Strona 19 z 26 PierwszyPierwszy ... 91011121314151617181920212223242526 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 253

Temat: 2,4 JTDM nierówna praca silnika

  1. #181
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Ja wywaliłem klapy w zeszłym tygodniu auto czasami poszarpywało jak dojeżdzałem do swiatel i falowały lekko obroty. Po wyrzuceniu falowanie i poszarpywanie jakby ustało ale widze,ze znowu coś zaczyna. W PL wyrzuce DPF i zobaczymy co bedzie.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  2. #182
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

  3. #183
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Cytat Napisał bojaco Zobacz post
    hm,czyli teraz jak nie mam klap to nie wyłączę silnika?kurcze jak nacisnę stop to gaśnie,jakim cudem?Ta tzw "przepustnica" to do czego służy?
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  4. #184
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Przepustnica tudzież klapa gasząca służy właśnie do wyłączania silnika. O istnieniu tego mechanizmu autor artykułu najpewniej zapomniał

    I ciekawe skąd ma te praktyczne dane, skoro u mnie po usunięciu klap auto zdecydowanie bardziej miękko gaśnie i odpala.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #185
    criss
    Gość

    Domyślnie

    autor pisze o kolektorach o zmiennej długości i wrzucił jeszcze do tego klapy wirowe z JTD ?? przecież to nie jest to samo

  6. #186
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    No i auto odebrane, na zimno pali od razu, nic nie gaśnie, nie szarpie, zużycie paliwa spadło o 1,5-2 l/100 km do normalnego poziomu- 7 litrów na trasie przy normalnej jeździe. W mieście jeszcze nie sprawdziłem.
    Rachunek sumarycznie 5500 PLN przy czym pierścienie(zamienniki NPR), kpl uszczelek na góre, olej plus filtry kupiłem sam.
    Kolektor był sprawny, DPF, EGR też.

    Zastanawiam się czy miałem po prostu szczęście i dołączyłem do szczęśliwych co mają naprawe główną silnika czy w tych autach coś jest nie tak.
    O pękających głowicach słyszałem ale nawet w serwisie był to pierwszy przypadek że poleciał dół silnika, zazwyczaj była to głowica.

    Korekty wtrysków też wróciły do normy, jutro wrzucę fotki z ecuscana.

  7. #187
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Auto po serwisie i wymianie rozrządu.
    Co zrobiono to:
    - aktualizacja softu do ECU(miałem soft z 2009 roku)
    - aktualizacja softu skrzyni automat - minimalne szarpanie przy przełączaniu z 3na4

    Auto nierówno chodzi przy uruchomieniu bo zawieszają się 2 wtryski.
    Dzisiaj zaleje płyn do czyszczenia wtrysków z tankowaniem i zobaczymy co to da, jak nic czyszczenie wtrysków, jak dalej nic to regeneracja-wymiana końcówek
    A gdzie robiłeś te czynności? Mam chyba taki sam silnik. Jestem zainteresowany.

  8. #188
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    PolCar, ale część gratów: pierścienie, uszczelki, olej, filtry, sprawdzenie i regeneracje wtrysków załatwiałem we własnym zakresie.
    Skąd jesteś? z Pyrlandii?

  9. #189
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Wiadomo dlaczego taka awaria?

  10. #190
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Nie wiem, auto kupiłem we włoszech z przebiegiem 120 000 km sprawdzonym w bazie serwisowej Fiata. Auto od początku serwisowane w ASO(flotowe) więc nie wiem czemu.

    Z tego co patrzyłem olej był wymieniany co 30 000 km

Podobne wątki

  1. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  2. AR [166] nierówna praca silnika 2.4 JTD
    Utworzone przez duda1989 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 20:35
  3. [156] NIERÓWNA PRACA SILNIKA 1.8 TS
    Utworzone przez vr6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-12-2008, 16:54
  4. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory