Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 48

Temat: Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km

  1. #31
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm, Fiat Uno 1.5
    Postów
    11

    Domyślnie

    Posprawdzaj czy wszystko masz dobrze podłączone.
    Co do samego niedoładowywania jakie miałeś wcześniej, sprawdź czy sztanga w gruszce swobodnie chodzi. Raz miałem taki przypadek w VAGu że sztanka w gruszce się zacinała bo gruszka w środku skorodowała i płaty rdzy przyblokowywały sztangę. Jeśli to wszystko będzie ok, to możesz też spróbować regulować doładowanie długością sztangi, zmieniając ją i logując auto potem.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał gajoss Zobacz post
    Posprawdzaj czy wszystko masz dobrze podłączone.
    Co do samego niedoładowywania jakie miałeś wcześniej, sprawdź czy sztanga w gruszce swobodnie chodzi. Raz miałem taki przypadek w VAGu że sztanka w gruszce się zacinała bo gruszka w środku skorodowała i płaty rdzy przyblokowywały sztangę. Jeśli to wszystko będzie ok, to możesz też spróbować regulować doładowanie długością sztangi, zmieniając ją i logując auto potem.
    Zmienna geometria byla czyszczona i chodzi gładko

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    P1235 - z dużym prawdopodobieństwem masz uszkodzony któryś z przewodów overboosta (wypięta lub źle łącząca wtyczka ?)
    P0190 - to pozostałość po odpięciu czujnika ciśnienia na listwie
    P0101 - odpita przepływka (P0110 - to czujnik temperatury w przepływce)

    Ogólnie... coś skopałeś w przewodach. Przeglądnij i będzie dobrze
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jeszcze stawiam na najgorszą opcję że źle złożyłeś stronę ciepłą. Zapewne ruchomy sworzeń nie trafił gdzie trzeba w kierownicę i brakuje sterowania.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Jeszcze stawiam na najgorszą opcję że źle złożyłeś stronę ciepłą. Zapewne ruchomy sworzeń nie trafił gdzie trzeba w kierownicę i brakuje sterowania.
    nie da sie tego zle zlozyc , trzeba tylko dobrze pierscien ustawic tam gdzie jest dziurka , i wypustka .

    - - - Updated - - -

    Ojj wiece co sie okazało haha , pękła opaska na rurze turbo-intercooler . Ciągło lewe powietrze i wywalało checka . Ale okazało sie tez że przeczyszczenie kierownic nic nie dało , moze zbiera auto sie szybciej ale mysle ze to efekt placebo . Co moze powodowac niedoladowanie ?? jak regulować gruche w która strone kręcić jak jest niedoładowanie na dolnych partiach obrotów ?

  6. #36
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Niedoładowanie, to przede wszystkim problem niskiego/braku podciśnienia.
    Masz jakieś logi ? Przynajmniej doładowanie i overboost ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Niedoładowanie, to przede wszystkim problem niskiego/braku podciśnienia.
    Masz jakieś logi ? Przynajmniej doładowanie i overboost ?
    mam na logach brakuje do 2500 obr 400 bar niedoladowanie potema auto smiga i cisnienie sie zrownuje z zamierzonym

  8. #38
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To daj te logi. Chodzi o wykres. Jego kształt.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    logi stare.rar tu sa logi

  10. #40
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jest powietrze ale nie ma turbo.
    Musi być powietrze + turbo + overboost + gaz%. Najlepiej w jednym pliku.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Problem po regeneracji turbo z kontrolką wtrysków
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 23:37
  2. Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez pasti w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 18:05
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Turbo używane i po regeneracji - Wykres
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 23:30
  5. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory