Strona 77 z 336 PierwszyPierwszy ... 27676869707172737475767778798081828384858687127177 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 761 do 770 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #761
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    wczoraj jak sprawdzałem to 4 wtryskiwacz miał na zimnym silniku +5 a 5 wtryskiwacz trzymał się ok 0,02 reszta jakoś na minusie.
    No to jeśli macie sprawdzone wtryskiwacze i nic nie jest schrzanione przy ich montażu - to obstawiam urwaną klapę kolektora na cylindrze 4, czyli silnik do remontu... Broń Boże nie jeździj tym autem, bo dorżniesz blok do krwi ostatniej... teraz jeszcze może się da coś uratować.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #762
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    dziś zwalam kolektor i się okaże, oby tylko klapy były na swoim miejscu, dziwie się troszkę bo listwa chodzi bez problemu nie przycina się tylko listwa jest luźna na sworzniach wyrobione ma mocowanie w samej listwie nie sworznie klapek.

  3. #763
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    dziś zwalam kolektor i się okaże, oby tylko klapy były na swoim miejscu, dziwie się troszkę bo listwa chodzi bez problemu nie przycina się tylko listwa jest luźna na sworzniach wyrobione ma mocowanie w samej listwie nie sworznie klapek.
    Jak masz kolektor aluminiowy - to nie powinno wyrwać klapy. Nie powinno - co nie znaczy, że jest to niemożliwe.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #764
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cześć.
    Tomek_KRK - czy jeżeli na jednym z wtrysków mam korekty "-1,25" (mój post http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1230609)

    to czy pomoże wymiana samej końcówki. Chciałem dodać do paliwa jakiś środek czyszczący, ale powiem że jak mam wydać 50zł i dalej mieć problem to wolę dołożyc i wymienić końcówkę - tylko czy na lejące wtryski to pomaga.

    pzdr
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  5. #765
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    dziś wywaliłem kolektor i klapy są wszystko szczelne nigdzie nie ma luzu tak mi się przynajmniej wydaje tylko listwa jest luźna. Jak dziś sprawdziłem tą korektę to było tylko (w porównaniu do ostatniego razu) +1.5 na jałowym

  6. #766
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Croma JTDm 150 Emotion, Doblo 1,6 MJ Emotion
    Postów
    100

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    dziś wywaliłem kolektor i klapy są wszystko szczelne nigdzie nie ma luzu tak mi się przynajmniej wydaje tylko listwa jest luźna. Jak dziś sprawdziłem tą korektę to było tylko (w porównaniu do ostatniego razu) +1.5 na jałowym
    Najskuteczniejsza mieszanina jaką znam na zmniejszenie korekt to dodatek/dodatki Millersa i olej 2T, stosowane jednocześnie. W przypadku szczelnych klap, odłacz od spodu cięgno siłownika i ustaw manualnie w pozycji otwartej, zabieg równoważny wyrwaniu i zaspawaniu a całkowicie darmowy. Klapy z czasem trochę zarosną nagarem i osadami i się połaczą na amen z kolektorem.

  7. #767
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzyzie Zobacz post
    Cześć.
    Tomek_KRK - czy jeżeli na jednym z wtrysków mam korekty "-1,25" (mój post http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1230609)

    to czy pomoże wymiana samej końcówki. Chciałem dodać do paliwa jakiś środek czyszczący, ale powiem że jak mam wydać 50zł i dalej mieć problem to wolę dołożyc i wymienić końcówkę - tylko czy na lejące wtryski to pomaga.

    pzdr
    krzyzie
    przy korektach do +-1.5 raczej nie rusza się wtrysków, bo wszystko jest jeszcze w miarę OK. środek czyszczący wtryski i tak się powinno lać co jakieś 5000km - poza tym kosztuje on tylko ok 25zł. Daj sobie na razie spokój z końcówką, zalej środek czyszczący przy tankowani, wyjeździj bak i sprawdź korekty. Rozumiem że wtrysków nie miałeś zmienianych (może nie wiesz że np. poprzedni właściciel coś wymieniał?), na wszelki wypadek sprawdź czy wszystkie kody z wtrysków są poprawnie wpisane do komputera.

  8. #768
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jak sprawdzić czy wtryskiwacz ma wpisany poprawny kod? Tzn wiem gdzie ustawia sie te parametry, ale gdzie sprawdzić fizycznie kod wtryskiwacza?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #769
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Jak sprawdzić czy wtryskiwacz ma wpisany poprawny kod? Tzn wiem gdzie ustawia sie te parametry, ale gdzie sprawdzić fizycznie kod wtryskiwacza?
    Kod masz wybity na każdym wtryskiwaczu a sprawdzasz w MESie normalnie jak każdy inny parametr - masz Injector Code Cyl. 1..5 (lub polski opis jeśli takiego używasz), zaznaczasz checkboxa i się wyświetla kod.

  10. #770
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    poza tym kosztuje on tylko ok 25zł. Daj sobie na razie spokój z końcówką, zalej środek czyszczący przy tankowani, wyjeździj bak i sprawdź korekty. Rozumiem że wtrysków nie miałeś zmienianych (może nie wiesz że np. poprzedni właściciel coś wymieniał?), na wszelki wypadek sprawdź czy wszystkie kody z wtrysków są poprawnie wpisane do komputera.
    Trochę mnie martwi ta duża rozbieżność jednego wtrysku od pozostałych -1,25, gdzie pozostałe trzymają się w okolicy +0,xx.
    Kody wtrysków sprawdzę jak będę czyścił kolektor przepustnicę i zakładał zaślepkę częściowa EGR.


    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Kod masz wybity na każdym wtryskiwaczu
    a da radę to odczytać bez wyciągania wtrysku.

    pzdr
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory