- szkoda że nie podałaś linka do tego twego watku, siedzę na tym forum dopiero od 2 tygodni.
- szkoda że nie podałaś linka do tego twego watku, siedzę na tym forum dopiero od 2 tygodni.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
ja poczytałem, nie kupuje MITo, przynajmniej w polsce.
A mając te wszystkie papiery z napraw, z ASO, z FAP, od rzeczoznawcy - próbowałaś pisać do siedziby we Włoszech?
Spróbuj, nic nie tracisz. Można w tonie antyreklamy powołać się, że na ogólnopolskim forum wszyscy się dziwią i z niepokojem podchodzą do zakupu nowego.
Odnośnie interfejsu - każdy zaczynał od zera. Natomiast jeśli Cię to kompletnie nie interesuje, nie warto w to brnąć. Lepiej podjechać do kogoś, kto się tym bawi.
Bardzo jestem ciekawy wyników diagnostyki Twojego auta. Jak się na nią z kimś umówisz, poproś o sprawdzenie wszystkich modułów, nie tylko ECU (silnik), również BodyComputer, ABS, wspomaganie, poduszki, klima. Poproś o loga z tej diagnostyki i wklej tu.
@euroscan
A co ma wspólnego jeden przypadek z ogółem?
MiTo to dobre i mało awaryjne auto.
jakoś jeszcze nie widzałem żadnego loga z MIto, tego nawet na postoju z kluczykiem w MAR.Kod:Poproś o loga z tej diagnostyki i wklej tu.
@bogas
- a może byś wkleił loga z programu MES z twego Mito w osobnym temacie.
- log cos w rodzaju tego poniżej, może byc zimny lub gorący silnik a nawet na postoju.
- chętnie pomogę z programem Scan XL, bo jestem logami z niego zainteresowany.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 10-03-2013 o 17:39
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm