Strona 1 z 8 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 79

Temat: Szarpanie przy wyższych obrotach 2.0 V6 TB

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie Szarpanie przy wyższych obrotach 2.0 V6 TB

    Witam ostatnio wybralem się w trase po przejechaniu ok250km zauważyłem że przy gwałtownym przyspieszeniu na wyższych obrotach auto jakby poszarpuje,co to może być?czy to turbo na wykończeniu??czuć tak jakby na chwile silnik nie został doładowany,przy niskich obratach wszystko jest tak jak trzeba,turbo chodzi tak jak wczesniej...macie jakies pomysły?

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    kiedy ostatni raz wymieniałeś świece?

    a tak BTW spytaj kolegi marek230482, on śmigał 166 V6TB, zna ten silnik to może coś podpowie
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Klasyka gatunku......
    Najpierw zrób pomiary zasysanego powietrza, sondy. Potem sprawdź overboost, potem czekają Cię wydatki było dużo tematów o tym. Poszukaj i poczytaj to unikniemy dublowania odpowiedzi. Jak podepniesz i coś pomierzysz to pogadamy.

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    autko mam miesiąc czasu i przejechałem nim 3tys km przez ten czas,wszystko bylo wporzadku,wymienilem olej silnikowy wraz z filtrem,płyn chłodniczy,świec nie wymieniałem skoro było wporządku.Czyli pierwsze co sprawdzić świece?Jeśli problem nie ustąpi wtedy podpiąć sie pod kompa??

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Jak napiszesz czy masz tam wstawiony podtlenek gazotu to może kolegów trochę naprowadzisz bardziej
    [C

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Napisałem Ci co trzeba zrobić a Ty od razu chcesz coś wymieniać. Jak chcesz.
    Oczywiście świece w TB to podstawa. Nie byle jakie i co 20tys km.

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Masa625 gdybym miał LPG to napisałbym raczej.
    marek230482 potrzebuje konkretnych informacjic co trzeba zrobic żeby problem znikł.Szukałem na forum i nic nie znalazłem podobnego.Nie mam tak jak Wy podłączenia pod kompa w każdej chwili.Skoro miałes taki problem mógłbys być tak miły i powiedzieć co zrobiłes że wszystko wróciło do normy.
    Dzieki za podpowiedzi

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    817

    Domyślnie

    To przecież napisał Ci co powinieneś zrobić żeby usunąć usterkę. Dopóki nie zrobisz pomiarów i nie sczytasz błędów (jeśli jakieś masz) to możemy tylko gdybać i kazać Ci wymieniać wszystko po kolei. Możesz wymienić dziesiątki rzeczy a problem nie ustąpi.
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Panowie podłączyłem sie pod kompa wykryło 1 bład,sonda lamda 1za katalizatorem,pisało cos o zwarciu przewodów-styków czy jakos tak Teraz mam zamiar ją odłaczyć i sie upewnić czy to napewno ta,tylko czy nie wywali mi jakis dodatkowych błedów??Jeszczo jedno po usunieciu błedu problem znikł.Czy sonda padła całkiem czy cos nie łączy??

  10. #10
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    Czy sonda padła całkiem czy cos nie łączy?
    Sprawdź przewód od sondy to się dowiesz...
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


Podobne wątki

  1. Gwizd turbo przy wyższych obrotach.
    Utworzone przez Gagex123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 11:36
  2. Czerny dymek przy wyższych obrotach...
    Utworzone przez cinexs w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 15:44
  3. syczenie i dym przy wyższych obrotach... pomocy
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 20:48
  4. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07
  5. [145] coś rzęzi przy wyższych obrotach w silniku (chyba)
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory