Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Odpalenie po nocy. Nie pali jeden cylinder

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie Odpalenie po nocy. Nie pali jeden cylinder

    Zauważyłem właśnie że pierwsza odpałka po nocy bella niedomaga nie hula na jeden garnek. I tu mam pytanko jak zdiagnozować w prosty i szybki sposób który? W ogóle czy to świeca czy cewka? Fes nic nie wskazuje żadnych błędów. Jedna głowica łatwo dostępna tylko na szukanie po omacku potrzeba 6-iu dni bo objaw jest tylko po nocy. Macie jakieś sugestie porady?

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wilgoć???
    Przeczyściłbym cały układ zapłonowy.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Wilgoć???
    Przeczyściłbym cały układ zapłonowy.
    Właśnie wilgoć nie bardzo garaż suchy ciepły a i na noc pod chmurką zostawiłem i odpalałem koło południa i to samo. Spróbuję na tej łatwiej dostępnej głowicy powymieniać świece i zobaczę efekt.

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tylna głowica wcale trudno dostępna nie jest wystarczy odpiąć baranki na uszczelkach, przepustnicę i odmę. Na prawdę to jest kilka minut roboty.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Tylna głowica wcale trudno dostępna nie jest wystarczy odpiąć baranki na uszczelkach, przepustnicę i odmę. Na prawdę to jest kilka minut roboty.
    Wiem wiem masz racje ale zawsze idziemy po najmniejszej linni oporu.

  6. #6
    Wilkin
    Gość

    Domyślnie

    Poprzedni własciciel mojej myślał tak samo .I z przodu miałem nówki sztuki - a z tyłu ledwo co elektrody było widać

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Wystarczy że tylko fajki na włączonym silniku po kolei będziesz odpinał,
    przy tej na której nie zauważysz różnicy w "pyrkotaniu" będziesz wiedział o co chodzi :-)
    .:164 3.0 V6:.

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcineczq Zobacz post
    Wystarczy że tylko fajki na włączonym silniku po kolei będziesz odpinał,
    przy tej na której nie zauważysz różnicy w "pyrkotaniu" będziesz wiedział o co chodzi :-)
    Kolega ma 24V a to jest subtelna różnica od Twojego 12V - inny układ zapłonowy ale oczywiście bardziej zaawansowanym jest to do opanowania.

  9. #9
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Dużym ułatwieniem w diagnostyce układu zapłonowego V6 24V byłaby drobna przeróbka wiązki silnika. W komorze silnika wystarczy wyizolować 6 przewodów odpowiadających za sygnał dla cewek i wstawić szybko-złączki w łatwo dostępnym miejscu. Co myślicie o takim rozwiązaniu?

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Właśnie to miałem na myśli kolega marcin ma 12V a tam jest trywialnie. W 24V właśnie trzeba by było odseparować te sygnały sterujące. Nie powinno chyba być z tym problemu ale trzeba by było trochę podumać przy zdjętych deklach. Myślę że od tego było by łatwiej zacząć niż od wiązki ecu

Podobne wątki

  1. Nie pali jeden cylinder w 166 3.0
    Utworzone przez mateusz481 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-03-2015, 11:53
  2. Nie pali na jeden cylinder
    Utworzone przez Tomko604 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-01-2015, 17:28
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 23:33
  4. [145] 1,7 16V czasem nie pali na jeden cylinder
    Utworzone przez Miskow w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-09-2009, 20:02
  5. [146] Znowu nie pali na jeden cylinder
    Utworzone przez QBUS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-12-2007, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory