Strona 16 z 48 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617181920212223242526 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 475

Temat: Rozrząd 2.2 JTS (P0013,P0014,P0015,P0016, rozciągnięty łańcuch, brak mocy)

  1. #151
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    alfa 159 1,9JTS 2006; alfa 146 1,4TS 1998
    Postów
    27

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekf Zobacz post
    Nie strasz ludzi Moja średnia z komputera idzie w stronę 10 litrów, ostatnio sporo autostrad było. Po mieście jeżdżę minimalnie, na szczęście do biura mam 10 minut piechotą
    Za to miasto 12-12,5l/100km

  2. #152
    ZBANOWANY Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    159 1,9 JTS + 146 1,6 TS
    Postów
    226

    Domyślnie

    Mam do Was pytanie, czy ktoś z Was, próbował zgłaszać problem do FAP - było, nie było, to jest błąd konstrukcyjny, skoro nawet kontrola rozrządu, nie jest przewidziana, przynajmniej do przebiegu 180 tys. km - do tylu jest rozpiska w instrukcji, to przecież FAP powinien poczuć się, do przynajmniej partycypowania w kosztach, jeśli nie w całkowitym ich pokryciu. Przy wariatorach do TS, niektórym udawało się wydębić zwrot kosztów wariata, a więc może w tym przypadku, jakaś zbiorowa akcja, dałaby im coś do myślenia?
    Może stworzylibyśmy jakieś oficjale pismo, chętnie się w to zaangażuję, które zbiorowo podpiszemy, albo każdy, analogiczne pismo wyśle indywidualnie, żeby było wiadomo, że nie jest to pojedynczy zryw, tylko zorganizowana akcja - co o tym myślicie?
    Nie jestem prawnikiem, a więc wiedzy prawniczej nie posiadam, ale może jest wśród nas jakiś prawnik, który mógłby "ogacić" to pismo od strony formalno/prawnej?

    - - - Updated - - -

    Można byłoby ten pomysł podrzucić również na innych forach AR.

  3. #153
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał gwidonio Zobacz post
    Mam do Was pytanie, czy ktoś z Was, próbował zgłaszać problem do FAP - było, nie było, to jest błąd konstrukcyjny, skoro nawet kontrola rozrządu, nie jest przewidziana, przynajmniej do przebiegu 180 tys. km - do tylu jest rozpiska w instrukcji, to przecież FAP powinien poczuć się, do przynajmniej partycypowania w kosztach, jeśli nie w całkowitym ich pokryciu. Przy wariatorach do TS, niektórym udawało się wydębić zwrot kosztów wariata, a więc może w tym przypadku, jakaś zbiorowa akcja, dałaby im coś do myślenia?
    Może stworzylibyśmy jakieś oficjale pismo, chętnie się w to zaangażuję, które zbiorowo podpiszemy, albo każdy, analogiczne pismo wyśle indywidualnie, żeby było wiadomo, że nie jest to pojedynczy zryw, tylko zorganizowana akcja - co o tym myślicie?
    Nie jestem prawnikiem, a więc wiedzy prawniczej nie posiadam, ale może jest wśród nas jakiś prawnik, który mógłby "ogacić" to pismo od strony formalno/prawnej?

    - - - Updated - - -

    Można byłoby ten pomysł podrzucić również na innych forach AR.
    Z mojego doswiadczenia to bys musial udowodnic ze auto bylo serwisowane z regulami sztuki, czyli wg FAP posiadalo odpowiednie pieczatki od ASO w ksiazce serwisowej od poczatku do konca (w tym rozniez po okresie gwarancji) oraz pochodzic z polskiej sieci dilerskiej. Kombinacja tych dwoch czynnikow jest praktycznie niemozliwa do spelnienia.

    Co do wariata w 147 z tego co kojarze to wymieniano wariata dla aut z polskiej dilerki, ale ze tak powiem tylko raz FAP pokrywal koszt materialu, za robocizne w ASO trzeba juz bylo zaplacic z wlasnej kieszeni. Inna sprawa ze na niewiele to pomagalo na dluzsza mete

    -

  4. #154
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Z mojego doswiadczenia to bys musial udowodnic ze auto bylo serwisowane z regulami sztuki, czyli wg FAP posiadalo odpowiednie pieczatki od ASO w ksiazce serwisowej od poczatku do konca (w tym rozniez po okresie gwarancji) oraz pochodzic z polskiej sieci dilerskiej. Kombinacja tych dwoch czynnikow jest praktycznie niemozliwa do spelnienia.

    Co do wariata w 147 z tego co kojarze to wymieniano wariata dla aut z polskiej dilerki, ale ze tak powiem tylko raz FAP pokrywal koszt materialu, za robocizne w ASO trzeba juz bylo zaplacic z wlasnej kieszeni. Inna sprawa ze na niewiele to pomagalo na dluzsza mete

    -
    I to jest skandal. Jak passka z 2002 wstawilem do aso (bylo to 2 lata temu) to chcieli wymieniac mi za free cewki zaplonowe bo byla akcja serwisowa...

    Wysłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk

  5. #155
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Z mojego doswiadczenia to bys musial udowodnic ze auto bylo serwisowane z regulami sztuki, czyli wg FAP posiadalo odpowiednie pieczatki od ASO w ksiazce serwisowej od poczatku do konca (w tym rozniez po okresie gwarancji) oraz pochodzic z polskiej sieci dilerskiej. Kombinacja tych dwoch czynnikow jest praktycznie niemozliwa do spelnienia.
    No to ja jestem nielicznym który łapie się w tych podpunktach

  6. #156
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał kac1per Zobacz post
    No i miałem się okazję przejechać po wymianie rozrządu do Zakopanego i z powrotem (550 km w jedną stronę). Jest widoczna różnica w przyspieszeniu, nieznaczna w spalaniu (8,5l/100km przy jeździe w okolicach 140km/h, oczywiście w miarę możliwości (trasa przez Warszawę). Ogólnie jestem zadowolony. Ktoś pytał o koszty wymiany. W moim przypadku okazały się niskie. Zestaw rozrządu niecałe 700zł, uszczelki, filtr, olej. Robocizna w zaprzyjaźnionym warsztacie (po kosztach). Ale jestem świadomy że przy następnej wymianie nie będzie tak miło (oryginalne koła z wariatorami) + drugi zestaw łańcucha wyważającego, no ale to mam nadzieję za kilka latek. Jeżeli chodzi o wątki dotyczące tematu rozrządu, to 1,9 i 2,2 ma taki sam rozrząd (te same numery katalogowe części) i rzeczywiście w tym wątku znalazło się wszystko co było dla mnie ważne.
    Co do zakupu zestawu FAI wydaje mi się, że lepiej kupić komplet TCK120 a nie TCK5 bo i tak nie używany kół, które są na wałkach. Z tego co widzę tylko tym się różnią

  7. #157
    ZBANOWANY Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    159 1,9 JTS + 146 1,6 TS
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Z mojego doswiadczenia to bys musial udowodnic ze auto bylo serwisowane z regulami sztuki, czyli wg FAP posiadalo odpowiednie pieczatki od ASO w ksiazce serwisowej od poczatku do konca (w tym rozniez po okresie gwarancji) oraz pochodzic z polskiej sieci dilerskiej. Kombinacja tych dwoch czynnikow jest praktycznie niemozliwa do spelnienia.
    Pieta, byłoby tak, gdyby to był jednostkowy przypadek, a nie, praktycznie reguła (jakoś trudno mi sobie wyobrazić wpływ serwisowania samochodu, na element, który wg producenta nie wymaga żadnej obsługi, kontroli, czy naprawy) - w przypadku wariatorów, jedynym wymogiem było to, żeby samochód był zakupiony w FAP, ja miałem sprowadzony, a więc twierdzili, że się nie łapię i dałem sobie spokój.

  8. #158
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    B-B
    Auto
    Giulia 2.0 Ti Sport
    Postów
    20

    Domyślnie

    Ciekawostka - rozrząd w mojej 2.2 JTS był robiony w kwietniu 2013. Kupiłem od forumowicza, na wszystko faktury, krajowa. Po przejechaniu 18kkm kompletny rozrząd do wymiany ponownie. To jest jakiś żart. chętnie odpalę srebrną 2.2 JTS na 18" Borbet, przebieg 130kkm ze świeżo wymienionym rozrządem w FAP Bielsko-Biała

  9. #159
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alixxx Zobacz post
    Ciekawostka - rozrząd w mojej 2.2 JTS był robiony w kwietniu 2013. Kupiłem od forumowicza, na wszystko faktury, krajowa. Po przejechaniu 18kkm kompletny rozrząd do wymiany ponownie. To jest jakiś żart. chętnie odpalę srebrną 2.2 JTS na 18" Borbet, przebieg 130kkm ze świeżo wymienionym rozrządem w FAP Bielsko-Biała
    Pytanie co pod pojęciem rozrządu było robione ?
    Bo może nie były wymienione np. elektrozawory a teraz one odmówiły posłuszeństwa...
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

  10. #160
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    B-B
    Auto
    Giulia 2.0 Ti Sport
    Postów
    20

    Domyślnie

    Poprzedni właściciel wymienił wszystko za wyjątkiem kół zębatych, mechanicy ocenili, że są w porządku. Teraz robię ponownie, razem z kołami (łańcuchy, ślizgi, napinacz, elektrozawory)

    Dodano po 2 minutes:

    Jeszcze jedno - znaki na kołach względem znaków referencyjnych "rozjechane" z każdej strony o dobre 3-4mm... Po 18kkm.
    Ostatnio edytowane przez Alixxx ; 25-07-2014 o 20:43 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. [159] jts P0014
    Utworzone przez noel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-04-2017, 20:29
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  4. [159] Brak mocy i błąd p0016
    Utworzone przez daffi0808 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-01-2015, 12:21
  5. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory