Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 67

Temat: [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matti Zobacz post
    Wyczyściłem dziś overboost'a i przepływomierz oraz wymieniłem tą pękniętą rurę powietrza, jutro rano zrobię ponownie logi i się okaże czy coś to dało. Chociaż coś mnie niepokoi lekko turbina, wydaje mi się, że trochę za bardzo gwiżdże.



    Tak, to jest on. Opis czyszczenia znajdziesz tutaj
    Ten co mam jest zgrzany i boję się, że jak go rozbiorę to już go nie złożę

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariatchi Zobacz post
    Ten co mam jest zgrzany i boję się, że jak go rozbiorę to już go nie złożę
    Nie ma się czego bać, w budowie jest prosty, nie ma też dużo elementów.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Wiesz może, z którego wyjścia idzie wężyk do gruchy ( z VAC czy z OUT) ?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariatchi Zobacz post
    Wiesz może, z którego wyjścia idzie wężyk do gruchy ( z VAC czy z OUT) ?
    OUT do gruchy, VAC idzie z pompy podciśnienia.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    W drodze do pracy zrobiłem logi, z tego co na szybko przeglądnąłem to chyba niewiele się zmieniło. Wyczyszczony overboost, przepływomierz i wymieniony fragment pękniętej rury.
    mes logi po.txt
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Sztanga by dawała takie samo ciśnienie bez zafalowań.
    Jeżeli sztanga jest za bardzo skręcona, autko będzie walczyło z doładowaniem, sytuacja o której piszesz jest tylko jak zostawi się ją bardziej rozkręconą.

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    W sumie masz rację pod warunkiem, że będzie to w zakresach poniżej żądanego ciśnienia doładowania. Powinno to dać podobny efekt jak za niskie ustawienie mapy sterowania overboosta.
    To jest jego:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przeladowania-cd.jpg
Wyświetleń:	145
Rozmiar:	67.4 KB
ID:	96064 - powinno po osiągnięciu zadanej wartości ustabilizować się, bo nie ma o co "walczyć"

    A, to jest efekt właśnie walki o ciśnienie. Krótkie ale pokazuje o co chodzi - jest pod krechą.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wariacja_overboost.jpg
Wyświetleń:	135
Rozmiar:	27.2 KB
ID:	96065

    Chociaż, lepiej sprawdzić, bo różnie to bywa z maszynami
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    W sumie masz rację pod warunkiem, że będzie to w zakresach poniżej żądanego ciśnienia doładowania. Powinno to dać podobny efekt jak za niskie ustawienie mapy sterowania overboosta.
    To jest jego:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przeladowania-cd.jpg
Wyświetleń:	145
Rozmiar:	67.4 KB
ID:	96064 - powinno po osiągnięciu zadanej wartości ustabilizować się, bo nie ma o co "walczyć"

    A, to jest efekt właśnie walki o ciśnienie. Krótkie ale pokazuje o co chodzi - jest pod krechą.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wariacja_overboost.jpg
Wyświetleń:	135
Rozmiar:	27.2 KB
ID:	96065

    Chociaż, lepiej sprawdzić, bo różnie to bywa z maszynami
    Po tym co pokazałeś według mnie jest problem ze zbyt skręconą geometrią. I takie jaja właśnie się dzieją dobija do żądanego ciśnienia i nie jest w stanie go ustabilizować, gdyż ilość spalin i bardziej przymknięta geo niż widzi to mapa powoduje otwarcie kierownic, aby uniknąć przeładowania.

  9. #29
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Wężyki podciśnienia wymienione, bez łączeń, zabezpieczone trytytkami, stare były łączone w kilu miejscach i luźno siedziały na króćcach. Zaworu nie rozbierałem, zdjąłem tylko kapselek i napsikałem smarowidła do środka. Teraz zawór brzęczy cichutko po zgaszeniu silnika (trzeba się przysłuchiwać) i po ok 10 sekundach słychać psssyt (nie wiem czy to dobrze). Przed zabiegami brzęczał tak, że słyszałem go będąc dobre 10 metrów od auta. Autko chyba lepiej reaguje, ale między 2 a 3 dalej jest bączek i chwila zastanowienia. Mam pewne podejrzenia co do gumowej rury wychodzącej z turbo. Ma ok 30 cm, jest bardzo miękka i przy delikatnej przygazówce (na jałowym) robi się z niej "balon", nie chcę wiedzieć jak ona wygląda przy pełnym bucie. Zastanawiam się tylko po jaką cholerę ktoś to zostawił robiąc cały FMIC z kwasówki?! Niestety nie robiłem logów bo padł mi laptop :/.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    A u mnie właśnie pojawił się problem z zaworem overboost, jak przedtem go nie było w ogóle słychać to teraz po zgaszeniu silnika dość głośno brzęczy, co z nim może być? Jutro zobaczę na tą sztangę i się okaże czy coś to da.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

Podobne wątki

  1. Prośba o ocenę logów 1,9 JTD 8v
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 14:45
  2. prośba o ocenę logów(przepływka, doładowanie)
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 17:30
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 22:18
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-04-2012, 18:37
  5. Prośba o ocenę logów z AlfaDiag'a
    Utworzone przez Kabar w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2010, 07:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory