niestety nie stawiasz że z sondą będzie coś nie tak ? Wrzuciłem log od momentu włączenia zapłonu ( bez odpalania silnika napięcie na sondzie 703mV) następnie odpalenie i krótki przejazd wszystko na benzynie
niestety nie stawiasz że z sondą będzie coś nie tak ? Wrzuciłem log od momentu włączenia zapłonu ( bez odpalania silnika napięcie na sondzie 703mV) następnie odpalenie i krótki przejazd wszystko na benzynie
Ostatnio edytowane przez majkel_dg ; 21-10-2013 o 19:43
hmmmm.... Podaje stałe napięcie bez spalin w wydechu? Szczerze jestem zmieszany, może ktoś inny się wypowie ale mi się to nie podoba.
Dolot szczelny?
Po resecie jezdzisz tylko na PB?
Czy robiłeś adaptacje przepustnicy?
Przepływka sprawna?
Wydech szczelny?
No i jeszcze jedno jakie masz paliwo?
Stare ,gdzie tankowane i czy próbowałes zatankowac gdzie indziej?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Kolega nie odpowiedział na zasadnicze pytanie: czy sprawdził kabel? w sumie najpewniej byłoby podmienić na testy... zazwyczaj jak się czary dzieją, to gdzieś coś źle łączy tudzież zwiera do czegoś innego...
Akurat przewody sondy są w takim miejscu, że mają prawo się zużyć.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Kolego majkel_dg, pooglądałem logi i wnioski sa następujące:
- sterownik pokazuje brak sondy (niepodłączona) wtedy napięcie jest ok. 0,7V i sterownik przechodzi w tryb "pętla otwarta" czyli idzie z mapy wewnętrznej
nie słucha sondy lambda (identyczne pomiary są przy nie podłączonej sondzie, odłącz ją i zobaczysz).
- masz dziwnie wysokie obroty na biegu jałowym (winny być ok. 800 obr/min),
- logi sondy lambda robi się na biegu jałowym gdy temp. silnika osiągnie min. 50 st. (wcześniej sterownik "nie słucha" sondy).
Wniosek - uszkodzona sonda, wogóle niepodłączona, brak styku we wtyczce sondy.
Testy należy przeprowadzać wyłącznie na benzynie, wcześniej wykonać reset sterownika i adaptację.
Pozdrawiam
Jak jest przerwa to napięcie jest ok. 700 mV, w twoim przypadku to uszkodzona sonda lambda (bank 1 z tyłu silnika, dostęp "baniaty").
Wszelkie testy przeprowadza się na benzynie i to po kilku minutach pracy i ciepłym silniku.
Złaczkę znajdziesz idąc po kabelku sondy (są w plastykowym pudełku nad termostatem).
To jest ta puszka obok tlumika szmerow tak? A tam sie schodza wszystkie lambdy czy tylko ta lambda?
Ok te sondy sa 4 czy 3 przewodowe taka szara wtyczka chyba tak?