https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Można w środek wspawać rurę.
Ale dobrze zrobiona robota bez rury nie bedzię powodować świstów.
Kata wywalamy prawie zawsze
edit:
To chodzi o Misia, u niego gwizdy są przez dwie rurki. W sumie to więcej nie słyszałem tego co u niego więc to pewnie to.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Jak kat jest w dobrym stanie, a rzadko się zdarza aby nie był, to po co go wywalać. Bez niego jest jednak deko głośniej.Ta puszka jednak rezonuje.
Ale faktem jest, że czasami potrafią naprawdę "wyrzeźbić". Widziałem Vectrę, owszem ze wspawana rurą ale jak się okazało krzywo (!) i z przedmuchami. Widać niektórzy oszczędzają swojego miga![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
no to już mamy kilka opcji :
rozcinasz puszkę i wywalasz DPF zostawiając kata
rozcinasz puszkę i wywalasz DPF i kata
roZcinasz puszke i wycinasz jw. ale w wspawasz rurę
i wyjęcie całego dpfu z katem i wstawienie rury.
coś pominąłem ?
Radzę pamiętać, że każdy katalizator po czasie się zapycha i moc naszego silnika spada. Żywotność współczesnych katów to około 200 tys km, co jest też zależne od sposobu eksploatacji.
Tak,ja wywalilem to i to i jak wciskam sprzeglo to mam gwisd,ale z tego wzgledu ,ze mam drugi wydech bez puszki.Jesli mialbym z prawej puszke to zero roznicy czy jest w srodku kat czy go niema
A silnik zużyje
O ile DPF ci przejdzie na przeglądzie, to bez kata masz problem(tak znam realia naszego kraju). A jeśli go nie uwalisz za bogatą mieszanką lub gwałtownym schłodzeniem, to służy spokojnie dłużej niż te 200kkm. Kat wbrew pozorom nie blokuje aż tak jak DPF i nie jest tak dokuczliwy. Fakt, jak się rozkruszy, to do śmieci i po bólu. Druga sprawa, jak zrobisz przelot, to sterowanie overboosta zaczyna przypominać wzorcowy wykres sinusoidalny na szczytach. Czasami jest to odczuwalne przy wyższych prędkościach np. na autostradach.
A, co ma sprzęgło do tego ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF