A zrobiłeś jakieś pomiary przeplywki i innych podzespołów w trakcie jazdy. T.z. porównywałeś wartości zadane a rzeczywiste? Najlepszy do tego będzie boszowski kts.
A zrobiłeś jakieś pomiary przeplywki i innych podzespołów w trakcie jazdy. T.z. porównywałeś wartości zadane a rzeczywiste? Najlepszy do tego będzie boszowski kts.
Robił ale w stytuacji kiedy nie było objawów.
Nie potrzeba KTSu do tego. Nie wiem w czym miałby być lepszy od vag'a kkl.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Z doświadczenia wiem że kts jest najbardziej wiarygodny.
Ale to nie kts ani vag mierzy parametry. One tylko wysyłają zapytanie do ecu. A prędkość transmisji w przypadku alfy będzie jednakowa na obu.
Odbiegamy od tematu. Nie szukajmy dziury w całym. Sposób odczytu parametrów to nie problem.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Wszystkie wartości mierzone pokrywają się z oczekiwanymi. Dziś znów wybrałem się na przejażdżkę z komputerem, ale tym razem połączyłem ELM bluetooth i to coś w ogóle nie nadaje się do logowania... Próbkowanie co 1,5 sekundy dla 5 parametrów. Następnym razem wezmę kabel.
Spadek ciśnienia doładowania wystąpił tylko raz na ponad godzinę jazdy, wiele razy próbowałem wywołać tą dziurę, ale jak widać warunki ku temu nie sprzyjały![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
U mnie też jest OK, jak będę jeździł bez laptopa to oczywiście będzie ww. zjawisko.
Czasem mam też taki spadek jak piszesz, że wskaźnik opada, ale nie czuć różnicy mocy.
Może winne jest powolne działanie zmiennej geometrii?
Moim zdaniem to wina jakiegoś czujnika...
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Według mnie nie, podmieniałem każdy na nowy i bez zmian.
Dlatego obstawiam geometrię.
Tak sobie myślę, że w 210 konnej wersji nie ma tego problemu (przynajmniej nikt nie zgłasza) a tam jest inna turbina
No to daj znać jak to ostatecznie zdiagnozujesz.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czekam na mróz LOL, inaczej ciężko to wyłapać, i nie wpływa negatywnie na poruszanie się autem.