Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: odpala tak jakby nie na wszystkich cylindrach

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    oOo odpowiedź criss'a jest bardzo prawdopodobna

    a tak powaznie, to nie pisalem do nikogo a moze to od klap nierowno pracowac i to nie sa stuki,ale ta nierowna praca(?)

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Dzisiaj ledwo odpaliłem po postoju w garazu. Ledwo zaskoczył a z rury poszło mnóstwo siwobialego dymu. Przeczytałem przepustnice, zablokowane EGR, sprawdziłem odmę. No i znowu po nocnym postoju w garazu (+1,5 stopnia) to samo- załamuje na 2,3 cylindra obroty próbują spać i silnik przygasa pytałem gazem iwszystko Oki. Jak jest ciepły pali idealnie.

  3. #23
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    Dzisiaj ledwo odpaliłem po postoju w garazu. Ledwo zaskoczył a z rury poszło mnóstwo siwobialego dymu. Przeczytałem przepustnice, zablokowane EGR, sprawdziłem odmę. No i znowu po nocnym postoju w garazu (+1,5 stopnia) to samo- załamuje na 2,3 cylindra obroty próbują spać i silnik przygasa pytałem gazem iwszystko Oki. Jak jest ciepły pali idealnie.
    Przeczytałem przepustnice, zablokowane EGR, sprawdziłem odmę. No i znowu po nocnym postoju w garazu (+1,5 stopnia) to samo- załamuje na 2,3 cylindra obroty próbują spać i silnik przygasa pytałem gazem iwszystko Oki. Jak jest ciepły pali idealnie.
    Może nie dokładnie przepustnice przeczytałeś

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    A ja przy odpalaniu po nocy teraz na mrozach mam takie sekundowe szuranie metalu nie wiem co to jest, ale trwa z 1sek, i potem wszystko jest OK, dość nienaturalny dzwięk, jakby gdiześ z zewnątrz silnika. A i zdarzyło się tylko raz, cholera wie od czego.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    Dzisiaj ledwo odpaliłem po postoju w garazu. Ledwo zaskoczył a z rury poszło mnóstwo siwobialego dymu. Przeczytałem przepustnice, zablokowane EGR, sprawdziłem odmę. No i znowu po nocnym postoju w garazu (+1,5 stopnia) to samo- załamuje na 2,3 cylindra obroty próbują spać i silnik przygasa pytałem gazem iwszystko Oki. Jak jest ciepły pali idealnie.
    Wrocmy do klap... skad wiesz, ze one sa zablokowane w pozycji otwartej? Byles z tym u kogos?

    Mowie Ci- wywalisz klapy i zacznie odpalac jak nowy. Mialem dokladnie dokladnie to samo.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #26
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    A ja przy odpalaniu po nocy teraz na mrozach mam takie sekundowe szuranie metalu nie wiem co to jest, ale trwa z 1sek, i potem wszystko jest OK, dość nienaturalny dzwięk, jakby gdiześ z zewnątrz silnika. A i zdarzyło się tylko raz, cholera wie od czego.
    Może rozrusznik? Bardzo prawdopodobne, raczej nic groźnego.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Lubuskie
    Auto
    AR 159 SW 2.4 210KM + bonus by CINSOFT
    Postów
    121

    Domyślnie

    Mam dokładnie ten sam problem co kolega xdj1 tzn po mroźnej nocy jest problem podczas pierwszego odpalenia. Nawet jak poczekam kilka sekund to odpala nie na wszystkie cylindry :/ Występuje to już od jakiegoś czasu jak w nocy jest poniżej 0. Odpala dosyć szybko ale kilka sek się telepie i pójdzie sporo dymu z rury. Miałem tak wcześniej w gorące dni ale po wywaleniu klap auto zawsze pięknie odpalało! EGR OFF i DPF wywalony. Akumulator OK, świece wymienione miesiąc temu na BERU, żadnych błędów w ECU. Ciekawe jest to, że jak przejadę kilka km i auto postoi kilka godzin to pomimo tego że silnik zimny to odpala już idealnie. Wtryski też mam ok, więc zastanawiam się czy to nie wina ciśnienia paliwa? Zacznę chyba od wymiany filtra paliwa bo wymieniany ponad rok temu ale ma już chyba 35 tyś "najechane".
    Może ktoś ma jakieś inne pomysły?

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Może rozrusznik? Bardzo prawdopodobne, raczej nic groźnego.

    Taak, mechanik mówi to samo, w zimie raz na jakiś czas lubi podobno go przyłapać, zdarzyło się raz na 8 zimnych startów, także luz.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  9. #29
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belmondo Zobacz post
    Mam dokładnie ten sam problem co kolega xdj1 tzn po mroźnej nocy jest problem podczas pierwszego odpalenia. Nawet jak poczekam kilka sekund to odpala nie na wszystkie cylindry :/ Występuje to już od jakiegoś czasu jak w nocy jest poniżej 0. Odpala dosyć szybko ale kilka sek się telepie i pójdzie sporo dymu z rury. Miałem tak wcześniej w gorące dni ale po wywaleniu klap auto zawsze pięknie odpalało! EGR OFF i DPF wywalony. Akumulator OK, świece wymienione miesiąc temu na BERU, żadnych błędów w ECU. Ciekawe jest to, że jak przejadę kilka km i auto postoi kilka godzin to pomimo tego że silnik zimny to odpala już idealnie. Wtryski też mam ok, więc zastanawiam się czy to nie wina ciśnienia paliwa? Zacznę chyba od wymiany filtra paliwa bo wymieniany ponad rok temu ale ma już chyba 35 tyś "najechane".
    Może ktoś ma jakieś inne pomysły?
    Sprawdź ciśnienie paliwa w listwie podczas rozruchu.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    Taak, mechanik mówi to samo, w zimie raz na jakiś czas lubi podobno go przyłapać, zdarzyło się raz na 8 zimnych startów, także luz.
    Swój w listopadzie rozebrałem, przesmarowałem co trzeba i tylko zmienił się dźwięk, ale pierwszy rozruch po długim i zimnym postoju zawsze jest bardziej bolesny. Ogólnie mam już bendiks i profilaktycznie w wolnej chwili go wymieniam.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belmondo Zobacz post
    Mam dokładnie ten sam problem co kolega xdj1 tzn po mroźnej nocy jest problem podczas pierwszego odpalenia. Nawet jak poczekam kilka sekund to odpala nie na wszystkie cylindry :/ Występuje to już od jakiegoś czasu jak w nocy jest poniżej 0. Odpala dosyć szybko ale kilka sek się telepie i pójdzie sporo dymu z rury. Miałem tak wcześniej w gorące dni ale po wywaleniu klap auto zawsze pięknie odpalało! EGR OFF i DPF wywalony. Akumulator OK, świece wymienione miesiąc temu na BERU, żadnych błędów w ECU. Ciekawe jest to, że jak przejadę kilka km i auto postoi kilka godzin to pomimo tego że silnik zimny to odpala już idealnie. Wtryski też mam ok, więc zastanawiam się czy to nie wina ciśnienia paliwa? Zacznę chyba od wymiany filtra paliwa bo wymieniany ponad rok temu ale ma już chyba 35 tyś "najechane".
    Może ktoś ma jakieś inne pomysły?
    Dokładnie mam to samo, tez zastanawiam się nad problemem z układem paliwowym - bo wygląda to tak jakby brakowało paliwa. Piszesz o wymianie filtra - ale powinien on wystarczyć na 60 tysięcy. Mój filtr ma zaledwie przejechane około 15tys.

    - - - Updated - - -

    Dokonałem przed chwilą paru pomiarów:

    korekty wtrysków:

    c1 +0,72 do -0,19
    c2 +0,47 do -0,24
    c3 -0,77 do -1,30
    c4 +0,82 do +0,19
    c5 +0,40 do -0,23

    dodatkowo zmierzyłem ciśnienie paliwa i jest idealne.
    dziwne jest jeszcze to, że przy wciśnięciu gazu do oporu na postoju z rur wydechowych wali siwy dym, a i od kilku dni ubyłomi dwie kreski oleju?????

    - - - Updated - - -

    Dokonałem przed chwilą paru pomiarów:

    korekty wtrysków:

    c1 +0,72 do -0,19
    c2 +0,47 do -0,24
    c3 -0,77 do -1,30
    c4 +0,82 do +0,19
    c5 +0,40 do -0,23

    dodatkowo zmierzyłem ciśnienie paliwa i jest idealne.
    dziwne jest jeszcze to, że przy wciśnięciu gazu do oporu na postoju z rur wydechowych wali siwy dym, a i od kilku dni ubyłomi dwie kreski oleju?????

Podobne wątki

  1. [Giulietta] praca silnika na nie wszystkich cylindrach przy zimnym starcie
    Utworzone przez method w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 16-02-2016, 19:58
  2. [156 JTD 2,4] olej w cylindrach
    Utworzone przez mku1980 w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 17:27
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 20:59
  4. [33] Pracuje na 3 cylindrach
    Utworzone przez robertalfa33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-07-2008, 19:30
  5. SZARPIE PO POSTOJU I JAK ODPALA SLYCHAC JAKBY BYL TO DIESEL
    Utworzone przez slawekop w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 14-10-2007, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory