Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 84

Temat: "Myszkujący" tył przy dużych prędkościach.

  1. #71
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    147 1.9JTD 8v
    Postów
    98

    Domyślnie

    Słuchajcie a jak później ze zbieżnością tylnych kół. Wymienię tuleje w obu zwrotnicach i jeden prawy wahacz poprzeczny.
    Czy trzeba będzie ustawiać jakoś zbieżność tylnych kół?

    Z przodu wiadomo kręci się nakrętkami na końcówkach drążków kierowniczych .. a z tyłu to się w ogóle jakoś robi?

  2. #72
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Jak ruszasz wahacze poprzeczne to musisz ustawić zbieżność, gdyż rozkręcasz wahacze na śrubie mimośrodowej którą się to własnie reguluje/ustawia zbieżność.

  3. #73
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    obejrzyj sobie śruby i ich podkładki, mocujące tylne wahacze poprzeczne do belki, poobracaj w tej belce- załapiesz o co tu chodzi

    - - - Updated - - -

    w belce tam gdzie są wszystkie śruby jest pełno brudu, trzeba go wydmuchać żeby mimośrody chodziły gładko...
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 31-08-2013 o 18:00

  4. #74
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Sprawdz śrubę spinającą wahacze, u mnie był banan. I zapamiętaj kolejność podkładek przy montażu wah wleczonego do zwrotnicy, u mnie zmieniły kąt zwrotnicy. I na stacji diagnostycznej musiałem przekładać podkładki.

  5. #75
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    obejrzyj sobie śruby i ich podkładki, mocujące tylne wahacze wleczone do belki, poobracaj w tej belce- załapiesz o co tu chodzi
    Ale o co chodzi? Nie miałeś czasem napisać "wahacze poprzeczne do belki"? Coś mi się tak wydaje.

  6. #76
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Ale o co chodzi? Nie miałeś czasem napisać "wahacze poprzeczne do belki"? Coś mi się tak wydaje.
    pomyłka

  7. #77
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tak widzę temat o wahaczach poprzecznych w sumie więc napisze coś od siebie. Nie polecam wahaczy poprzecznych VEMA - kto rozciął tuleje oryginalnego poprzecznego wahacza i porównał z tulejami VEMY wie dlaczego - w skrócie nadają się do jazdy po bułki do sklepu nic więcej ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #78
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Tak widzę temat o wahaczach poprzecznych w sumie więc napisze coś od siebie. Nie polecam wahaczy poprzecznych VEMA - kto rozciął tuleje oryginalnego poprzecznego wahacza i porównał z tulejami VEMY wie dlaczego - w skrócie nadają się do jazdy po bułki do sklepu nic więcej ...
    A co zaproponujesz? W cenie jednego wahacza oryginalnego aluminiowego masz komplet Vemy.

  9. #79
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    to nie jest aluminium

  10. #80
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał MADMAN Zobacz post
    A co zaproponujesz? W cenie jednego wahacza oryginalnego aluminiowego masz komplet Vemy.
    Tak i na tym super waahczu VEMY jak złapiesz koło rękoma i masz trochę siły w rękach jesteś w stanie bez problemu zmienić zbieżność tyłu +/-1 stopień więc przy hamowaniu i obciążeniach poprzecznych nie muszę tłumaczyć jak się tylne zawieszenie zachowuje - to czuć w aucie, wiem bo sam włożyłem VEMĘ na tył i jeszcze szybciej wyjąłem.

    Oryginalne wahacze mają tuleję z dodatkową drugą tulejką metalową zalaną w gumie celem zmniejszenia podatności tulei i zminimalizowania pracy tejże tulei. Co polecę? Zatulejować zużyty oryginalny wahacz na poliuretanie 90ShA minimum.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Wysoka temperatura przy dużych prędkościach
    Utworzone przez dStan w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-07-2018, 17:13
  2. Bardzo silne drgania przy dużych prędkościach JTD
    Utworzone przez Hrabia89 w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 19:32
  3. Drżenie przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 09:21
  4. Z cyklu "najdziwniejsze wpdaki przy grzebaniu przy aucie"
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 03:44
  5. [145] Szumi przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Darek-1989 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 10:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory