Ja mam spalanie chyba w tej chwili mniej więcej w tych samych granicach (aktualnie 8.2, ale ostro pałuję po autostradzie, przy jeździe ok. 120 km/h schodzę poniżej 8 litrów), a jednak 50 kucy więcej, czyli MA nie są takie straszne.
Ja mam spalanie chyba w tej chwili mniej więcej w tych samych granicach (aktualnie 8.2, ale ostro pałuję po autostradzie, przy jeździe ok. 120 km/h schodzę poniżej 8 litrów), a jednak 50 kucy więcej, czyli MA nie są takie straszne.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
W porównaniu z innymi autami jadąc 1.4 MA na "wygazówce" mam spalanie 2.0, zamiast 0.0. Czy wtryskiwacze w takim razie nie zamykają się zupełnie? Wygazówka to jazda z odpuszczonym gazem powyżej 1300 obr./min. Macie tak samo?
W 147 było to samo. Ten typ (w sensie wszystkie aktualne Fiaty i Alfy) tak ma. Spalanie jest 0, ale komputerek pokazuje 2 i bądź tu mądry
. Chociaż ciekawi mnie, że jak wcześniejsze samochody krztusiły się i zdychały, kiedy się totalnie odpuściło gaz na dwójce np., a MultiAir się całkiem spokojnie toczy.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No ale jak całkiem odpuścisz gaz, to kiedyś chyba zdechnie, czy nie?
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
nie zdechnie, pusc gaz, na dowolnym biegu, komputer nie pozwoli zdechnac, na 1,2,3 mozna spokojnie w korku sie toczyc
80% miasto 20% trasa z przejazdami przez miasto, komputer pokazał 9,2 i tyle samo z przeliczenia kilometrów.
kiedyś tak: jak zabraknie paliwa, ewentualnie przy wtaczaniu się pod sporą górkę. Każdy samochód ma ustawiona minimalne obroty, inaczej zgasłby na luzie- ciągle wciskanie gazu byłoby niewygodne. W Julce robi to komputer, w moim 23-letnim Golfie linka gazu (regulowany nakrętką ogranicznik), a w przytoczonym powyżej traktorze Ursus 2030 specjalna dźwigienka przy kierownicy połączona z pedałem gazu.
Jeśli silnik jest mocny przy małych obrotach (niski moment obrotowy) to nawet 500 o/min pociągnie po równym. Tu pewnie komp stara się utrzymać toczenie. Golf się krztusi/szarpie już na 1.
Kolego nie wiem, o czym mówisz. Mam 147 i niczego takie nie zaobserwowałem. Nie raz i nie dwa jechałem w korku na 1. czy 2. bez gazu. Chyba, że to kwestia silnika (mam 1,9 JTD)
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126