Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 63

Temat: Kiedy spryskiwacze xenonów ?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    No ja wiem jak działają, ale MI nie działają mimo postępowania zgodnie z instrukcją Chyba w FESie są wyłączone, wieczorem coś pomodze, w jakiej to sekcji jest w FESie?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Can setup / proxi
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Może być także uszkodzony t/z zablokowany rozdzielacz który znajduje się po wewnętrznej stronie przedniego zderzaka pod lewą lampą przednią.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Mimo aktywowania w FESie, zrobienia osiowania i sprawdzeniu bezpiecznika - nadal nie spryskują. Zostaje kostka. Jest opcja że może mam dołożone xenony i po prostu dysze przy reflektorach są "dla picu". Ile do zbiorniczka ze spryskiwaczami reflektorów, a ile do bez wchodzi?

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Dołożone Xenony i dysze to już przesadzasz takiej kaszany raczej nikt by nie robił. Niepotrzebnie robiłeś to osiowanie. Sprawdź sobie wszystkie sprawy mechaniczne: kostka i rozdzielacz ale wiadomo trzeba zwalać osłonę. A jak spryskujesz szybę przy włączonych światłach słychać wogule ten drugi silniczek od spryskiwaczy reflektorów ?

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Chyba nie było rozróżnienia, do obu wersji wchodzi 6 litrów. Przynajmniej nie znalazłem o tym wzmianki w instrukcji

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrek_inf Zobacz post
    Chyba nie było rozróżnienia, do obu wersji wchodzi 6 litrów. Przynajmniej nie znalazłem o tym wzmianki w instrukcji
    Zgadza się tak czy siak jest 6L.

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturek Zobacz post
    Dołożone Xenony i dysze to już przesadzasz takiej kaszany raczej nikt by nie robił.
    Czyżby? Znam dwa przykłady z forum. Do przedlifta to jest banalnie proste. Plug&play. Sam jak trafię w dobrej cenie komplet to wrzucę.
    Murgal, weź po prostu miernik i obskocz kabelki czy prąd dochodzi. Zacznij od takich prostych spraw. Przecież to nie wahadłowiec

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Czyżby? Znam dwa przykłady z forum. Do przedlifta to jest banalnie proste. Plug&play. Sam jak trafię w dobrej cenie komplet to wrzucę.
    Murgal, weź po prostu miernik i obskocz kabelki czy prąd dochodzi. Zacznij od takich prostych spraw. Przecież to nie wahadłowiec
    Nie no spoko pewnie, że to możliwe jak był dzwon i ktoś składał z tego co miał pod ręką ale nie podejrzewam aby to spotkało naszego kolegę z forum. A wracając do tematu jak nie słychać silniczka od sprysków to wiadomo, że prąd nie dochodzi albo za krótko trzyma manetkę :-)

  10. #20
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturek Zobacz post
    jak nie słychać silniczka od sprysków to wiadomo, że prąd nie dochodzi
    ...no nie do końca.... może silnik się spalił, zapchał, albo wsuwka spadła dlatego trzeba zanurkować do tego silniczka z miernikiem

Podobne wątki

  1. [159] spryskiwacze xenonów i pare innych
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-06-2015, 18:55
  2. [146] Kiedy wymienić tarcze a kiedy same klocki?
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2014, 20:45
  3. [159] Spryskiwacze xenonów uruchamiane co 3 uruchomienia sprysków szyby
    Utworzone przez murgal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-02-2014, 17:20
  4. Kiedy BOSE a kiedy nie?
    Utworzone przez coldmanns w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 21:47
  5. Spryskiwacze do xenonów i elektrykczne sprawy.
    Utworzone przez Sławek w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-03-2009, 13:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory