Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 48

Temat: Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    widać lekkie otarcia na obudowie od strony zimnej :/

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    widać lekkie otarcia na obudowie od strony zimnej :/
    Sadza działa jak papier ścierny. Pokaż to wytarcie.

    Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    ale na zimnej nie ma sadzy ,tylko troszke oleju ;/

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    ale na zimnej nie ma sadzy ,tylko troszke oleju ;/
    Kurde źle odczytałem. Ja jak sprawdzałem swoje turbo to miałem taki luz poprzeczny ok 0,5 mm łącznie (czyli ok 0,25mm w każdą stronę od osi). Sprawdź dokładnie wirnik czy jest gładziutki. Jeżeli nie to albo coś swojego czasu wpadło do dolotu (kiepski filtr, dziura przed turbo) albo pada łożyskowanie.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    wirniki są idealne nie powykrzywiane , gładkie i wogule sie świecą jak teraz całe turbo wyczysciłem to wyglada jak nowe

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    To już dostałeś odpowiedź :
    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jak turbina niedoładowuje i nie widać uszkodzeń mechanicznych wirnika to najczęściej wina nieprawidłowo działającej zmiennej geometrii
    za działanie zmiennej geometrii nie odpowiadają tylko zapieczone kierownice ale też całe jej sterowanie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    To już dostałeś odpowiedź :

    za działanie zmiennej geometrii nie odpowiadają tylko zapieczone kierownice ale też całe jej sterowanie
    Wiem o tym dobrze tylko ze u mnie overboost jest nowy i byl tez podmieniany ze sprawnego auta i kicha , wezyki nowe , wszystkie rury szczelne . Chyba ze sama vacum pompa zawodzi .

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Jak chodzi sztanga która steruje zmienna geometrią?Może zawór turbiny gruszka jest uszkodzona.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał tom.pk Zobacz post
    Jak chodzi sztanga która steruje zmienna geometrią?Może zawór turbiny gruszka jest uszkodzona.
    Problem w tym ze grucha chodzi góra dół no nic jak narazie turbob wyczyszczone , zmienna geometria tez az sie blyszczy , skręce to do kupy i sprawdze efelkty

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Wie ktoś jak powinno sie włączyc samochód tak zeby turbo zaciągneło olej , zeby nie chodzilo na sucho przez pewien czas ?

Podobne wątki

  1. Problem po regeneracji turbo z kontrolką wtrysków
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 23:37
  2. Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez pasti w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 18:05
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Turbo używane i po regeneracji - Wykres
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 23:30
  5. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory