Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 100

Temat: Zamiast DPF

  1. #41
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał ferenss Zobacz post
    dla zainteresowanych - rura wydechowa zamiast DPF:
    ASO 248 netto
    Fiat-autoparts 150 + 30 przesyłka
    moto akuki 250 ile przesyłka nie wiem.

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Dla tego puszkę się zostawia wraz z drugim katalizatorem. Jak nie zostawi się kata, to powstaje rezonans.
    Czy katalizator jest w środku w tej samej puszce puszce co dpf? sory bo chce się upewnić . Ktoś pisał już na forum, że ma gwizdy po wycince dpf-a i myślał, że to że względu na podwójny wydech.

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Czy katalizator jest w środku w tej samej puszce puszce co dpf?
    Tak w tej samej puszce.
    Trzecia moja Alfa i trzeci raz rozcięłem puszkę, wywaliłem filtr, zaspawałem i włożyłem z powrotem.

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Czy katalizator jest w środku w tej samej puszce puszce co dpf? sory bo chce się upewnić . Ktoś pisał już na forum, że ma gwizdy po wycince dpf-a i myślał, że to że względu na podwójny wydech.
    Zapewne wywalili jak leci. I DPF i katalizator. Teraz ma gwizdy.
    Pierwszy jest mały katalizator, a około 5-10 cm za nim jest dopiero DPF. Gdzie się znajdują widać po profilu obudowy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #45
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Można w środek wspawać rurę.
    Ale dobrze zrobiona robota bez rury nie bedzię powodować świstów.
    Kata wywalamy prawie zawsze

    edit:
    To chodzi o Misia, u niego gwizdy są przez dwie rurki. W sumie to więcej nie słyszałem tego co u niego więc to pewnie to.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jak kat jest w dobrym stanie, a rzadko się zdarza aby nie był, to po co go wywalać. Bez niego jest jednak deko głośniej.Ta puszka jednak rezonuje.
    Ale faktem jest, że czasami potrafią naprawdę "wyrzeźbić". Widziałem Vectrę, owszem ze wspawana rurą ale jak się okazało krzywo (!) i z przedmuchami. Widać niektórzy oszczędzają swojego miga
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #47
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    no to już mamy kilka opcji :

    rozcinasz puszkę i wywalasz DPF zostawiając kata
    rozcinasz puszkę i wywalasz DPF i kata
    roZcinasz puszke i wycinasz jw. ale w wspawasz rurę

    i wyjęcie całego dpfu z katem i wstawienie rury.

    coś pominąłem ?

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Radzę pamiętać, że każdy katalizator po czasie się zapycha i moc naszego silnika spada. Żywotność współczesnych katów to około 200 tys km, co jest też zależne od sposobu eksploatacji.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  9. #49
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Tak,ja wywalilem to i to i jak wciskam sprzeglo to mam gwisd,ale z tego wzgledu ,ze mam drugi wydech bez puszki.Jesli mialbym z prawej puszke to zero roznicy czy jest w srodku kat czy go niema

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    Radzę pamiętać, że każdy katalizator po czasie się zapycha i moc naszego silnika spada. Żywotność współczesnych katów to około 200 tys km, co jest też zależne od sposobu eksploatacji.
    A silnik zużyje
    O ile DPF ci przejdzie na przeglądzie, to bez kata masz problem(tak znam realia naszego kraju ). A jeśli go nie uwalisz za bogatą mieszanką lub gwałtownym schłodzeniem, to służy spokojnie dłużej niż te 200kkm. Kat wbrew pozorom nie blokuje aż tak jak DPF i nie jest tak dokuczliwy. Fakt, jak się rozkruszy, to do śmieci i po bólu. Druga sprawa, jak zrobisz przelot, to sterowanie overboosta zaczyna przypominać wzorcowy wykres sinusoidalny na szczytach. Czasami jest to odczuwalne przy wyższych prędkościach np. na autostradach.

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    Tak,ja wywalilem to i to i jak wciskam sprzeglo to mam gwisd,ale z tego wzgledu ,ze mam drugi wydech bez puszki.Jesli mialbym z prawej puszke to zero roznicy czy jest w srodku kat czy go niema
    A, co ma sprzęgło do tego ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. V6 - co zamiast katalizatora?
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 20:57
  2. 2.0ts zamiast 1.8ts
    Utworzone przez SeboW w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-06-2012, 11:04
  3. Co zamiast katalizatora w 2.0 TS ?
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 16:03
  4. [33] silnik 1,5 zamiast 1,4
    Utworzone przez ogion w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-02-2010, 09:28
  5. radio zamiast ICS
    Utworzone przez tomaz w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 17-05-2009, 22:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory