Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 79

Temat: Szarpanie przy wyższych obrotach 2.0 V6 TB

  1. #61
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    Co do MBC czy to jest to samo co Blow Off??
    Nie.

  2. #62
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    czyli kupuje jaki kolwiek blow off i montuje go....w jakim miejscu i czy wtedy musze usunąć zawór upustowy??czy musze robić remap czy montuje i ma być??

  3. #63
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    Witam podepne sie pod temat szarpania. Zlozylem dzis sprzeglo i caly samochod. Po odpalaniu i przejechaniu marchewa przy glebokim wcinieciu gazu i szarpanie. Marchewa czasem gasnie przy odpuszczeniu gazu. A czasem jak sie zapli, to dopiero po skaowaniu bledow.
    Bledy wywala 2 - linia przyspieszenia pedalu gazu i zawor overboost. Zawor testowany cyka ( dolot z zaworem wisial na rurkach od overboosta, moze cos sie poluzowalo - jutro sprawdze ) .Sztanga od turba chodzi. Jakies pomysly? czy potencjometr gazu moze wywalac blad z overboostem? wczesniej tego bledu nie mialem.
    ps. Czy dobrym pomyslem jest zlutowanie polaczen potencjometru gazu?

    przepraszam za slowotok, ale na goraco przylecialem z garazu
    Ostatnio edytowane przez kis79 ; 29-11-2013 o 20:01

  4. #64
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał kis79 Zobacz post
    czy potencjometr gazu moze wywalac blad z overboostem?
    Może. Dziwne zachowania przepustnicy mogą powodować skoki ciśnienia w dolocie. Przede wszystkim sprawdź szczelność i połączenie pierburga. Prawdopodobnie w tym tkwi problem.


    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    czyli kupuje jaki kolwiek blow off i montuje go....w jakim miejscu i czy wtedy musze usunąć zawór upustowy??czy musze robić remap czy montuje i ma być??
    Nie tak do końca. Zawór upustowy nie jest dla bajeru. To zabezpieczenie dolotu przed przeciążeniami i przed niepotrzebnym wyhamowaniem turbiny. Ważne tu jest ciśnienie otwarcia. WIększość blow off`ów nie wiadomo na ile są ustawione i jak się zachowują. Zwłaszcza niskobudżetowe. Dlatego ja bym odpuścił. Oczywiście są tacy którzy uważają że to nie potrzebne albo można założyć cokolwiek. Ich sprawa. Pewnym i w pełni zamiennym zaworem upustowym jest regulowany blow off. Ustawiasz na nim ciśnienie dolotu.
    Różnica w fabrycznym zaworze upustowym a szpanerskim blow off to ten drugi ma po prostu gwizdek/sykacz.

  5. #65
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    czyli trzeba kupić blow offa z regulacja ciśnienia,ustawiam go pod fabryczne parametry żeby wszystko chodziło jak trzeba

  6. #66
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak.

  7. #67
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    problem gazu rozwiazany - polutowalem kostke. Ale w czasie jazdy pzy depnieciu pojawia sie macrhewa , po odpuszczeniu gazu znika. Wywala blad overboost valve. zawor cyka, weze sa podpiete. W Fesie pokazuje obciazenie 90 % w boost control selenoid przy przyspieszaniu. Jestem juz glupi normalnie.

  8. #68
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A dobrze jest podłączony? Dolot szczelny?

  9. #69
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    nie rozlaczalem go przy wyjmowanu skrzyni, tylko odpialem wtyczke, dolot poskladany, ale dla pewnosci dzis jeszcze raz rozbiore i zloze. Wyczytalem na angielskim forum gtv ,ze ktos mial taki problem ,wymiana zaworu nie pomagala, dopiero jak wymienil swiece, kable i kopulke, to problem zniknal.
    Nawet na postoju jak wciskam mocno gaz ,to zapala marchewe i gasi przy spaku obrotow. Dziwne

  10. #70
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał kis79 Zobacz post
    zaworu nie pomagala, dopiero jak wymienil swiece, kable i kopulke, to problem zniknal.
    Pisałem o tym wcześniej.

Podobne wątki

  1. Gwizd turbo przy wyższych obrotach.
    Utworzone przez Gagex123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 11:36
  2. Czerny dymek przy wyższych obrotach...
    Utworzone przez cinexs w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 15:44
  3. syczenie i dym przy wyższych obrotach... pomocy
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 20:48
  4. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07
  5. [145] coś rzęzi przy wyższych obrotach w silniku (chyba)
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory