Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: 156 - sprężyny obniżające do standardowych amortyzatorów

  1. #31
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Up.
    Dodatkowe pytanie.
    Czy po wymianie sprężyn na np. takie -30mm diagnosta nie będzie mi "sapał" przy ustawianiu zbieżności? Czy zastosowanie takich sprężyn wpływa na zbieżność?

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Nic nie będzie sapał, chyba, że się sam zasapie Nie wiem jak z przodem, ale z tyłem koła po czasie może wyglądać tak /\ Szczególnie jak założysz jakieś większe koła
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar dadasiek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    :-)
    Postów
    737

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Up.
    Dodatkowe pytanie.
    Czy po wymianie sprężyn na np. takie -30mm diagnosta nie będzie mi "sapał" przy ustawianiu zbieżności? Czy zastosowanie takich sprężyn wpływa na zbieżność?

    przedwczoraj byłem właśnie na geometrii kół po obniżeniu samochodu...
    Kolo na stacji sapał tylko że sam mam przodem wjechać na stanowisko, bo on sam boi się że zahaczy...

    płaciłem 140 zł za przód i tył.

    pozdrawiam,
    Adam

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Amadi
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Skaryszew
    Auto
    AR 147 FL 2005R 1.9 JTD 115KM
    Postów
    139

    Domyślnie

    Jakie Masz obniżenie? Zbieżność dało się bez problemu ustawić? Nie masz kół w ten sposob /\?

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar dadasiek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    :-)
    Postów
    737

    Domyślnie

    Cytat Napisał Amadi Zobacz post
    Jakie Masz obniżenie? Zbieżność dało się bez problemu ustawić? Nie masz kół w ten sposob /\?
    obniżenie ok 40 mm może ciut więcej
    nie było problemów ze zbieżnością.

    przed samą geometrią, miałem kontrolę luzów w zawieszeniu. to też jest ważne by zawias był w b. dobrym stanie.

    Zbieżność została ustawiona zgodnie z "książkowymi zaleceniami". ale jeszcze się przypatrzę jak wyglądają koła ;-) ponieważ nie zwróciłem na to uwagi

    koła 17 " 215/45 letnie

    pozdrawiam,
    Adam

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar sebaaaaaaaa
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM Była Alfa Romeo 166 2.4 JTD Jest Alfa Romeo GT 1.9J
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    założyłeś na seryjne amory czy amory tez utwardzone ?

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Up.
    Dodatkowe pytanie.
    Czy po wymianie sprężyn na np. takie -30mm diagnosta nie będzie mi "sapał" przy ustawianiu zbieżności? Czy zastosowanie takich sprężyn wpływa na zbieżność?
    Po obniżeniu może rozjechać się kąt pochylenia koła, który jest nie regulowany.

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Rolek ma racje. Przy obniżeniu o ile nawet zmieni się zbieżność to ją da sie ustawić. Pochylenie to już inna bajka, już przy -30mm i większym kole można czasem zobaczyć cos takiego /\ . Felgi z mniejszym ET jakoś rzadziej mają z tym problem. W innym przypadku pozostaje już co jedynie zabawa ze śrubami mimośrodowymi ale nie wiem czy ktoś się bawił w coś takiego.

  9. #39
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Black Jack
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2000r
    Postów
    107

    Domyślnie

    Hej ja mam taki trik u siebie ze z przodu mam nowe sprezyny seria z tyłu też seria ale ile mają lat nie wiem bo juz z takimi kupiłem... I z tyłu mam 9cm przeswitu (17/215/45et35) a z przodu 6cm odsyłam do wątku na dziale tuning:
    http://www.forum.alfaholicy.org/hamu...-sprezyny.html

    I kurde nie wiem czy to tak ma byc czy jakies te sprezyny z tyłu za wysokie?

Podobne wątki

  1. Sprężyny obniżające do 156
    Utworzone przez set669 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-04-2012, 06:37
  2. [164] Sprężyny obniżające
    Utworzone przez ar4me w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-01-2012, 21:12
  3. Sprężyny obniżające
    Utworzone przez Brzoza w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-03-2007, 00:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory