzisiejszego poranka.

    Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

  4. #14
    Użytkownik Ogier Avatar poguś
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 jtd
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzywda Zobacz post
    Może winny w tym przypadku będzie EGR? Może blokuje się czasem w pozycji otwartej i przez to problemy ze spadkiem mocy.
    ok w takim razie co ze spalaniem? az taki wplyw ma egr? i infocenter przeklamuje o blisko 3,5-4 litry

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzywda
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    była 156 1.9 JTD 16V 2004r
    Postów
    81

    Domyślnie

    U mnie podobnie bylo z tym spalaniem. A swoja droga to infocenter zyje swoim zyciem, u mnie zawsze pokazuje spalanie nizsze niz jest w rzeczywistosci.

  6. #16
    thomo1
    Gość

    Domyślnie alfa 156

    Witam,podłączam się do wątku. Mam podobny problem w Alfie 156 1.9 JTD 115km. Z wolnych obrotów wogóle się nie zbiera. Jazda zaczyna się od 2200 obr. Wymieniłem przepływkę, wyczyściłem EGR, przetestowałem FESem, pokazał błąd świecy żarowej, ale ten błąd mam już 4 lata i zawsze było ok. Filtr powietrza wymieniony. W załączeniu wykres pracy silnika podczas jazdy dla FES. Trochę zdziwiła mnie oczekiwana masa powietrza, jest trzykrotnie wyższa niż ta , którą silnik dostaje. Czy ma tak być? Jeśli ktoś z kolegów mógłby spojrzeć na ten wykres fachowym okiem byłbym wdzięczny.
    Attached Files Attached Files

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Brak doładowania masz = brak sterowania doładowaniem.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #18
    thomo1
    Gość

    Domyślnie

    tzn. uszkodzona turbina?

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #20
    thomo1
    Gość

    Domyślnie

    Chyba mam przyczynę. Jest tam takie cięgno przy turbinie które powinno pracować (ruszać się ) przy dodawaniu gazu. U mnie ono stoi cały czas w miejscu niezależnie czy mam 890 obr czy 5000. Steruje ono chyba zmienną geometrią łopat w turbinie. Dźwignia w turbinie stoi w pozycji najbardziej do góry , sprawdzę co to oznacza. Najpierw dowiem się jak nazywa się ten element bo nie wiem czego szukać w necie.

Podobne wątki

  1. [146] Boxer 1.6 , Brak mocy , dusi się na niskich obrotach.
    Utworzone przez roger11 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-04-2015, 22:18
  2. Brak mocy na niskich obrotach i szarpanie 2.0 v6 tb
    Utworzone przez tomczi85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 20:23
  3. [159] Brak mocy na niskich obrotach 1.9 120 KM
    Utworzone przez dexster w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 19:55
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 13:39
  5. Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 09:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory